Bekijk originele versie : Eens of Oneens?
De bron van het seksuele taboe ligt niet in de Koran maar in de traditie
MissTangawia
30-10-2006, 14:02
Asalamoe 3alaikoem zuster, ik ben het met je eens. Want de Islam zegt niks over taboe over seks het ligt in de traditie en en wat je allemaal mee krijgt van je ouders zoals hun het hebben meegekregen van hun ouders enz. Seks in juist verplicht in de Islam want anders zullen er geen kinderen meer zijn op Aarde en in weet niet uit mijn hoofd in welke Hadith van de Profeet(vzmh) het staat en daarin stond zels als je seksuele gemeenschap hebt met je man/vrouw dat je daarvoor Hasanat krijgt en de onzin over traditie enzo dat is allemaal onzin. Je moet kijken wat de Islam zegt en niet wat andere mensen allemaal zeggen.
Wasalamoe 3alaikoem Oegtoek fie dien.
Sepheide
31-10-2006, 01:42
Eens. We zaten een keer gezellig met z'n allen naar Iqra te kijken en toen begon opeens een sheikh over seks te praten. Mijn vader en moeder sprongen tegelijkertijd op de afstandsbediening en wij renden allemaal een kant op. Het was zo genant, en ik ben blij dat we er niet openlijk over praten.
MissTangawia
01-11-2006, 10:42
Asalamoe 3alaikoem broeders & zusters, wie iemand mij iets duidelijk maken wat meneer NoToriO bedoelt met KIPPENBLOED??? Zo'n antwoord heb ik nog nooit gezien of gelezen' kippenbloed' en waar het op slaat weet ik ook niet.
Wasalamoe 3alaikoem Oegtoek fir Dien.
Precies.. en k ben het met je eens _sha_hina_a
praten doet wonderen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.