Bekijk originele versie : Ik ben op zoek naar een goeie catering
rifmeisje1234
31-10-2006, 14:33
Salaam,
Ik ben op zoek naar een goeie catering. Ze moeten niet al te duur zijn. Ik heb gehoord dat catering Saada uit ede wel goed is en niet te prijzig.
Graag jullie ervaringen met de catering vermelden en ook de prijzen die jullie hebben betaald en voor hoeveel personen.
dus kennen jullie een goeie catering, laat het mij dan even weten.
alvast bedankt
mohammmeddd
31-10-2006, 15:11
hoeveel caterings zijn er in ede?
shie_oua7da
31-10-2006, 15:19
Salaam,
Ik ben op zoek naar een goeie catering. Ze moeten niet al te duur zijn. Ik heb gehoord dat catering Saada uit ede wel goed is en niet te prijzig.
Graag jullie ervaringen met de catering vermelden en ook de prijzen die jullie hebben betaald en voor hoeveel personen.
dus kennen jullie een goeie catering, laat het mij dan even weten.
alvast bedankt
Ik zou abdelouared proberen... echt super lekker... vers en ookal heb je 500 mensen (zoals op onze feest anderhalf jaar terug) verbrande alle mensen hun vingers door de warme eten...;) Hij is niet echt prijzig... maar je kunt altijd vragen....
(hij is diegene die t eten verzorgt in van den Adel in Amstelveen)
Rabia van Nieuw Sloten zou ik ook als optie nemen... mooie spullen en het eten is ook lekker....
Ga overal een beetje navragen voordat je een beslissing neemt...
Ik ga inshaallah ook trouwen en twijfelde tussen abdelouared en arabia.... ben toch uiteindelijk voor arabia gegaan...
Pm me maar als je t nr wilt ofzo.
tempted_2_touch
31-10-2006, 15:21
maghrabia vind ik de lekkerste eten hebben leuke decoratie proffesionele mensen daarna vind ik alghazala de beste en arabia en zohour en dat was het effetjes :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.