Bekijk originele versie : Rode pumps...
do or don't ?
zo nee,waarom niet
zo ja,waar kan k leuke halen?:hihi:
groetjeees
toffe_chick
31-10-2006, 16:36
Doen onder een leuke spijkerbroek en een mooie blouse:D
maar ik heb geen idee waar je die op dit moment kan krijgen:haha:
marocalhoceima
31-10-2006, 16:38
Ja wil ik ook weten leuk voor bij mn rode jas :D
en hoofddoek en dan felrode lipstift maar voor de rest geen andere make-up?
lijkt me ook wel mooi , waaar kan ik ze halen
DO! Ik heb ze gehaald op de zwarte markt hele mooi, heb veel complimenten gehad op me werk. Iedereen wil ze halen, het is heel mooi rood. Heb ze op de zwarte markt gehaald, bij een Chinees voor een prikkie.
Heb gehoord dat je ze ook bij Actie heb. Maar weet niet. Voor een mooie rode tas/riem moet je bij Pieces wezen.
DO! Ik heb ze gehaald op de zwarte markt hele mooi, heb veel complimenten gehad op me werk. Iedereen wil ze halen, het is heel mooi rood. Heb ze op de zwarte markt gehaald, bij een Chinees voor een prikkie.
Heb gehoord dat je ze ook bij Actie heb. Maar weet niet. Voor een mooie rode tas/riem moet je bij Pieces wezen.
Actie,waar is dat?
en waar verkopen ze die rode tassen van Pieces?
moeilyk_
31-10-2006, 19:03
zeker doen! Ik ga ze ook halen zodra m'n salaris binnekomt! :hihi: In lak vind ik ze persoonlijk het mooiste. Verkrijgbaar bij ondermeer Invito en Sacha's.
moeilyk_
31-10-2006, 19:04
wil je ze trouwens met ronde neus of punt?
VirtualBitch
31-10-2006, 19:07
zekers dooooooooooooooooooooo......
leuke strakke pantalon en een trenchcoat en een mooie rooie sjaal of tas...
Rood is moeilijk, dus wel de juiste combi vinden..
laterz
k wil ze het liefst met punt.ala k thuiskom met lakschoentjes krijg k die stiletto in mn kop !
maareuh k heb gekeken bij de invito en sacha daar zijn ze zo fckn duur,en k heb bijna al mn geld al opgemaakt:(
LoveBaby20
31-10-2006, 20:18
Rode pumps zijn..
HOT!!
do or don't ?
zo nee,waarom niet
zo ja,waar kan k leuke halen?:hihi:
groetjeees
Een do vind ik, staat heel mooi. Maar draag het zelf niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.