Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wilt er deze zomer Takshita's en Kaftans ?

Marocca
12-07-2003, 20:11

Yezzzz Me do... :D Maar weten jullie wat de mode van dit jaar is..??.:stout: Wat betreft stoffen;stijl ensow...Want kwil een takshita en 2 kaftans... Ohja:een jabador wil ik ook nog! :) Ik eis veel I know :hihi: Maar op aanraden van mn vriendin moet ik naar Oujda gaan voor mooiste stoffen(kaftans;takshita's ensow) dus misschien ook een tip voor de dames! ;)

minous21
12-07-2003, 20:17
Nee man, ga naar Fes....daar laat ik ook altijd mijn jurken maken! Echt klasse, maar wel duur...... Dag schatje nog een paar dagen wachten en dan gaan we :bril: :boogie:

Fruitje
12-07-2003, 20:17
Ik wil ook, weet niet welke mode, trek gewoon aan wat ik leuk vind! Helaas ga ik niet Marokko om zelf te kijken, maar heb ik aan mn broertje gevraagd wat mee te nemen,.... Ben eens benieuwd wat ie meeneemt :maf:

Marocca
12-07-2003, 20:18
Origineel gepost door minous21 Nee man, ga naar Fes....daar laat ik ook altijd mijn jurken maken! Echt klasse, maar wel duur...... Dag schatje nog een paar dagen wachten en dan gaan we :bril: :boogie: En heb je zowat een idee van de prijs dan? :D Maar ik zie wel :hihi: Ey yeaaaah lieverd...nog 6 dagen!! :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: IK kijk er echt naar uit...en als je een groene renault espace ziet;spreek me dan gewoon ff aan :hihi:

minous21
12-07-2003, 20:20

Origineel gepost door Marocca En heb je zowat een idee van de prijs dan? :D Maar ik zie wel :hihi: Ey yeaaaah lieverd...nog 6 dagen!! :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: IK kijk er echt naar uit...en als je een groene renault espace ziet;spreek me dan gewoon ff aan :hihi: :hihi: Ik jump gewoon voor jullie auto:D :D De prijs is duur meestal voor 400 euro alleen maar laten maken zonder stof....maar wel mooie jurken :D

RIF_CHICKIE
12-07-2003, 20:23
ja ikke!!! helaas ga ik niet, heb mijn nicht gevraagt om voor me te laten naaien

Marocca
12-07-2003, 20:24
Origineel gepost door minous21 :hihi: Ik jump gewoon voor jullie auto:D :D De prijs is duur meestal voor 400 euro alleen maar laten maken zonder stof....maar wel mooie jurken :D Hahahah ik meen het :hihi: moet je doen :hihi: Enne 400 euro is best veel jah maar daar heb ik het er voor over :D Hier in Brussel kosten ze 500 euro ...helemaal perfect maar dan met de nadruk op PERFECT!! :verliefd: Prachtige stof wejow.. een gewone gemiddelde takshita dus niet speciaal kost ong 250 euro... Maar toch...ik zou hier nooit kopen...liever in maroc :D

Marocca
12-07-2003, 20:25
Origineel gepost door Fruitje Ik wil ook, weet niet welke mode, trek gewoon aan wat ik leuk vind! Helaas ga ik niet Marokko om zelf te kijken, maar heb ik aan mn broertje gevraagd wat mee te nemen,.... Ben eens benieuwd wat ie meeneemt :maf: Aan je broertje?? :schok: Damn! zou ik nooit doen :jammer: want mannen :jammer:

SaraZena
12-07-2003, 20:50
ikke niet....we hebben dit jaar toch geen feesten of bruiloften...dus ga ik die dingen ook niet kopen.

meryema
12-07-2003, 21:17
Origineel gepost door Fruitje Ik wil ook, weet niet welke mode, trek gewoon aan wat ik leuk vind! Helaas ga ik niet Marokko om zelf te kijken, maar heb ik aan mn broertje gevraagd wat mee te nemen,.... Ben eens benieuwd wat ie meeneemt :maf: hahahah jij hebt lef :D

SaraZena
12-07-2003, 21:20
geven jullie echt zo veel uit aan een jurk die je waarschijnlijk niet vaak aan zal trekken???????