Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De blik in z'n ogen... ( REDA )

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
11-07-2003, 20:49

hey allemaal, Zoals jullie denk ik al weten zijn Masriya, Kickgirl en ik vandaag naar Reda gegaan. Toen Masriya en ik uit stapten bij holendrecht hoorde we de naam reda bij een stel meiden die we niet eens kenden. We luisterde stiekem mee en we hoorde dat hij net was gaan slapen en dat hij ontzettend moe was... Masriya we blijven gewoon totdat hij wakker is vertelde ik haar ;) We liepen het AMC binnen... ik vond het niet fijn om er te zijn met al die zieken mensen enzo maar ik was er dit keer niet voor zomaar een iemand. Ik was er voor REDA... ;) Na een half uur van verdwalen kwamen we bij Afdeling 8 H... We zagen twee meiden die in ze klas zaten die ook stonden te wachten. Hij slaapt zeiden ze tegen ons. Iwa el mohiem wij bleven wachten, desnoods blijf ik er slapen! ;) Ik moest hem gewoon zien en spreken. We mochten naar binnen. Ondertussen was Kickgirl al gearriveerd. We hebben veel gepraat en ik ben veel over haar te weten gekomen, leuke meid is :goedzo: Iwa ik was de enige die Reda kende van de 3 meiden... en toen ik binnen kwam kijk hij met ze ogen opzij want hijkan ze nek niet bewegen en zei hij FAATJE ( ik heet Fatima namelijk ) Jaa, dacht je dat ik je vergeten was Gek! Ik liep naar hem toe en aaide ze arm. De zuster zei dat je hem niet mocht aanraken want wie weet heeft hij een bacterie blablabla maar ik had er Laks aan. Ik aaide over zijn arm en vroeg hoe het met hem ging enzo... Hij vertelde ons alles en ondetrussen kwamen er nog andere mensen. Ik en kickgirl keken naar de kaartjes die er hingen. Zoveel liefdevolle kaartjes. De mensen die er een gestuurd hebben , echt lief van jullie :blauwkus: het doet hem echt heel goed dat we aan hem denken. Na een tijdje kwam ze moeder. Ze omhelsde me want ze had me lang niet gezien en kende me nog van me zwemperiode die ik met Reda had doorgebracht. Ondertussen draaide Reda de hele tijd met ze hand of met de helft van ze arm. Tot en met zijn elleboog kan hij bewegen. Als hij praat dan praat hij ook zeg maar met zijn handen. Een goed teken is dat elhamdoelah. Blijf voor hem bidden mensen!!! Voordat we naar het AmC gingen, hadden we inkopen gedaan. Witte rozen, een grote kaart, Bonbons en een Haai... Ik heb een Haaien beer gekocht. Ik zat namelijk met Reda op zwemmen en we waren redelijk goeie wedstrijdzwemmers.Wij waren gewoon één met het water. Ik gaf hem een Haai en mij achterliggende gedachte was dat hij ooit inschallah weer als een Haai kan zwemmen.Ik gaf het hem en legde het op zijn borst. Reda, Ooit zul je weer kunnen zwemmen als een Haai zei ik en hij had zich de hele tijd sterk gehouden maar toen vulde zijn ogen met tranen. Z'n blik vertelde me dat hij het moeilijk heeft maar dat hij blij is met het feit dat hij er niet alleen voor staat. Hij bedankte me hartelijk en was fftjes stil... ik aaide ze arm weer en zei dat ik in hem geloofde...en dat Allah s.w.t bij hem is... Ik praatte met z'n moeder en wenste haar sbar toe namens mij en me moeder. Ik zei tegen der dat ze wat moet eten want dat doet ze nauwlijks en Reda wil graag dat ze wat eet. Ze zei dat ze haar best zou doen. Ik liep de kamer uit en zei tegen Reda dat hij zich Taai moest houden... Waarop hij me bedankte voor me komst. Het heeft me echt HEEL goed gedaan faatje... dat is een zin die telkens door me hoofd raast. Ik pakte de metro terug naar huis en ik dacht na over van alles en nog wat. Ik voelde me goed, ik had eindelijk wat kunnen doen voor Reda. Er Namelijk zijn... Ik liet hem zien dat hij er niet alleen voor stond en Masriya en kickgirl ook... Kortom het deed hem goed dat we er waren en het deed mij goed dat het hem goed deed... Reda, keep yo head up en je Redt het... Inschallah kom ik je gauw weer opzoeken.... Vertrouw op Allah en de kracht van Allah dan komt alles goed. Jou blik vertelt me dat je een vechter bent dus inschallah loop je binnen de kortste keren naast me. waar een wil is, is een weg... ;) Beslama :zwaai:

mimi_tangaouia
11-07-2003, 20:51
aaah wat lief goed om te horen dat het goed gaat met hem

Masriya
11-07-2003, 20:53
Insha-Allah komt alles goed.:goedzo:

nour_el_3oejoen
11-07-2003, 20:54
....inchallah komt het weer goed......

_MaJesTeiT_
11-07-2003, 20:55

Hij is een vechter en Inschagelah zal gauw de oude zijn met de hulp van Allah(swt)... Het is fijn om te horen, dat hij het leuk vond, dat jullie bij hem op bezoek waren..

SaraZena
11-07-2003, 20:56
:traan1: :traan1:

Mocro4eva
11-07-2003, 21:08
Hey Fatima, shoukran dat je dit met ons deelt. Ik ken Reda niet, maar heb echt met hem te doen. Ik vind het echt erg voor hem, maar dit is de wil van Allah (swt). Wij moeten Hem voor alles dankbaar zijn...alhamdoulilah voor alles. 3asa an takrahoena shay2an wa howa 5airoun lakoum wa to7ebouna shay2an wa howa sharon lakoum. We moeten op Allah (swt), vertrouwen en Inshallah zal Reda erboven opkomen en weer de oude worden. Allah yeshfeeh ou ya3teeh e sbar. Steun hem en zijn familie zoveel mogelijk. :)

BentDagilia
12-07-2003, 21:29
iwa mensjes, ga zo gauw mogelijk naar hem toe, het doet hem echt onwijs goed... en het is ons enige middel om hem te steunen en te helpen... dus grijp deze middel... Bent Dagilia ;)

MissChica
12-07-2003, 21:34
Aaaah inshallah komt alles weer met hem goed k wil hem ook opzoeken maar k weet nie waar k heen moet gaan k bedoel welk ziekenhuis ligt ie waar enzo ?

Masriya
12-07-2003, 21:53
AMC-AMSTERDAM-ZUID/OOST-8 ETAGE Nu weet je genoeg:D

Chaimaatje
12-07-2003, 21:55
Doet goed om te horen.... inschaAllah komt het snel goed....:goedzo:

ClaudioLopez
12-07-2003, 21:56
ik ben nog steeds niet langs geweest :(

Masriya
12-07-2003, 21:57
Origineel gepost door ClaudioLopez ik ben nog steeds niet langs geweest :( Wanneer gaan WE? :D

ClaudioLopez
12-07-2003, 22:00
Origineel gepost door Masriya Wanneer gaan WE? :D :hihi: binnenkort

Masriya
12-07-2003, 22:03

Origineel gepost door ClaudioLopez :hihi: binnenkort Hey zeg dan, want ik wil nog een keer. Dus wanneer haal je me af?:D

Pagina's : [1] 2 3