Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: wiskundeknobbels!

LZN
11-07-2003, 23:13

salaam alikom, ik zoek graag wiskundeknobbels die graag hun ervaringen en kennis met anderen willen delen...niveau/geslacht/leeftijd doen niet toe........... de bedoeling is elkaar helpen met het oplossen van wiskundige problemen en nogmeer.......... salaam.

camjo
11-07-2003, 23:22
Origineel gepost door youssef85 salaam alikom, ik zoek graag wiskundeknobbels die graag hun ervaringen en kennis met anderen willen delen...niveau/geslacht/leeftijd doen niet toe........... de bedoeling is elkaar helpen met het oplossen van wiskundige problemen en nogmeer.......... salaam Wiskundeknobbels zul je waarschijnlijk moeilijk vinden hier... Omdat ze de rekening gemaakt hebben...en zijn tot het besluit gekomen..dat het hier niet deugt.. :D Grapje hoor... :D Ik hoop dat je ze vindt...succes

KoRnOnTheCops
11-07-2003, 23:27
ik weet niet of ik onder de noemer wiskundeknobbel val, want dat is een grote eer, maar ik kan wel zeggen dat ik oa wiskunde studeer

KoRnOnTheCops
11-07-2003, 23:32
uh welke? (Geen hyperlink)

KoRnOnTheCops
11-07-2003, 23:36

een wiskunde forum is voor als je interesse hebt in meer mensen die in wiskunde geinteresseerd zijn: www.wetenschapsforum.nl

sad_eyes
12-07-2003, 22:27
hahahaha leuk man om die gekke dingen van jullie vanuit marokko te lezen ben lang niet op marokko.nl geweest vanwege school xxx iki

AhSamiraIno
13-07-2003, 18:14
Oke Ik help je wel!!! Ik heb 2 appeltjes en Jan heeft 5 appeltjes en mijn vriend 1 appeltjes, oke de vraag is: Hoeveel appeltjes hebben wij bij mekaar? :hihi: Het antwoord is: 9 of was het nou 11... Het antwoord is 9 want ik sta altijd om 9 uur op! (ook als ik moet werken)

Screech_Bep
01-12-2003, 00:10
Hieroooooooooooooooo ben ik. Student Technische Wiskunde aan de Universiteit! Kom met die kindervragen, ik los ze op al zijn het driedubbele kringintegralen! karim