Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op het strand bruinen of gewoon à la Maroc-Style..

Pagina's : [1] 2

Marocca
12-07-2003, 20:17

Dusse...op de sta7...Like I do? :hihi: Is veel leuker....muziek op en niemand die je ziet :ego:

minous21
12-07-2003, 20:18
Ik draag el hijaab...geen strand voor Minous meer :D Ik bruin wel op mijn dak....alleen me gezicht dan :hihi:

Chaimae
12-07-2003, 20:19
Pfffff, kan beiden niet ,alleen beetje op strand, mijn gezicht en voeten. :D Maar wij hebben buren en die hebben een etage hoger dan ons, en soms kijken ze bij ons op de sta7, dus ik neem dat risico beter niet. :hihi:

Fruitje
12-07-2003, 20:19
Ik ga bruin worden in Spanje :D Op het strand!!!

Marocca
12-07-2003, 20:20

Origineel gepost door minous21 Ik draag el hijaab...geen strand voor Minous meer :D Ik bruin wel op mijn dak....alleen me gezicht dan :hihi: Aaaaaah echt mooi! masja allah habieba maar dat wist je al :blauwkus: Ik ga nooit naar het strand...overdag bedoel ik dan...maar 's avonds ga ik regelmatig...als er niemand meer is...en lekker alleen...pfioueeewww echt zalig! :Iluvu: En dan die zee :verliefd: Enne ik ga met m'n bikini(maar vaak een topje over:D ) op de sta7....wij hebben toch een hoog huis..niemand die me ziet :hihi:

Marocca
12-07-2003, 20:22
Origineel gepost door Chaimae Pfffff, kan beiden niet ,alleen beetje op strand, mijn gezicht en voeten. :D Maar wij hebben buren en die hebben een etage hoger dan ons, en soms kijken ze bij ons op de sta7, dus ik neem dat risico beter niet. :hihi: wahahaha dan zou ik het jou ook NIET aanraden :hihi:

mocro_souhaila
12-07-2003, 20:22
op het strand:D...in het water wordt je sneller bruin!!

Chaimae
12-07-2003, 20:23
Origineel gepost door Marocca wahahaha dan zou ik het jou ook NIET aanraden :hihi: Maar als ik soms op sta7 ben, dan zou ik echt daar willen gaan liggen en relaxen. :( Echt zoooooo heerlijk die warmte. :(:(

SaraZena
12-07-2003, 20:24
een beetje op het strand en de rest op sta7 :D

Fruitje
12-07-2003, 20:24
Origineel gepost door mocro_souhaila op het strand:D...in het water wordt je sneller bruin!! Klopt!!! Ik verheug me er al echt op!!!

MissChica
12-07-2003, 20:25
K sluit me aan bij mocro_Souhaila en soms ook wel op de stah

minous21
12-07-2003, 20:25
Origineel gepost door Marocca Aaaaaah echt mooi! masja allah habieba maar dat wist je al :blauwkus: Ik ga nooit naar het strand...overdag bedoel ik dan...maar 's avonds ga ik regelmatig...als er niemand meer is...en lekker alleen...pfioueeewww echt zalig! :Iluvu: En dan die zee :verliefd: Enne ik ga met m'n bikini(maar vaak een topje over:D ) op de sta7....wij hebben toch een hoog huis..niemand die me ziet :hihi: Dankje schatje:blauwkus: Ik ga denk ik ook alleen s'avonds naar het strand :D lekker uitwaaien... Ik ging vorig jaar ook op sta7 liggen :hihi: was echt gezellig met mijn nichtjes en een tuinslang :D

Marocca
12-07-2003, 20:27
Origineel gepost door minous21 Dankje schatje:blauwkus: Ik ga denk ik ook alleen s'avonds naar het strand :D lekker uitwaaien... Ik ging vorig jaar ook op sta7 liggen :hihi: was echt gezellig met mijn nichtjes en een tuinslang :D eeeeeeey je brengt me op een idee :hihi: Wejow....kwordt nog gek! kwil naar maroc! :huil: Maarre nadelen van maroc:al die bezoekjes :rolleyes: En dan hoor ik steeds weer hetzelfde: A. (mijn naam :D ):ashie amree shie bereit djel letej! :kwaad: Altijd hetzelfde...:huil:

mocro_souhaila
12-07-2003, 20:28
Origineel gepost door Fruitje Klopt!!! Ik verheug me er al echt op!!! ik verheug me er ook op...maar kan ik lang verheugen!!! ik ga volgend jaar pas naar maroc...en hier in nederland ga ik heeeeeeeeeel soms... maar ik wil naar maghreb!! :huil:

Arabian_Pearl
12-07-2003, 20:31

op het strand in bikini!!!! :bril:

Pagina's : [1] 2