Bekijk originele versie : Need sum advice?
dulce_lamia
12-07-2003, 00:10
Mensen wat voor een goed advies wat je van je vader of moeder of oom of....? hebt gekregen is je altijd bijgebleven? Of welk advies/uitspraak blijven ze steeds weer herhalen?
Mijn ervaring is dat oudere mensen vaak wel een punt hebben!
Maybe is het leerzaam voor ons allemaal :D Ik zal met de mijne beginnen.... Mijn moeder zei altijd: Zelfs de armste koe draagt een leren jas! :) :zwaai:
Dit zei mijn vader eens tegen me:
"Doe je handen voor je ogen, je ziet niets. Miljoenen mensen zijn blind. Dank Allah (swt) dat je kunt zien. Doe je handen op je oren, je hoort nauwlijks iets. Miljoenen mensen zijn doof/slechthorend. Dank allah dat je kunt horen. Zet eens 2 stappen. Miljoenen mensen zijn gehandicapt en kunnen niet lopen. Dank allah (swt) dat je kunt lopen. Altijd el7emdolliah zeggen"
SaraZena
12-07-2003, 00:34
Mijn ma zei altijd:
Vertrouw nooit op buitenstaanders (daar bedoelde ze so called friends mee), de enige die je echt zullen helpen als je in nood zit, is je familie, dat zijn je ouders en je broers.
En verdomd....ze heeft nog gelijk gehad ook :)
Mijn sousie oom zei altijd. "Beter 10 vogels in mijn hand dan 1 in de lucht"
Mijn rifie oom zei altijd: " Dont get high on you on supply"
advies van mijn moeder:
als je gaat afwassen, doe dan de punten van de vorken omlaag anders prik je eraan!!
:D:D:D:D
:stout:
diesel49
12-07-2003, 01:17
http://home.lanet.lv/~elchy/diesel1.jpg :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.