Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : praatjes is geen bedrieger en geen softie

Pagina's : [1] 2

praatjes
13-07-2003, 15:30

Ik ben een vrouwvriendelijke persoon, en zo een persoon is van mening dat een vrouw geen werktuig voor de keuken is en zeker geen sex object. maar vrouwvriendelijk zijn ben ik niet alleen onder vrouwelijk gezelschap maar dat ben ik ook onder mannen onder elkaar, en dat word me niet met dank afgenomen. ik kom gewoon voor vrouwen op wanneer en hoe maakt me niet uit. Wanneer je als man een instelling hebt zoals ik dan ben je voor de macho man een softie, deze macho man is voor mijn altijd een rivaal. En ik herken hem en spoor hem op, dan sla ik gedogenloos toe met intimiderende woorden. De macho man is in hem ogen een ''een echte man'' zo komt hij altijd krom en onrespect vol over. Kijk ik ben geen softie ik heb die witte kleur niet van een softie en ook niet de zwarte kleur van een macho, ik beschik over de juiste kleur en dat is grijs. Grijs zorgt voor eigenschappen zoals, vrouwvriendelijkheid, eerlijkheid, respectvol, wilskracht, sociaal, en een zeer aangename spreker en luisteraar. Zo heb ik dan iedereen overtuigt hoe praatjes daadwerkelijk inelkaar zit en dat ik altijd mijn woorden waar maak :D

Fous
13-07-2003, 15:36
praatjes is een vrouw :p

Miss_mandalinna
13-07-2003, 15:40
Origineel gepost door praatjes Ik ben een vrouwvriendelijke persoon, en zo een persoon is van mening dat een vrouw geen werktuig voor de keuken is en zeker geen sex object. maar vrouwvriendelijk zijn ben ik niet alleen onder vrouwelijk gezelschap maar dat ben ik ook onder mannen onder elkaar, en dat word me niet met dank afgenomen. ik kom gewoon voor vrouwen op wanneer en hoe maakt me niet uit. Wanneer je als man een instelling hebt zoals ik dan ben je voor de macho man een softie, deze macho man is voor mijn altijd een rivaal. En ik herken hem en spoor hem op, dan sla ik gedogenloos toe met intimiderende woorden. De macho man is in hem ogen een ''een echte man'' zo komt hij altijd krom en onrespect vol over. Kijk ik ben geen softie ik heb die witte kleur niet van een softie en ook niet de zwarte kleur van een macho, ik beschik over de juiste kleur en dat is grijs. Grijs zorgt voor eigenschappen zoals, vrouwvriendelijkheid, eerlijkheid, respectvol, wilskracht, sociaal, en een zeer aangename spreker en luisteraar. Zo heb ik dan iedereen overtuigt hoe praatjes daadwerkelijk inelkaar zit en dat ik altijd mijn woorden waar maak :D Nu kan ik me weer precies herinneren waarom ik zoveel van je hou :Iluvu:

praatjes
13-07-2003, 15:44
Ik ga even weg en meteen een paar macho's die zich aanmelden en een die hier niet goed kan luisteren die mijn voor een vrouw aanziet. Nee!! Ik ben geen vrouw en geen homo ik ben een normaal hetero denkende man, met een andere kijk. :)

praatjes
13-07-2003, 15:48

Origineel gepost door Miss_mandalinna Nu kan ik me weer precies herinneren waarom ik zoveel van je hou :Iluvu: Ik hou ook van jou, en alleen van jou. Jij bent mijn wereldvrouw en dat blijft altijd bij mijn :Iluvu:

RitaMaria
13-07-2003, 15:49
Origineel gepost door praatjes Ik ben een vrouwvriendelijke persoon, en zo een persoon is van mening dat een vrouw geen werktuig voor de keuken is en zeker geen sex object. maar vrouwvriendelijk zijn ben ik niet alleen onder vrouwelijk gezelschap maar dat ben ik ook onder mannen onder elkaar, en dat word me niet met dank afgenomen. ik kom gewoon voor vrouwen op wanneer en hoe maakt me niet uit. Wanneer je als man een instelling hebt zoals ik dan ben je voor de macho man een softie, deze macho man is voor mijn altijd een rivaal. En ik herken hem en spoor hem op, dan sla ik gedogenloos toe met intimiderende woorden. De macho man is in hem ogen een ''een echte man'' zo komt hij altijd krom en onrespect vol over. Kijk ik ben geen softie ik heb die witte kleur niet van een softie en ook niet de zwarte kleur van een macho, ik beschik over de juiste kleur en dat is grijs. Grijs zorgt voor eigenschappen zoals, vrouwvriendelijkheid, eerlijkheid, respectvol, wilskracht, sociaal, en een zeer aangename spreker en luisteraar. Zo heb ik dan iedereen overtuigt hoe praatjes daadwerkelijk inelkaar zit en dat ik altijd mijn woorden waar maak :D zullen we dan saampjes... :koppel: uuhhh..:idee: EEN BESCHUITJE ETEN???

Miss_mandalinna
13-07-2003, 15:53
Origineel gepost door RitaMaria zullen we dan saampjes... :koppel: uuhhh..:idee: EEN BESCHUITJE ETEN??? hEEEE heeee heeeee stop seducing MY man De Boy is MINE

Fous
13-07-2003, 15:53
Origineel gepost door praatjes Ik ga even weg en meteen een paar macho's die zich aanmelden en een die hier niet goed kan luisteren die mijn voor een vrouw aanziet. Nee!! Ik ben geen vrouw en geen homo ik ben een normaal hetero denkende man, met een andere kijk. :) :)

Laysa
13-07-2003, 15:55
http://www.mysmilie.de/smilies/boese/img/020.gif

RitaMaria
13-07-2003, 15:58
Origineel gepost door Miss_mandalinna hEEEE heeee heeeee stop seducing MY man De Boy is MINE ok...uhhh... :idee: tiootje??? :koppel: :love: :zwaai:

souraya81
13-07-2003, 15:59
Origineel gepost door Mo_Pacino vrouw moet seks geven en eten koken. That is the woman's job man. verder moet ze haar mond houden Anders sloop ik haar Volgens mij blijf jij voor eeuwig vrijgezel. Tenzij je vrouw/vriendin oogkleppen op heeft..

Miss_mandalinna
13-07-2003, 16:00
Origineel gepost door RitaMaria ok...uhhh... :idee: tiootje??? :koppel: :love: :zwaai: Hmmmm :confused: Mohim we zullen in iedergeval de moeite nemen om het te overwegen. Bedankt voor het aanbod :zwaai:

praatjes
13-07-2003, 16:02
Origineel gepost door Mo_Pacino je kijkt soaps he? Nee ik kijk nooit naar soaps en ik heb geen acteurhelden en ik doe me niet op een achtelijke lijken zoals jij je voordoet. Ik heb gewoon een gezonde kijk op dingen. Jij en zoveel andere hebben een verkeerde instelling tegenover vrouwen. hoe zou jij het vinden als jij constant voor geldbron word gezien?? Dus begin er maar mee op te houden met dat macho denkwijze van je, dat een vrouw een werktuig is en een sexobject. Volgens vrouwen zou een man zich normaal moeten gedragen in plaats van dat hij zich steeds moet bewijzen als een echte man, dus hou maar op met die acterende rol van jou. :)

souraya81
13-07-2003, 16:03
Origineel gepost door Mo_Pacino ik kan jou kopen als ik wil Mocht je willen jongen. Maar je ziet ze idd vliegen!!!! :zwaai:

RitaMaria
13-07-2003, 16:07

Origineel gepost door Mo_Pacino vrouw moet seks geven en eten koken. That is the woman's job man. verder moet ze haar mond houden Anders sloop ik haar voor jou doe ik alles schatje, dat weet je :Iluvu: lekker hoor, wanneer sloop je me??: :stout:

Pagina's : [1] 2