Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Een Mooie Film Aan 't downloaden..

Pagina's : [1] 2

LZN
12-07-2003, 00:39

The Believer wie kent die film? het gaat over een jood die een hekel aan zijn eigen volk heeft, dus gaat hij elk jood ( zionist ) die hij tegen komt terroriseren, aint that great? :).

BerberLayD
12-07-2003, 00:41
:D...hehehe,..om eerlijk te zijn wel...maar dat kan ik niet maken als moslim:(...moet aardig tegen iedereen zijn..:)

brandy
12-07-2003, 00:42
ja, ik ken die. ik vond 't ook een mooie film. wel erg.

BerberLayD
12-07-2003, 00:44
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus niet tegen zionisten heb je enig idee wat zionisten de moslims aan doen? ze zullen niet door mij gestraft worden:)...ze zullen ongelovelijk spijt hebben als ze door Hem swt worden gestraft:)

BerberLayD
12-07-2003, 00:46

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus zeker zeker maarre over 45 min is ie klaar met downloaden, ik ga ervan genieten, oooooooyesss ;) misschien moet je 'm ook downloaden.. :hihi:..is maar een film...

BerberLayD
12-07-2003, 00:49
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus misschien moeten we een keer samen kijken :hoera: :p :stout:...is goed,..wannneer?

Meryam20
12-07-2003, 00:49
Het is een hele goede film, echt de moeite waard om te zien!!! veel kijkplezier!!!

diesel49
12-07-2003, 00:52
http://www.watchfireworks.com/library/pics/feature/believer.jpg 'The Believer' is based on the true story of a Jewish neo-Nazi. By day he gives anti-Semitic speeches, raises money for a neo-fascist movement and plans to bomb synagogues. By night he studies Torah and teaches Carla Hebrew while she tempts him with plans to light candles and say Sabbath prayers. For a brief moment, Danny has everything he wants. He is a Jew and a neo-Nazi at once, not reconciling them, but living the impossible contradiction.

GangstaLovin
12-07-2003, 00:56
Gaat toch over een joodse jongen die tegelijker tijd een neo-Nazi is (hoe koemen ze er bij! ...). Een principe gaat de film over een jongen genaamd Danny die eigenlijk helemaal in war is over het accepteren wat hem is geleerd (het Jodendom) en het volgen van zijn eigen geloof. In de ene scene zie je hem anti semitische uitspraken maken en in de andere scene zie je dat ie juist nog steeds zich voelt aangetrokken tot het Jodendom. Mooie film inderdaad!

diesel49
12-07-2003, 01:03
Origineel gepost door GangstaLovin Gaat toch over een joodse jongen die tegelijker tijd een neo-Nazi is (hoe koemen ze er bij! ...). Een principe gaat de film over een jongen genaamd Danny die eigenlijk helemaal in war is over het accepteren wat hem is geleerd (het Jodendom) en het volgen van zijn eigen geloof. In de ene scene zie je hem anti semitische uitspraken maken en in de andere scene zie je dat ie juist nog steeds zich voelt aangetrokken tot het Jodendom. Mooie film inderdaad! I LIKE SMART GILS! :zwaai:

Pagina's : [1] 2