Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oldfashioned?

iki_mocro
13-07-2003, 00:00

Zijn volgens jullie Berbers ouderwets? En zo ja in welk opzicht??? Ik w8 op jullie reacties....

Sfenza
13-07-2003, 00:09
Get a live...ik wordt langzamer hand ziek van zulke topic's..berber dit arabier dat...wij zijn allemaal marokaanen...En wat wil jij nou bereiken met deze nuttenloze topic? Een beter milieu begint bij jezelf

Fruitje
13-07-2003, 00:14
Origineel gepost door iki_mocro Zijn volgens jullie Berbers ouderwets? En zo ja in welk opzicht??? Ik w8 op jullie reacties.... Neej hoor helemaal niet. Hoor vaak dat mensen zoiets denken! Weird hoor ;)

Masriya
13-07-2003, 00:20
Ze zijn alleen strenger, thats all.

Fruitje
13-07-2003, 00:21

Origineel gepost door Masriya Ze zijn alleen strenger, thats all. Denk je? Ik ben zelf berbers, en geloof me sommige denken dat ik Nederlandse ouders heb ;)

CLeOpaTrA01
13-07-2003, 00:23
Origineel gepost door Fruitje Denk je? Ik ben zelf berbers, en geloof me sommige denken dat ik Nederlandse ouders heb ;) Wat heeft dat te maken met wel of geen Nederlandse ouders hebben..?

Fruitje
13-07-2003, 00:30
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Wat heeft dat te maken met wel of geen Nederlandse ouders hebben..? Er werd beweerd dat berberse strenger waren, terwijl ik dat helemaal niet vind. Tuurlijk zijn er strenge onder ons. maar dat heb je ook bij arabieren. Mijn vriendinnen bijv die mogen bijna nix, en modebewust zijn ze ook niet ehct :rolleyes: Mijn ouders zijn helemaal niet streng gelukkig maar. En als mensen dan horen dat ik berbers ben, geloven ze het niet..... Bedoelde het eigenlijk in de zin van: dat we helemaal niet streng zijn en ook niet ouderwets. :zwaai:

noerel3ain
13-07-2003, 00:36
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Wat heeft dat te maken met wel of geen Nederlandse ouders hebben..? ze bedoelt er denk ik mee....ze heeft best wel vrije ouders die haar veel toelaten...bij Nederlandse ouders is dat ook het geval...ze laten hun kinderen ook veel dingen doen...daarom zegt ze ook van vaak denken mensen dat ik nederlandse ouders heb dit is wat ik denk...ik weet niet of zo het zo bedoelt ;) :zwaai:

Fruitje
13-07-2003, 00:49
Origineel gepost door noerel3ain ze bedoelt er denk ik mee....ze heeft best wel vrije ouders die haar veel toelaten...bij Nederlandse ouders is dat ook het geval...ze laten hun kinderen ook veel dingen doen...daarom zegt ze ook van vaak denken mensen dat ik nederlandse ouders heb dit is wat ik denk...ik weet niet of zo het zo bedoelt ;) :zwaai: Ja zoiets ;) Tuurlijk zijn er ook Nederlandse ouders die streng zijn en/of oldfashioned

diesel49
13-07-2003, 01:33
Origineel gepost door Sfenza Get a live...ik wordt langzamer hand ziek van zulke topic's..berber dit arabier dat...wij zijn allemaal marokaanen...En wat wil jij nou bereiken met deze nuttenloze topic? Een beter milieu begint bij jezelf :goedzo:

iki_mocro
13-07-2003, 22:58
get alive? Ik hoor gewoon veel te vaak dat wij maar een stelletje boeren zijn! That is all!

SweetMe
13-07-2003, 23:10
gELOof dan niet wat ze zeggen.. Gewoon schijt aan .. Je weet het beter toCh .. Die vooroordelen moeten onderhand de wereld uit ... sORRY woRd onderhand ook ziek van die Berbertopicss .. RESPECT