Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie ervan dat nederlanders met marokanen trouwen ?

salenagirl
28-06-2002, 13:31

salaam iedereen, Ik vroeg me af wat jullie der eigenlijk van vinden dat nederlanders met marokkanen gaan trouwen. Ik heb gehoord dat jullie, marokaanse meisjes dat als belediging vinden. Is dat echt zo?????? ik hoop dat er veel reacties komen beslama :zwaai: xxxxxxxxx salenagirl

akriempie
28-06-2002, 13:39
ik zie het echt niet als een belediging ik heb zo iets van ze moeten het allemaal maar zelf weten ja toch ieder z,n eigen smaak en z,n eigen keus ik heb er helemaal geen rpoblemen mee zie het ook niet als een belediging alhoewel marokaanse meisjes wel uniek zijn hahhahahaahahah

Simran
02-07-2002, 21:30
Een belediging???????????????????? Waarom in godsnaam zou je je beledigd moeten voelen? IEder trouwt toch met wie hij of zij wil??? Sorry maar sommige vragen vind ik echt nergens op slaan..... Je kan het dan ook andersom stellen, zijn de Nederlanders beledigd dan??????????

salenagirl
04-07-2002, 21:08
ik stelde de vraag omdat ik weleens heb gehoord dat marokkaanse meisjes zich onzeker voelen vanwege dat. Ik had mijn vraag verkeerd gesteld zie ik nu. Ik had gehoord dat meisjes denken dat ze dan niet mooi zijn enzo omdat een marokkaan met een nederlander trouwt ofzo. Ik vroeg me gewoon af of dat zo was. Groetjes en kusjes Salenagirl

Simran
05-07-2002, 12:22

Zelfverzekerheid zit in je zelf,dat heeft niks te maken of je landgenoten met anderen gaan trouwen of niet. Ik snap deze hele topic niet en vind het niet echt raar. Want bij iedere vraag die je hierover stelt kun je ook wederkeren naar de Nederlanders toe......

nedermarokje
05-07-2002, 13:49
Ja sorry hoor, maar zeer kinderachtige en domme vraag. Je bent vast nog heel jong en naief haha

Meriema
05-07-2002, 13:54
Nou wij zijn niet beledigt....hoor net zo min jullie jongens zijn als je een marokkaanse meisje met een neger zien lopen. Dan zijn jullie zeker ook niet beledigd??????? Groetjes, Meriem

Ali17
05-07-2002, 13:56
He alles draait om de Islam . Vergeet dat niet. Want de ze moeten wel allebei moslim zijn voordat jullie trouwen moet jullie moslim zijn, laat ik dat zo zeggen.

nadae
05-07-2002, 14:12
ik vindt dat dit moet kunnen op een voorwaarde dat die Nederlander of Nederlandse zich tot de islaam bekeert

salenagirl
05-07-2002, 23:09
Als je het een domme vraag vind waarom regaeer je er dan op. Laat mij dan gewoon in me waarde om die vraag te stellen. Ik was er gewoon nieuwsgierig naar dat is alles

Amira19
05-07-2002, 23:29
Als een marokkaanse jongen trouwt met een nederlandse of belgische trouwt vind ik het niet zo erg als moest een marokaans meisje met een hollander of belg trouwen. Een (marokkaans)kind is meestal bang van zijn vader en volgt meestal zijn vader en niet zijn moeder. Dus als de papa niet moslim is dan de jongen ook niet. oké maar tegenwoordig... of dat die pa of ma nu moslim is (en zeker in nederland) de jeugd veegt de Islam aan hun voeten. Dat vind ik pas BELEDIGEND