Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : outlandish boys lose the mustache

reallive
12-07-2003, 11:56

wie vindt dat die boys van outlandish hun snorharen eraf moeten halen want persoonlijk vind ik het niet staan ze lijken wel shi latino's van die ouwe mafia films

mocromagic
12-07-2003, 12:17
Origineel gepost door reallive wie vindt dat die boys van outlandish hun snorharen eraf moeten halen want persoonlijk vind ik het niet staan ze lijken wel shi latino's van die ouwe mafia films t gaat toch om de muziek en niet om hoe ze eruit zien :confused: al hadden ze een baard tot de knieƫn hun muziek is PRACHTIG!!

La_Reya
12-07-2003, 12:23
mocromagic.....ben het helemaal met je eens...die hebben echt VETTE muziek.. :boogie:(heeft iemand van jullie dat liedje van OITLANDISCH met AISHA gehoord??)

iki_mocro
Outlandisch is tha bomb!!

Masriya

Origineel gepost door malikatjuh mocromagic.....ben het helemaal met je eens...die hebben echt VETTE muziek.. :boogie:(heeft iemand van jullie dat liedje van OITLANDISCH met AISHA gehoord??) Ja, heb je die clip gezien?

La_Reya
12-07-2003, 12:24
ooops verkeerde emoticon gebruikt......

La_Reya
12-07-2003, 12:31
masriya ..ja ik heb die clip gezien...is vet he...

Masriya
12-07-2003, 12:32
Origineel gepost door malikatjuh masriya ..ja ik heb die clip gezien...is vet he... Jep

yasmineNR1
12-07-2003, 12:35
en hebben jullie die van guantanamo al gezien of niet?? ook van outlandish, ajaaw die is ook mooi man,:stout: die kan je hier op zien www.melodyhits.com :D daar zijn ook andere clips te zien van misri enzo anyway doeeeeeeeegg :D

Masriya
12-07-2003, 12:36
Origineel gepost door yasmineNR1 en hebben jullie die van guantanamo al gezien of niet?? ook van outlandish, ajaaw die is ook mooi man,:stout: die kan je hier op zien www.melodyhits.com :D daar zijn ook andere clips te zien van misri enzo anyway doeeeeeeeegg :D Ja, die site is goed:goedzo: Kende hem al;)

bazz
20-08-2003, 00:59
Origineel gepost door reallive wie vindt dat die boys van outlandish hun snorharen eraf moeten halen want persoonlijk vind ik het niet staan ze lijken wel shi latino's van die ouwe mafia films ik ruik jaloezie!!!!

Lady_moi
22-08-2003, 17:34
nee het staat hun mooi :stout:

Kenza
22-08-2003, 17:35
Origineel gepost door reallive wie vindt dat die boys van outlandish hun snorharen eraf moeten halen want persoonlijk vind ik het niet staan ze lijken wel shi latino's van die ouwe mafia films lekker toch???alleen die pakistaan vind ik het te veel! die marokkaan mag blijven met die mooie mustache prachtig :Iluvu: