Bekijk originele versie : Al-Sahhaf: "Saddam leeft en komt terug"
Ezzedine
11-07-2003, 22:16
Al-Sahhaf: "Saddam leeft en komt terug"
-
De voormalige dictator Saddam Hoessein leeft nog altijd en is momenteel in Irak om daar zijn terugkeer voor te bereiden. Dat zei de voormalige Iraakse minister van Informatie Mohammed Saeed al-Sahhaf vandaag in een interview met het Duitse persbureau DPA.
Al-Sahhaf tijdens de oorlog in Irak
Al-Sahhaf, die beroemd is geworden door zijn aanblijvende optimisme over een Iraakse overwinning én door zijn vindingrijke vervloekingen van de Amerikanen, zei teleurgesteld te zijn over het einde van het regime. "Ik had niet verwacht, en kon me ook niet voorstellen, dat Bagdad zo snel zou vallen", zo liet hij weten.
De voormalig minister droomt van een terugkeer naar Irak als de situatie daar is verbeterd. Voorlopig leeft hij nog in ballingschap in de Verenigde Arabische Emiraten.
EN MENSEN IK GELOOF ALLES WAT SAHHAF ZEGT SERIEUS HAHAAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHA
Wat betreft saddam heeft hij gelijk let maar op Falluja is la bevrijd nou nog de rest
Origineel gepost door Ezzedine
Al-Sahhaf: "Saddam leeft en komt terug"
-
De voormalige dictator Saddam Hoessein leeft nog altijd en is momenteel in Irak om daar zijn terugkeer voor te bereiden. Dat zei de voormalige Iraakse minister van Informatie Mohammed Saeed al-Sahhaf vandaag in een interview met het Duitse persbureau DPA.
Al-Sahhaf tijdens de oorlog in Irak
Al-Sahhaf, die beroemd is geworden door zijn aanblijvende optimisme over een Iraakse overwinning én door zijn vindingrijke vervloekingen van de Amerikanen, zei teleurgesteld te zijn over het einde van het regime. "Ik had niet verwacht, en kon me ook niet voorstellen, dat Bagdad zo snel zou vallen", zo liet hij weten.
De voormalig minister droomt van een terugkeer naar Irak als de situatie daar is verbeterd. Voorlopig leeft hij nog in ballingschap in de Verenigde Arabische Emiraten.
EN MENSEN IK GELOOF ALLES WAT SAHHAF ZEGT SERIEUS HAHAAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHA
Wat betreft saddam heeft hij gelijk let maar op Falluja is la bevrijd nou nog de rest
Ben je een sahafist :D
Ezzedine
11-07-2003, 22:19
http://images.fok.nl/upload/al-sahaf-afslachten.jpg
Ezzedine
11-07-2003, 22:21
http://http://images.fok.nl/upload/al-sahaf-afslachten.jpg
Ik zie helemaal niets hoor...zou het aan mijn monitor kunnen liggen :confused: :D
Ezzedine
11-07-2003, 22:37
Nee de foto doet het ook niet alleen het is een foto van Said waar hij zegt "WE WILL SLAUGHTER THEM ALL'"
Zelfkritiek
11-07-2003, 23:38
Origineel gepost door Ezzedine
Nee de foto doet het ook niet alleen het is een foto van Said waar hij zegt "WE WILL SLAUGHTER THEM ALL'"
Hehehehehe... Dat was wel lachen, ja. Was die foto niet van die legendarsch lachwekkende persconferentie vanuit een bunker. Toen vertelde zo'n Iraakse generaal dat de geallieerde bevrijders het land nog geen meter in waren gekomen, terwijl de landkaart aan de muur hevig stond te wapperen van de ontploffende geallieerde raketten! Wat was dat een komisch gezicht zeg.
Nee, ik mocht die clown Al-Sahhaf wel! Vond alleen wel dat hij in een paar maanden er erg slecht uit is gaan zien. Zag laats een foto van hem in een krant nadat hij zich had over gegeven. Helemaal grijs geworden en diepe rimpels op zijn hoofd. Zal hij zich soms veel zorgen maken ofzo?
Ezzedine lijkt me echt zo'n mafkees die Saddam Hussein terug wil hebben! Misschien is die Ezzedine wel een van die stinkzonen van hem die zich samen met hem op foto's van Britney Spears loopt af te ****** en dan denken dat ze bij Allah op bezoek zijn!
Origineel gepost door Zelfkritiek
Hehehehehe... Dat was wel lachen, ja. Was die foto niet van die legendarsch lachwekkende persconferentie vanuit een bunker. Toen vertelde zo'n Iraakse generaal dat de geallieerde bevrijders het land nog geen meter in waren gekomen, terwijl de landkaart aan de muur hevig stond te wapperen van de ontploffende geallieerde raketten! Wat was dat een komisch gezicht zeg.
wat is daar komisch aan ? de amerikanen werden inderdaad lange tijd op de GROND tegengehouden. Die landkaart wapperde door de Cruise raketten die via de lucht kwamen. Ze waren wel zo dapper dat ze geen krimp gaven ondanks de bombardementen tijdens die conferentie. Jij zou al in je broek schijten en onder de tafel duiken als je daar zat.
Vreemdeling
12-07-2003, 12:56
Wordt het niet tijd om het lot van onze volken los te koppelen van personen die zich presenteren als "de wil van het volk"?????
praatjes
12-07-2003, 16:10
Al sahaf maakt zijn woorden altijd waar behalve in tijden van oorlog, geloof me ik en hem zijn van het zelfde kaliber gemaakt. hij al sahaf weet waar hij over praat, en ik ook. Ik voorspel jullie ook van een terugkomst van saddam hoesein.
Origineel gepost door praatjes
Al sahaf maakt zijn woorden altijd waar behalve in tijden van oorlog, geloof me ik en hem zijn van het zelfde kaliber gemaakt. hij al sahaf weet waar hij over praat, en ik ook. Ik voorspel jullie ook van een terugkomst van saddam hoesein.
Ssssssttttttt...............tegen niemand zeggen, hoor.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Al-Sahaf
binnenkort een televesiecontract met de Amerikaanse zender
HBO gaat tekenen.
Hij krijgt een eigen show op prime-time........................ :D
"Late Night with Mo"
Een soort Jay Leno show maar dan met bekende Arabieren.
Hij is, naar ik heb begrepen, bezig met zijn lijstje voor de 1e show:
-Osama Bin Laden (Hij weet natuurlijk waar ie zit... :D )
-Saddam Hussein (spreekt voor zich)
-George Bush
Dat wordt een gezellig onderonsje.
Soon on your TV... ;)
:zwaai:
praatjes
13-07-2003, 22:59
Origineel gepost door grendel
Ssssssttttttt...............tegen niemand zeggen, hoor.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Al-Sahaf
binnenkort een televesiecontract met de Amerikaanse zender
HBO gaat tekenen.
Hij krijgt een eigen show op prime-time........................ :D
"Late Night with Mo"
Een soort Jay Leno show maar dan met bekende Arabieren.
Hij is, naar ik heb begrepen, bezig met zijn lijstje voor de 1e show:
-Osama Bin Laden (Hij weet natuurlijk waar ie zit... :D )
-Saddam Hussein (spreekt voor zich)
-George Bush
Dat wordt een gezellig onderonsje.
Soon on your TV... ;)
:zwaai:
Hahaha :D Al sahaf in een show met deze drie tal lijkt mijn meer onwaarschijnlijker dan een terugkomt van saddam. Wel zou het verdomd een wereldshow worden. wat Natuurlijk zo is, geef lui zoals ik en al sahaf een cammera en een microfoon en je weet niet wat je overkomt, wij doen mensen zoals jou ergens anders in geloven wij brengen de tegenstander op een dwaalspoor, wij intimideren hem, en als klap op de vuurpijl doen we of we dit allemaal niet in de gaten hebben en gaan we er gewoon netjes bij zitten.
Maar het geeft niet van die schow die jij hebt bedacht, het is fantasie en je hebt daarom humor..ik mag jou wel :D
Origineel gepost door praatjes
Hahaha :D Al sahaf in een show met deze drie tal lijkt mijn meer onwaarschijnlijker dan een terugkomt van saddam. Wel zou het verdomd een wereldshow worden. wat Natuurlijk zo is, geef lui zoals ik en al sahaf een cammera en een microfoon en je weet niet wat je overkomt, wij doen mensen zoals jou ergens anders in geloven wij brengen de tegenstander op een dwaalspoor, wij intimideren hem, en als klap op de vuurpijl doen we of we dit allemaal niet in de gaten hebben en gaan we er gewoon netjes bij zitten.
Maar het geeft niet van die schow die jij hebt bedacht, het is fantasie en je hebt daarom humor..ik mag jou wel :D
.........http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/hesback.jpg
R.E.S.P.E.C.T....for big Mo..... :D
;)
"In an age of spin, al-Sahaf offers feeling and authenticity. His message is consistent -- unshakeable, in fact, no matter the evidence -- but he commands daily attention by his on-the-spot, invective-rich variations on the theme. His lunatic counterfactual art is more appealing than the banal awfulness of the Reliable Sources. He is a Method actor in a production that will close in a couple of days. He stands superior to truth."
-- Jean-Pierre McGarrigle
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.