Bekijk originele versie : Ondertrouw, trouwen en consulaat..
Sarahdien
29-10-2006, 15:16
hoe zit dat nou precies???
moet je bij ondertrouw ook getuigen meenemen?
wanneer koop je een trouwboekje?
je kon toch ook kiezen voor trouwen, zonder dat de ambtenaar slap gaat loellen over 'u mag uw vrouw kussen' en bla bla?
hoe zit het nou precies?
ik hecht daar niet zoveel waarde aan. bij het consulaat de Zjoezia tekenen is voor mij het aller belangrijkste.
wie kan me uitleggen hoe het allemaal gaat werken?
moet ik een afspraak maken? kan dat telefonisch? of moet je echt op bezoek gaan? en waaar? waar hij woont of waar jij woont?
shoekran!!
Sarahdien
29-10-2006, 15:43
jullie gaan me niet vertellen dat jullie allemaal een bruiloft aan het regelen zijn zonder getekend te hebben...
dan weten de meeste ook hoe het allemaal in zn werking gaat neem ik aan..
ziddd kom op... info info...
miss*Ranya
29-10-2006, 15:55
nou wat je als eerste moet doen is bellen naar de gemeente...( maak niet uit welke gemeente....die van jou of die van je a.s) voor een afspraak voor ondertrouw.( je kan ook gewoon langs gaan)
als je zeg maar ondertrouw gaat doen...hoeven de getuigen niet met je mee te gaan naar de gemeente...wel is het zo dat je en kopie van de paspoort van jullie 2 getuigen moet mee nemen.
Bij de afspraak die( voor ondertrouw) je dan heb bij de gemeente, kun je door geven dat je liever klein wilt hebben.
Sarahdien
29-10-2006, 16:17
shoekran lieverd!
hoe zit het bij de consulaat?
wie moeten er dan mee.
als ik bijvoorbeeld mn beide ouders als getuigen doe. moeten zij dan allebei mee?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.