Bekijk originele versie : Help!!! Ben Hopeloos Verliefd!!!
Eeuwig ben ik aan het lijden, om jouw die mij uit mijn verleiden kan bevrijden. Toen ik jouw voor het eerst zag, dat was de start, met een heerlijk, warm en speciaal gevoel veroverde je onbewust mijn hart. Je ogen stralend als goud, je lippen glanzend als pralikaat en je mooie glimlach waar ik van hou.
Vandaag de dag 12 juli 2003. Begint me hoop op te raken, zinkend in het water. Maar besef wel dat mij gevoelens voor altijd zullen bestaan. Om me wang glijdt nog steeds dezelfde traan, de traan van onzekerheid onstaan uit emotie's en geborgenheid.
ZOALS EEN WOESTIJN DORSTIGE MAN EN ZIJN BEHOEFTE AAN WATER, ZO STREEF IK NAAR JOU LIEFDE KOMT DAT MISSCHIEN LATER............................................. .................................................. ............................................NADORI A33 :Iluvu:.
Oem_Lena
12-07-2003, 23:14
og meskien
tachelhit102
13-07-2003, 14:43
Hopeloos verliefd!!! :rolleyes:
En niet alleen een beetje ook nog :D
SaraZena
13-07-2003, 15:02
Origineel gepost door gotti21
Eeuwig ben ik aan het lijden, om jouw die mij uit mijn verleiden kan bevrijden. Toen ik jouw voor het eerst zag, dat was de start, met een heerlijk, warm en speciaal gevoel veroverde je onbewust mijn hart. Je ogen stralend als goud, je lippen glanzend als pralikaat en je mooie glimlach waar ik van hou.
Vandaag de dag 12 juli 2003. Begint me hoop op te raken, zinkend in het water. Maar besef wel dat mij gevoelens voor altijd zullen bestaan. Om me wang glijdt nog steeds dezelfde traan, de traan van onzekerheid onstaan uit emotie's en geborgenheid.
ZOALS EEN WOESTIJN DORSTIGE MAN EN ZIJN BEHOEFTE AAN WATER, ZO STREEF IK NAAR JOU LIEFDE KOMT DAT MISSCHIEN LATER............................................. .................................................. ............................................NADORI A33 :Iluvu:
:giechel: :giechel:
ik vind het 3 x niks :giechel:
tachelhit102
13-07-2003, 17:32
Meskien:D
Ezzedine
13-07-2003, 17:33
Zelfmoord
diesel49
13-07-2003, 18:09
Origineel gepost door gotti21
ZOALS EEN WOESTIJN DORSTIGE MAN EN ZIJN BEHOEFTE AAN WATER, ZO STREEF IK NAAR JOU LIEFDE KOMT DAT MISSCHIEN LATER............................................. .................................................. ............................................NADORI A33 :Iluvu: http://jonie.homestead.com/files/Funny/108/Dorst.jpg
tachelhit102
13-07-2003, 18:17
Origineel gepost door diesel49
http://jonie.homestead.com/files/Funny/108/Dorst.jpg
solly hoor :haha:
nadoria_33
14-07-2003, 18:10
HEEEEEY GOTTI
WALLAH JE BENT EEN EGTE SCHAT
EN VOOR ALLE ANDERE DIE ZO KINDERACHTIG MOETEN DOEN....
ZIELIGGGGGGG ZIJN JULLIE
WISTEN JULLIE DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOOIT KUNNEN WIJ MAROKANEN GEWOON NORMAAL REAGEREN !!!!!!
nadoria_33
14-07-2003, 18:14
Origineel gepost door SaraZena
:giechel: :giechel:
ik vind het 3 x niks :giechel:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OMDAT JE NOG NOOIT VERLIEFD BENT GEWEEST OMDAT JE WEET DAT NIEMAND JE WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
EN TROUWENS IK VIND JOU 3 X NIKS!!!!!!!!!!!
:rolleyes: JE STELT NIKS VOOR MEISSIE
nadoria_33
14-07-2003, 18:15
Origineel gepost door diesel49
http://jonie.homestead.com/files/Funny/108/Dorst.jpg
EEY DIESEL
BEN JIJ DAT OP DIE FOTO HIERBOVEN??????????????? :D
DAN ZOU IK MEZELF EGT GEEN DIESEL NOEMEN!!!!!!!
nadoria_33
14-07-2003, 18:18
Origineel gepost door temsamni
Zielepoot! :rolleyes:
EEHHHH
WAT HOORDE IK JE OVER JEZELF ZEGGEN ??????????
nadoria_33
14-07-2003, 18:20
PC DOET RAAR
FF W8EN
MoCrOcHiCk03
14-07-2003, 18:24
nou nadoria jij reageert ook niet bepaald normaal
nadoria_33
14-07-2003, 18:32
nee die andere reageren wel normaal wou je zeggen
hij maakt een topic en zij reageren abnormaal
kan tog niet?????????
of vind jij van wel???????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.