Bekijk originele versie : Commanderen
Salaam..
Ben je iemand die anderen graag commandeert..
Of ben je iemand die gecommandeerd wordt..en braafjes het bevel uitvoert..
Hoe ga je met iemand die de wet voorschrijft..en zegt wat je moet doen, elke keer weer..
Je moet die zwarte broek kopen, want die vind ik bij jou passen..dus, die moet je kopen..hier maat 38 en 40 één van de twee moet jou passen, ga nu eventjes naar de paskamer..en daarna gaan we naar de kassa, als hij past...zid, vlug vlug..
Heb jij zo'n vriend/vriendin..collega, kinnes, bekende in de familie..enz..
Laat ons weten wie jou commandeert..
Kinnes moet Kennis zijn..
ik ben niet iemand die commandeert maar ik haat gecommandeert te worden!
ALs je mij iets commandeert dan ga ik het net niet doen!!!
(behalve als het mijn ouders zijn natuurlijk) :zwaai:
En ja ik heb een broer die heel graag commandeert en dat haat ik,
als hij mij een "bevel " geeft van doe dit dan doe ik alsof ik het niet hoor als hij het op een beleefde manier vraagt dan doe ik het wel!
In onze maatschappij van tegenwoordig is het ofwel commanderen zelf of gecommandeert worden dus aan u zelf om te kiezen wat je wilt zijn!!
In onze maatschappij van tegenwoordig is het ofwel commanderen zelf of gecommandeert worden dus aan u zelf om te kiezen wat je wilt zijn!!
Dan hebben we weinig keus..spijtig..
Op school heb je ook van die mensen die zich graag haantje de voorste willen zijn..en ook graag bevelen geven aan de zwakkeren van de groep..
Origineel gepost door Mohammed Justice
Dan hebben we weinig keus..spijtig..
Op school heb je ook van die mensen die zich graag haantje de voorste willen zijn..en ook graag bevelen geven aan de zwakkeren van de groep..
Zeker op school!!! Maar ja ik geef niemand bevelen en niemand geef mij bevelen op school zo is iedereen blij!
Jazeker Fatima..
Maar wat vinden jullie indien je getrouwd bent..stel dat je man een échte commandant is..doe dit, doe dat, zit hier, zit daar, sta op, lig neer..
Zullen jullie dit pikken..tja..het is maar je man..en je moet naar hem luisteren..of zeg je..dit kan niet..
Jazeker Fatima..
Maar wat vinden jullie indien je getrouwd bent..stel dat je man een échte commandant is..doe dit, doe dat, zit hier, zit daar, sta op, lig neer..
Zullen jullie dit pikken..tja..het is maar je man..en je moet naar hem luisteren..of zeg je..dit kan niet..
^
Op zo een man zou ik niet kunnen vallen!!!
Je ziet dat toch direct als iemand commandeert als je met hem een paar keer gesproken hebt??
Maar pas op je hebt ook vrouwen die op mannen commanderen en dat is ook niet goed!
Ik ben het niet gewoon dat iemand mij commandeert ook thuis niet dus
ik zeg het aan mijn toekomstige echtgenoot dat ik dat neit moet hebben hij mag wel iets verlangen maar niet commanderen, ik zou het niet vedragen!
Boerinneke
28-06-2002, 20:27
Jazeker Fatima..
Een goed huwelijk is altijd gebaseerd op de islam. Dus wanneer je een goede moslimman hebt, zal die je niet commanderen insh aalllah deze zal je dingen vragen op de manier hem is geleerd volgens de islam, namelijk met respect.
Boerinneke
Origineel gepost door Boerinneke
Een goed huwelijk is altijd gebaseerd op de islam. Dus wanneer je een goede moslimman hebt, zal die je niet commanderen insh aalllah deze zal je dingen vragen op de manier hem is geleerd volgens de islam, namelijk met respect.
Boerinneke
Maar het is niet altijd zo..de praktijk is meedogenloos..hoeveel vrouwen kapot gecommandeerd worden is niet bekend..maar ze bestaan..en die constant angstig leven, en bang zijn dat ze iets niet goed genoeg zouden doen dat hun man misschien ontvreden zal reageren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.