Bekijk originele versie : Stevige dames?(kledingadvies)
R_astafari
30-10-2006, 15:36
hallo dames,
ik vraag hier advies voor me nicht. We zijn vandaag gaan winkelen en ze is nu heel depri,
mijn vraag aan de stevige dames. en dan vooral de dames met "probleemgebied borst-buik" (k bedoel dan borsten v.a D en broekmaat 44, of hoger)
wat voor kleding kopen jullie?
en waar?
ik hoop dat jullie ons goed advies kunnen geven.
dat zou ik erg op prijs stellen.
je krijgt een puntje bij goed advies:hihi:
Yasmina1
30-10-2006, 15:52
ik ben zelf niet flnk maar ik weet wel dat vooral de juiste kleuen al veel kunne doen
ook de kleding in laagjes en een accent leggen op het mooieste gebied zoals een mooie ketting of een aparte sjaal kan de eyecatcher zijn en zo de aandacht van de minder mooie delen weghalen
laat haar eens advies vragen bij de miss etam ofzo die hebben echt verstand van zaken en kunnen har vast en zeker helpen
veel shopplezier!
jeblia021
30-10-2006, 16:05
meid, ik zou haar aanraden om zoiezo kleding niet te strak te kopen, want dan lijk je nog forser...daarnaast vooral donkere kleuren zoals zwart, bruin, legergroen. Leuk zijn mooie wijde pantalons met mooie tuniekjes erboven die je aan de zijkant dichtknoopt, kun je zelf lekker bepalen hoe strak ze vallen...daarnaast is het leuk om laagjes te dragen...niet teveel trwns, anders is het gauw overdone...en draag vooral stoffen die soepel vallen..dat het niet gaat opbollen, maar soepel langs je lichaam valt...ook dikke stoffen als fluweel en geribde stoffen kun je beter mijden. En leg het accent op haar pluspunten. Zorg er alleen niet voor dat het allemaal te veel wordt, dus geen lange ketting en een grote riem en veel sieraden bijv...gewoon subtiel houden :goedzo:
R_astafari
30-10-2006, 16:05
thnx~!! we zijn al bij misetam gaan kijke maar daar hebbe ze heeele wijde truien waardoor je nog dikker lijkt.
maar bedankt voor je reactie
jeblia021
30-10-2006, 16:20
thnx~!! we zijn al bij misetam gaan kijke maar daar hebbe ze heeele wijde truien waardoor je nog dikker lijkt.
maar bedankt voor je reactie
meid in adam heeft de H&M bij nieuwendijk hele mooie kleding in grotere maten...echt heeeel leuk. Of de c&a...heeft ook leuke kledingen voor de vollere dames :goedzo: Didi ook, wat duurder, maar leuk
Ik ben zelf ook flink, en koop meestal bij mis Etam mn kleding, die heeft lekker zittende kleding en nog mooi ook, zo zie je helemaal niet dat ik flink ben, als ik haar was zou ik daar gaan kijken
R_astafari
30-10-2006, 17:14
lieve meiden..
dankjewel voor jullie reacties..
maar wat bedoelen jullie met lagen?
zals vandaag heeft ze een blouse gekocht (ging maar net dicht) en een pantalon, ze heeft niet zo dikke benen maar wel is haar omvang groot.
wie van jullie heeft er een mooie spijkerbroek die haar ook zal passen maat 46-48?
Didi heeft echt mooie kleren ja alleen broeken dan want ik de bovenkleding past ze niet
tangagirl
30-10-2006, 17:22
weet je wat ook slim is koop lange kleren daar lijk je niet dik in ik ben ervaren dus het beste manier is; een pantalon aantrekken met een mooie leuke rok aantrekken met een mooie truitje er boven op dan lijk je niet dik want je ziet het lichaam niet maar het is wel mooi probeer maar eens
xxx
R_astafari
30-10-2006, 17:27
weet je wat ook slim is koop lange kleren daar lijk je niet dik in ik ben ervaren dus het beste manier is; een pantalon aantrekken met een mooie leuke rok aantrekken met een mooie truitje er boven op dan lijk je niet dik want je ziet het lichaam niet maar het is wel mooi probeer maar eens
xxx
wat het probleem is.. is dat als ze een jurk aandoet je haar buik duidelijk ziet...
dat geld dus ook voor een lange rok met een truitje erboven..
het grote probleemgebied is buik en borst. dus hier meer tips over?
tangagirl
30-10-2006, 17:32
je kan kan een korset eronder aan trekken of je kan gewoon je broek hoger trekken of een maatje groter kopen maar wat je vooral niet moet doen is de rok naar beneden trekken want anders ga je het buik zien
xxx
R_astafari
30-10-2006, 17:43
een korset? waar kan je die kopen? en werken die dingen?
want ik had haar een keer zo een broekje geocht die t.m haar buik kwam maar er was niet veel verschil...
H&M is zeker een aanrader :goedzo: Verder heeft Miss Etam tegenwoordig ook steeds leukere kleren. Ze kan trouwens ook altijd nog via het internet bestellen Wehkamp/ Neckermann/ Otto ;)
jasmina :zwaai:
R_astafari
30-10-2006, 20:56
soukran voor de tip
jeblia021
30-10-2006, 21:34
by the way...als ze echt ermee zit dan kun je haar aanmoedigen om te gaan sporten? misschien dat ze zich beter voelt als ze strakker in haar vel zit:)
R_astafari
30-10-2006, 23:36
by the way...als ze echt ermee zit dan kun je haar aanmoedigen om te gaan sporten? misschien dat ze zich beter voelt als ze strakker in haar vel zit:)
jep is ze afgelopen maandag mee begonnen..
maar we zaten net te praten.. het s niet zo haar buik.. maar haar MAAG....
die steekt er overal bovenuit...
klinkt stom maar zo ziet het eruit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.