Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grote Voeten

Pagina's : [1] 2

CHINA
12-07-2003, 16:21

STEL JE VOOR JE VIND EEN MEISJE /JONGEN HELEMAAL HET EINDE ALLEEN DIE GENE HEEFT HELE GROTE VOETEN VOOR EEN MEISJE/JONGEN . VIND JE DIE GENE NOG STEEDS ZO LEUK DAN ?? :)

mimia
12-07-2003, 16:54
hahahahah weet je?? voor jou heb ik een advies.... lees wat je hebt geschreven..........nog een keer..... nog een keer nog een keer..........zie je wat een onzin het is? NEE?????? dan moet je je bril pakken en nog eens lezen!! en als je het nog niet ziet....ga je ff langs de dokter, neem een andere sterkte....helt ook niet? nou dan kan je me pm-en en dan zal ik je uitleggen WAAROM het onzin is :zwaai:

CHINA
12-07-2003, 17:08
NENA DIT IS GEEN RESPUESTA OP MIJN VRAAG !

asana
12-07-2003, 18:32
hoi china heb je soms complexen ofzo? vind je vraagstelling wel erg raar als je iemand leuk vind,en je begint van die persoon te houden is de kans wel erg klein dat je afknapt op zijn grote voeten?wat nou bullshit...iedereen heeft wel iets... rare vraag maar zoals iemand hier al zegt; onzin

Zeepje
12-07-2003, 18:37

Het gaat om je innerlijk!!! en Niet om die Voeten!!!! 3la Onzin!!!

Nadiaavecclasse
12-07-2003, 19:09
hahahahahaha :rolleyes: wha grappig

Nichan
13-07-2003, 17:00
slaagt op niets, ga maar terug naar je poezie dat kan je beter veel liefs..

Saidat0en
13-07-2003, 17:05
3la domme vraag .. :jammer:

Sweetmarocia
13-07-2003, 17:20
ZOIEMAND HEEFT AL PROBLEMEN MET SCHOENEN VINDEN EN KOM JIJ ER NOG BIJ MET COMPLEXEN BEZORGEN.......

suus
14-07-2003, 20:43
Nou wordt ik nieuwsgierig! Hoe groot zijn grote voeten? Ik ben zelf 1,83 en heb maat 42, mijn man is 1,98 en heeft maat 47. Met kleine voetjes zouden we omvallen, haha. Tja, het nadeel voor mij is dat niet alle schoenen in mijn maat te krijgen zijn. Jij hebt het over afknappen op iemands voeten...bedoel je groter dan maat 50 of zo? Ik kan het me niet voorstellen dat je daar bij iemand op afknapt...

Moeslimma87
15-07-2003, 13:04
Origineel gepost door suus Nou wordt ik nieuwsgierig! Hoe groot zijn grote voeten? Ik ben zelf 1,83 en heb maat 42, mijn man is 1,98 en heeft maat 47. Met kleine voetjes zouden we omvallen, haha. Tja, het nadeel voor mij is dat niet alle schoenen in mijn maat te krijgen zijn. Jij hebt het over afknappen op iemands voeten...bedoel je groter dan maat 50 of zo? Ik kan het me niet voorstellen dat je daar bij iemand op afknapt... tbarkellah, en ik dacht dat ik grote voeten had met mijn maatje 38 hahahaha

CHINA
15-07-2003, 13:43
haha grappige mensen maar ja het was maar een vraag en ik heb wel maffere vragen gezien hoor ! zo weird ben ik nou ook weer niet . ik zelf heb maat 41 ben 1.75 lang vind het best wel vervelend soms mij zie je nooit met open schoenen lopen als is het 40 graden draag ik nog dichte pattas maar ja cheers

misstomaatje
29-01-2004, 09:57
Origineel gepost door mimia hahahahah weet je?? voor jou heb ik een advies.... lees wat je hebt geschreven..........nog een keer..... nog een keer nog een keer..........zie je wat een onzin het is? NEE?????? dan moet je je bril pakken en nog eens lezen!! en als je het nog niet ziet....ga je ff langs de dokter, neem een andere sterkte....helt ook niet? nou dan kan je me pm-en en dan zal ik je uitleggen WAAROM het onzin is :zwaai: :hihi: aah joh wees niet zo hard voor kind :hihi: ze wil alleen har verhaaal kwijt

Elfniewna
29-01-2004, 10:50
Pfff... Waar slaat dit op :melig: :hihi: Je gaat toch voor de persoon zelf en niet voor zijn of haar voeten :confused:

Glimlachje
29-01-2004, 13:28

Laat het meisje toch ... Ben jij bang dat iemand die jij leuk vind afknapt op jouw grote voeten? Als hij jou echt heel leuk vind ziet hij dat niet eens... ;)Het gaat om het innerlijk...

Pagina's : [1] 2