Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In contact met Paul Sturkenboom?? Betreft Islamitisch ziekenhuis

Ouazna
31-10-2006, 18:20

Hoi mensen, Wie weet hoe ik in contact kan komen met Paul Sturkenboom? Of ik uberhaupt in contact kan komen met hem? Ik wil namelijk info over zijn opzet voor de islamitisch ziekenhuis, voor mijn afstudeerscriptie.. Ik weet wel dat hij bestuursvoorzitter van het Slotervaartziekenhuis in Adam is of is geweest?? Hoop dat het me lukt.. Wat vinden jullie trouwens van mijn afstudeeronderwerp: Islamitische ziekenhuis in Nederland, belemmering of bevordering voor de integratie? Liefs Ouazna

Ouazna
01-11-2006, 13:59
Niemand??:(

elhaqiqa
02-11-2006, 12:28
Ik zal voor je kijken of ik achter zijn contactgegevens kan komen. Wat je afstudeeronderwerp betreft. Ik vind dat je het iets breder moet trekken dan alleen de islamitische ziekenhuizen. Je kan het onderwerp veranderen naar bv. Zorg gericht op allochtonen, belemmering of bevordering voor de intergratie. Daarmee bekijk je namelijk ook de andere sectoren en kun je een betere marktomschrijving maken. Dat is tevens interessanter voor je onderzoek. Succes

Ouazna
04-11-2006, 10:38
Ik zal voor je kijken of ik achter zijn contactgegevens kan komen. Wat je afstudeeronderwerp betreft. Ik vind dat je het iets breder moet trekken dan alleen de islamitische ziekenhuizen. Je kan het onderwerp veranderen naar bv. Zorg gericht op allochtonen, belemmering of bevordering voor de intergratie. Daarmee bekijk je namelijk ook de andere sectoren en kun je een betere marktomschrijving maken. Dat is tevens interessanter voor je onderzoek. Succes Hey meid, hartstikke bedankt voor je reactie en de moeite die je doet om me een stuk op weg te helpen.. Mocht je wat horen dan kan je me PMen.. En bedankt voor je advies betreft de onderwerp. :) Liefs Ouazna

ManInWhite
05-11-2006, 21:00

Mail de telegraaf of je zijn email kan krijgen .

MR_AKER3IE_BE33
05-11-2006, 22:43
tazzz ga gwn naar een normale ziekenhuis teringg hee.. nou niet overdrijven............

MR_AKER3IE_BE33
05-11-2006, 22:44
denk je dat die paul het allemaal voor ons doet??? hij ziet een gat in de markt en profiteerd er van....