Bekijk originele versie : De hele dag in de keuken staan
SaraZena
12-07-2003, 20:34
staan jullie ook de hele dag in de keuken als je op vakantie naar marokko gaat?
Ikkuh niet :hihi:
daar heb ik me tantes en nichten voor :hihi:
minous21
12-07-2003, 20:36
Ikke wel...samen met mijn moeder......
Ik ook niet!
Vakantie is vakantie en niet in de keuken staan, kan ik net zo goed thuis blijven :D
:hihi:
Wij hebben meestal niet zo veel bezoek, maar toch 2 keer per dag moeten ze eten. :jammer:
Furfur, daar word je krankjorum van! Je stikt er echt in. :D
En salades en friet en iedere dag VIS!!!!!!!!!!! :boos:
Maar gelukkig niet de hele dag hoor. :rolleyes:
Alleen sochtends tot smiddags. :D
En savonds tot snachts. :hihi:
Maar oeff, mijn zus en haar schoonfamilie, die hebben iedere dag een boel mensen over de vloer, ze kan niet ff snel iets maken voor haar kids, neeeeeeee de rest moet dan gelijk ook hebben. De heleeeeee dag staat ze in de keuken echt waar! :jammer: Ze hebben 3 tafels nodig om mensen te voeden! :D
MissChica
12-07-2003, 20:39
K ren altijd de keuken in en maaaaaaaaak dat k snel weer eruit ben :stout:
SaraZena
12-07-2003, 20:46
Origineel gepost door elmarocani
Nou dan wil je niet weten hoe ze naar jou kijken en hoe ze over jou roddelen als je terug komt naar nederland. :zwaai:
tazzzzz hahahhaa alsof ik daar wakker van lig :giechel:
en roddelen doen ze toch wel of je nou wel of niet in de keuken staat :zwaai:
grapjas :giechel:
Nou dan wil je niet weten hoe ze naar jou kijken en hoe ze over jou roddelen als je terug komt naar nederland. :zwaai:
inderdaad!!!
SaraZena
12-07-2003, 21:06
Nou en ik vind dat ze toch wel een beetje recht hebben om over jou te roddelen....want je gedraagt ook niet echt netjes als je je nichten en tantes alles laat doen. :zwaai:
wat lu.l je nou man?
Ken je mij? Ken jij mijn familie? ken je de situatie? weet je ook waarom ik niet in de keuken sta en waarom ik hun alles laat doen?????
Nee!!!!
dus kom niet met: je gedraagt je ook niet echt netjes :rolleyes:
recht hebben om te roddelen? roddellen is haram, voor het geval je dat nog niet wist!
damn!
SaraZena
12-07-2003, 21:15
Dat het haraam is wist ik het voordat je geboren was :cool:
En als je zelf zegt dat ik niet in de keuken sta en dat ik daarvoor nichten en tantes voor heb dan ben je heel duidelijk meid...en ik hoef je situatie niet te kennen. :zwaai:
dat zijn lgra djel vooroordelen elmarocani!
en ik ben nog altijd ouder dan jou :rolleyes:
als je een beetje na denkt (kbetwijfel het) dan weet je hoe ik deze topic bedoel.
the end!
:zwaai:
SaraZena
12-07-2003, 21:52
siri tla3bia albzayza :zwaai:
ga eerst marokkaans leren :rolleyes:
:zwaai:
Ik sta daar alleen om mijn waterpistool te vullen.
Met kokend water :bril:
Wat een domme opmerking dus ze moet elke dag in de keuken staan misschien is ze een dagje moe of ziek en heeft ze geen zin om in de keuken te staan :rolleyes: ga jij maar een meid zoeken of moet ik zeggen een robot die alles voor je doet :cool:
SaraZena
12-07-2003, 23:05
Origineel gepost door Merjem
Wat een domme opmerking dus ze moet elke dag in de keuken staan misschien is ze een dagje moe of ziek en heeft ze geen zin om in de keuken te staan :rolleyes: ga jij maar een meid zoeken of moet ik zeggen een robot die alles voor je doet :cool:
die gozer is zo ouderwets als de pest. :D
ik heb medelijden met zijn (toekomstige) vrouw :(
Oem_Lena
12-07-2003, 23:09
Origineel gepost door SaraZena
staan jullie ook de hele dag in de keuken als je op vakantie naar marokko gaat?
Ikkuh niet :hihi:
daar heb ik me tantes en nichten voor :hihi:
in marokko of hier?in maroc staa ik nooit in de keuken,hier in nl wel
maar niet de hele dag hoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.