Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : JLo STyle !!

Pagina's : [1] 2

K_Prone
12-07-2003, 22:09

Ik ben daar zo op afgeknapt :kwaad: Vooral die broek in die puntschoenen :auw: :stomp: Moest er effe uit:D:D

mocro_souhaila
12-07-2003, 22:10
dat is tog geen JLO style :confused: die broeken en puntschoenen....zijn arabisch...you know...denk aan ALADIN :D

BentDagilia
12-07-2003, 22:11
maar goed dat ik haar Style niet volg :rolleyes: ik wil namelijk nog blijven leven :p

K_Prone
12-07-2003, 22:13
Origineel gepost door mocro_souhaila dat is tog geen JLO style :confused: die broeken en puntschoenen....zijn arabisch...you know...denk aan ALADIN :D broek in laars wel tog :confused: of flip ik hem nu helemaal :maf: Maar ik vind het dus niet staan en ik vermoord niemand hoor doe geen vlieg kwaad :p alleen iedereen schijnt er mee te lopen ;)

mocro_souhaila
12-07-2003, 22:15

Origineel gepost door misantazaghin broek in laars wel tog :confused: of flip ik hem nu helemaal :maf: Maar ik vind het dus niet staan en ik vermoord niemand hoor doe geen vlieg kwaad :p alleen iedereen schijnt er mee te lopen ;) HmM ik vind het zelf niet lelijk ofzo....heb het weleens gedaan maar doe het nu niet..kan geen broek dragen als het warm is:D...gewoon knierokje....MET puntschoenen(jaja het MOEST erachteraan ) ;)

K_Prone
12-07-2003, 22:17
Origineel gepost door mocro_souhaila HmM ik vind het zelf niet lelijk ofzo....heb het weleens gedaan maar doe het nu niet..kan geen broek dragen als het warm is:D...gewoon knierokje....MET puntschoenen(jaja het MOEST erachteraan ) ;) Het is niet lelijk maar iedereen heeft het en maakt het dus minder origineel :D Puntschoenen doen me ook niks maar dat die broek er in gaat :kwaad: Met warm weer knierokje :eek: Nee ik hou het op een broek en truitje/shirtje ;)

mocro_souhaila
12-07-2003, 22:18
Origineel gepost door misantazaghin Het is niet lelijk maar iedereen heeft het en maakt het dus minder origineel :D Puntschoenen doen me ook niks maar dat die broek er in gaat :kwaad: Met warm weer knierokje :eek: Nee ik hou het op een broek en truitje/shirtje ;) Hm probeer die knierokjes eens...zullen je vast mooi staan :hihi: dan kan je meteen je sexy behaarde benen showen :stout:

K_Prone
12-07-2003, 22:20
Origineel gepost door mocro_souhaila Hm probeer die knierokjes eens...zullen je vast mooi staan :hihi: dan kan je meteen je sexy behaarde benen showen :stout: :eek: Wil je dat ik zorg voor een hartverzakking bij iedereen :D:D Mijn sexy behaarde benen show ik alleen op het voetbalveld en in mijn bed :ego: En nergens anders :D

Live4glory
12-07-2003, 22:21
Ik snap wat je bedoelt :) Geen stijl vind ik dat en weet je wat me het meest dwarszit en waar ik echt slecht tegen kan, maar waar gemiddeld elke vrouw mee loopt. Die VERDOMDE PUNTSCHOENEN, dames jullie hebben toch niet zulke lange tenen?

K_Prone
12-07-2003, 22:22
Origineel gepost door Live4glory Ik snap wat je bedoelt :) Geen stijl vind ik dat en weet je wat me het meest dwarszit en waar ik echt slecht tegen kan, maar waar gemiddeld elke vrouw mee loopt. Die VERDOMDE PUNTSCHOENEN, dames jullie hebben toch niet zulke lange tenen? Nee die stijl doet het hem gewoon puntschoenen maken mij niks uit als je kleine voeten hebt:D:D Ik wil ook puntschoenen maar dan van die marokkaanse :huil: Maar ik snap wat je bedoelt:D:D

mocro_souhaila
12-07-2003, 22:23
Origineel gepost door misantazaghin :eek: Wil je dat ik zorg voor een hartverzakking bij iedereen :D:D Mijn sexy behaarde benen show ik alleen op het voetbalveld en in mijn bed :ego: En nergens anders :D HmM welk voetbalveld :o :rolleyes:

K_Prone
12-07-2003, 22:24
Origineel gepost door mocro_souhaila HmM welk voetbalveld :o :rolleyes: :D:D non of your bussines:D het is in ieder geval heeeeeeeeeeeel groot en groen :hihi: :o ;)

Zeepje
12-07-2003, 23:13
Dit is mijn stijl!!! http://www.celebritytrendz.com/images/fashion/shows/spring_paris/givenchy1.jpg

K_Prone
12-07-2003, 23:16
Origineel gepost door Zeepje Dit is mijn stijl!!! http://www.celebritytrendz.com/images/fashion/shows/spring_paris/givenchy1.jpg Welke stijl is dat:D niet mijn stijl ;)

Zeepje
12-07-2003, 23:27

Origineel gepost door misantazaghin Welke stijl is dat:D niet mijn stijl ;) Wel mijn stijl!!!! :kwaad: :D

Pagina's : [1] 2