Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc meiden

Oem_Lena
12-07-2003, 13:49

Een groep voor ieder meid van marokkaanse afkomst die er behoefte aan heeft om te praten, discussieren over onderwerpen die een meid aangaat. http://groups.msn.com/marocmeiden

Lady_Cazawia
12-07-2003, 15:11
geef eens wat meer info als je wilt, want ik snap nie echt wat de bedoeling ervan is...!!

praatjes
12-07-2003, 15:14
Ook kunnen marokkaanse meisjes een beroep doen op mijn want ik kan heel goed praten, maar vooral goed luisteren. Ik sta altijd voor jullie klaar, dat is garant :)

Lady_Cazawia
12-07-2003, 15:17
Origineel gepost door praatjes Ook kunnen marokkaanse meisjes een beroep doen op mijn want ik kan heel goed praten, maar vooral goed luisteren. Ik sta altijd voor jullie klaar, dat is garant :) ik weet al waar jij op uit bent..:hihi:..!!

Lady_Cazawia
12-07-2003, 15:25

Origineel gepost door Masriya :D waarom lach jij..??..:D..!!

praatjes
12-07-2003, 15:27
Origineel gepost door Lady Cazawia ik weet al waar jij op uit bent..:hihi:..!! Ik heb goede bedoelingen, als ik praat dan laat ik mijn hart spreken en ik ben echt een zeer goede gesprekspartner. Meisjes hoeven niet altijd de goede en idiaale gesprekspartner zijn. Ik ben een even goede misschien wel beter! ;) ik ben heel erg behulpzaam dit heb ik verschillende keren bewezen. Jammer dat ik voor nare praktijken word beschuldigt en verdacht, maar ik weet jou wel te vinden lady casawia, dan ga ik jou het tegendeel bewijzen :Iluvu:

Lady_Cazawia
12-07-2003, 15:38
Origineel gepost door praatjes Ik heb goede bedoelingen, als ik praat dan laat ik mijn hart spreken en ik ben echt een zeer goede gesprekspartner. Meisjes hoeven niet altijd de goede en idiaale gesprekspartner zijn. Ik ben een even goede misschien wel beter! ;) ik ben heel erg behulpzaam dit heb ik verschillende keren bewezen. Jammer dat ik voor nare praktijken word beschuldigt en verdacht, maar ik weet jou wel te vinden lady casawia, dan ga ik jou het tegendeel bewijzen :Iluvu: Jij weet mij te vinden zeg je..??...:D..!! K'zou zeggen begin maar met je zoektocht And We Will See of je mij inderdaad weet te vinden..!!..:hihi:..!! Ow en trouwens jij hoeft mij dat heus niet te bewijzen hoor, zolang JIJ maar in jezelf gelooft en dat van jezelf weet is dat toch goed..???...:p

praatjes
12-07-2003, 15:47
Origineel gepost door Lady Cazawia Jij weet mij te vinden zeg je..??...:D..!! K'zou zeggen begin maar met je zoektocht And We Will See of je mij inderdaad weet te vinden..!!..:hihi:..!! Ow en trouwens jij hoeft mij dat heus niet te bewijzen hoor, zolang JIJ maar in jezelf gelooft en dat van jezelf weet is dat toch goed..???...:p haha :) wees niet bang, ik ga je echt vinden, ik maak mijn woorden altijd waar. :) Ik weet dat ik me niet voor jou hoeft te bewijzen maar ik zal wel de indruk achterlaten. Als ik daar tegenover je sta, alles spreekt voor zich :D

Oem_Lena
12-07-2003, 16:35
Origineel gepost door praatjes Ook kunnen marokkaanse meisjes een beroep doen op mijn want ik kan heel goed praten, maar vooral goed luisteren. Ik sta altijd voor jullie klaar, dat is garant :) te is alleen voor meiden :lekkerpuh