Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wonder boven Wonder

LAINA
12-07-2003, 18:24

Zoals jullie al wisten wou ik zelfmoord plegen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Toch was het afgelopen keer Bijna gelukt… ik was op de snelweg gaan lopen en ik ben aangereden door een auto. Wonder boven Wonder heb ik alleen een paar botten gebroken waaronder mijn neus mijn twee benen, mijn linkerbeen is op 4 plaatsen, 3 van mijn ribben zijn gebroken… mijn neus, mijn linkerarm ook op 2 plaatsen. Ik heb ook flinke schaafwonden aan overgehouden… en een hersenschudding. Maar ik weet nu… nu weet ik wat het leven inhoud. Ik weet dat Allah (swt) dit zo heeft gewild! Dat ik eindelijk eens waardig over mijn leven zou gaan denken, ondanks alles. En echt iedereen die zo nu denkt zoals ik toen dacht, die heeft hulp nodig. Net zoals ik die nodig had en ik die weigerde en nu invalide ben geworden…

NoordAfrikaan
12-07-2003, 18:44
Ik ben blij dat je nog leeft Alleen ik ben minder blij dat je nu invalide bent geworden. maar je had geen zelfmoord mogen beramen! Ook al zit het je tegen! Maar ik ben blij dat je nog leeft Allahi3ounek

ClaudioLopez
12-07-2003, 18:46
je moet doorvechten LAINA!!!! :kwaad: ( net als die baby op je avatar! :D )

souraya81
12-07-2003, 18:47
ALLAHISHAFIEK AMIEN

mocromagic
12-07-2003, 20:06

he meid, we hadden ons na je topic zwaar zorgen om je gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik ben blij dat je nog leeft Alhamdoulilah!! het heeft lang tegen gezeten voor je en je hebt veel meegemaakt, maar vergeet niet Allah ma3a esabirin! het zal beter gaan meid, don't lose the faith! en als je weer drijgt terug te vallen mag je me altijd een pm sturen!! Wallah ik meen t!! baraka fi rasek.

Fruitje
12-07-2003, 20:12
So, wat erg joh!!! Hoe kom je erbij zelfmoord te plegen :droef: Zooo zielig!! :( Allah Shafiek!!!!!

Arabian_Pearl
12-07-2003, 20:14
waarom wou je zelfmoord plegen?

mocromagic
12-07-2003, 20:28
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=108943 dit is een van haar topics...

ClaudioLopez
12-07-2003, 20:46
Origineel gepost door Nawera Wat een onzin....Anonieme aandacht daar kicken velen op zeg, sjonge sjonge.... :rolleyes: .... :kwaad:

ClaudioLopez
12-07-2003, 20:50
Origineel gepost door Nawera Wa doet erop?.... :confused: :jammer:

ClaudioLopez
12-07-2003, 20:54
Origineel gepost door Nawera What ever, normale mensen hedde hier toch nie dus, laat ook maar.... :rolleyes: :rolleyes:

MissChica
12-07-2003, 20:56
K ben blij dat je nog leeft ALLAHISHAFIEK AMIEN

Laysa
12-07-2003, 21:17
Origineel gepost door mocromagic he meid, we hadden ons na je topic zwaar zorgen om je gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik ben blij dat je nog leeft Alhamdoulilah!! het heeft lang tegen gezeten voor je en je hebt veel meegemaakt, maar vergeet niet Allah ma3a esabirin! het zal beter gaan meid, don't lose the faith! en als je weer drijgt terug te vallen mag je me altijd een pm sturen!! Wallah ik meen t!! baraka fi rasek. Dag buurmeisje van me ... :zwaai: Oja en Laina ... Allah ja3tiek sbar en de kracht om alles door te staan op je levenspad wat moeilijk voor je is .... ameen !

mocromagic
12-07-2003, 21:43
Origineel gepost door Laysa Dag buurmeisje van me ... :zwaai: :zwaai:

Laysa
13-07-2003, 13:51

Origineel gepost door mocromagic :zwaai: http://www.mysmilie.de/smilies/froehlich/img/003.gif