Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : D@T KrAy Z-MoCro

mimia
11-07-2003, 21:23

ik zag wel vaker de naam D@T CrAy Z-Mocro en ik dacht wow wat een leuke naam......maar die gozer heeft een GROTE BEK!! ik had m ook veel ouder geschat..ja dat was een jongen met veel praatjes en zijn topics waren altijd leuk..al werd ik er wel gek van soms.....hij had ECHT een grote mond!! bijdehandje! maar die naam was leuk bedacht en de meiden op de site...die vonden m wel leuk ook..........;) was zeker wel een jongen van 24-25 en ZEEEKER een student!! wie had ooit gedacht dat ik m zou kennen.....dat het de zoon van Malika is?? Ik zag hem vandaag in het ziekenhuis en ik moet zeggen..............DIE OPTIMISME!! wow...hij is echt super :goedzo: en dan die blik in zijn ogen........onbeschrijfbaar.....maareh sorry..moet het even zeggen.......HIJ IS ZEKER GEEN 24-25......... ;) Reda............I'm waiting for your outstanding topics!! inshalah zien we je topics weer....(bijdehandje! :goedzo: ) en ik zal elke dag voor je bidden net als de rest van de leden....

Masriya
11-07-2003, 21:26
Hij is pas 18 geloof ik. Maar het is echt een KANJER!:goedzo:

MariamaMslma
11-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Mtalsia Ha wat leuk, ik schatte hem anders 21 hoe oud is ie dan eigenlijk :D Sou.....ben jij jarig??? :D

socialedienst
11-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Mtalsia Ha wat leuk, ik schatte hem anders 21 hoe oud is ie dan eigenlijk :D rabbi zal hem inshaalah helpen en dan.....zal je het aan hem kunnen vragen........

Masriya
11-07-2003, 21:52

Origineel gepost door Lamode Hij is 17 jaar ;) Hij is cute :Iluvu: Oh dan word hij binnenkort 18