Bekijk originele versie : haarverven en henna..??
sweetourzazatia
29-10-2006, 19:54
Dag dames
ik heb niet zo lang geleden henna in mn haar gehad, maar nu wil mn haar een tintje lichter verven.....gaat het wel pakken of moet ik ermee wachten aangezien de henna:confused:...k hebnamelijk gehoord dat de verf dan niet zo goed pakt ofzo:rolleyes:
alvast bedankt:kus:
Guccimamma
29-10-2006, 19:59
Als ik jou was zou ik nog maar even wachten.
Als jee henna hebt gedaan dan pakt ie de verf niet en vooral als je je haar lichter wil maken.
sweetourzazatia
29-10-2006, 20:01
aha dus tog..oket hnxx meid:kus:
lela_Hanan
30-10-2006, 11:52
Dag dames
ik heb niet zo lang geleden henna in mn haar gehad, maar nu wil mn haar een tintje lichter verven.....gaat het wel pakken of moet ik ermee wachten aangezien de henna:confused:...k hebnamelijk gehoord dat de verf dan niet zo goed pakt ofzo:rolleyes:
alvast bedankt:kus:
K zou het persoonlijk niet doen, aangezien je nog pasgeleden henna in je haar hebt gedaan!
& Als je een mooi resultaat wilt hebben, kan je het best eerst je haar blonderen en daarna de desbetreffende kleur in je haar zetten.
Succes~!:D
Ikzelf heb ongeveer 3maanden geleden me haren met henna geverfd en alweer een beetje uitgegroeid en heb 3 dagen geleden met haren geverfd en de kleur heeft erg goed gepakt, ben ook zeer tevreden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.