Bekijk originele versie : Mijn Telefoon Gejat................
Mijn Telefoon Is Gejat :( Echt Balen!!!!!!!!! Was Net Gaan Winkelen, En Ging Bij V&D Naar De Toiletten, En Liep Naar Buiten, En Tot Mijn Grote Schrik Bleek Dat Ik Mijn Tel. Nog Bij De Waskraan Had liggen............
En Ja....Ik Ging Natuurlijk Terug, Maar Het Al Te Laat: FOETSIE Weg Was Mijn Telefoon, Echt Jammer. Maar Daar Kun Je Gewoon Niets Aan Doen: Kan Gebeuren...... Alleen Mijn Moeder Is Nogal Behoorlijk Kwaad Op Mij (Mijn Schuld Zegt Ze) Het Is Namelijk Een Dure Telefoon :(.
Ah errug :( Maar ut kan gebeuren he..Heb je geprobeerd naar je nummer te bellen? Misschien dat je ut ergens hoort rinkelen, was ook bij de mijne..ik hoorde ut bij iemand op 't station..
Ezzedine
12-07-2003, 18:25
Hahaahahahahahaaha klap aan he ....ewa nu kan ik voor een goede prijsje jou telefoon overkopen van een of andere junk die em Heeft
Ezzedine
12-07-2003, 18:39
Junk is onzeidig kan een vrouw of man zijn,maar kom maar na eindhoven ik heb een vriend die een telefoonzaak heeft.
ClaudioLopez
12-07-2003, 18:44
waarom had je je telefoon daar dan neergelegd? :( had je geen zakken of een tas ofzo?? :confused:
Ezzedine
12-07-2003, 18:44
Hahahaha ik moet een beetje promoten voor hem dus ja.
Ga je gang goede prijs voor jou omdat de jouwe is gestolen
Ezzedine
12-07-2003, 18:47
Claudio trouwens mischien is zij wel een berber waarom praat je met haar?????????
Haahahahahahahahaha 3hala fag
Live4glory
12-07-2003, 18:54
Ik heb toevallig vanmiddag een telefoon gevonden bij de dames toilet van de V&D (vraag me niet wat ik daar moest doen, maar het was gezellig).
Moet je terug?
ClaudioLopez
12-07-2003, 18:56
Origineel gepost door Ezzedine
Claudio trouwens mischien is zij wel een berber waarom praat je met haar?????????
Haahahahahahahahaha 3hala fag
wat is er met jou?? :confused:
MissChica
12-07-2003, 18:58
Meskienaa was me nicht 1 keer ook overkomen zij iedereen opbellen overal zoeken enzo
Live4glory
12-07-2003, 18:59
Ga eens bij de V&D posten, wie weet krijg jij het geluk dat iemand het ongeluk treft die jou trof. Geluk bij een ongeluk en jij bent een tilli rijker.
wadiplayer
13-07-2003, 03:06
Inderdaad Balen Ja...:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.