Bekijk originele versie : Degene Die Reda Maandag Willen Bezoeken
kickgirl
11-07-2003, 20:35
Degene die van plan zijn om Reda maandag te bezoeken kunnen dat betere niet doen. Het is namelijk zo dat hij maandag weer een operatie moet ondergaan. Hij is al geopereerd aan zn nek, maar de arts wilt voor de zekerheid nog een operatie verrichten! Dit is zodat zijn nek voldoende steun heeft. Er wordenn amelijk extra sterke platen en pinnen geplaatst, zodat dit in een later stadium niet zal breken. En dan hebben we het hier over een aantal jaren!
Reda is natuurlijk wel aanwezig maar waarschijnlijk niet op zn afdeling. Aan mij heeft hij gevraagd of ik iedereen even hiervan op de hoogte wil stellen. Jullie kunnen wel komen maar de kans is zeer groot dat hij er niet is! En daarnaast moeten we ook rekening houden met zijn rust die hij nodig heeft na zn operatie. Na zn operatie die maandag dus plaatsvindt is IEDEREEN dus weer van harte welkom.
Als je komt zorg er dan wel even voor dat je belt naar het AMC! Het is namelijk zo dat Reda zoveel bezoek krijgt en dat je dus lang moet wachten. En dat je hem maar even mag zien. Als je komt de bezoektijden zijn van 15.00 tot 20.00 uur. Houdt er rekening mee dat de meeste rond 19.00 uur een bezoek wilen brengen! Het is dus fijner om eerder te komen. Namens onze Reda de groeten!
Kus Kickkie
NADORGEKK
11-07-2003, 20:40
wie is reda eigenlijk.......???
kickgirl
11-07-2003, 20:41
Ja ik was bij hem vandaag! Haha je had die kop moeten zien toen ik zei Ik ben Kickgirl!
:eek: Ben jij Kickkie?
Yep its me!! :D
kickgirl
11-07-2003, 20:43
Origineel gepost door NADORGEKK
wie is reda eigenlijk.......???
:eek: Waar heb jij gezeten dat je niet weet wie Reda is????
Origineel gepost door EMIEN
Wie gaat er morgen?:)
Jij gaat met je broer toch? :D
Insha allah kweet nog niet zeker..:)
Insha allah kweet nog niet zeker..:)
I see... ik heb blaren gekregen :kwaad:
Anders zou ik wel met je mee gewild willen. :D
Origineel gepost door Masriya
I see... ik heb blaren gekregen :kwaad:
Anders zou ik wel met je mee gewild willen. :D
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk...;)
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk...;)
:D
kickgirl
11-07-2003, 21:11
Origineel gepost door yasmine85
Hahahahaha... Ik stond vorige keer ook ff te kijken hoor :wow:
Ben echt blij dat ie nog lacht enzo.. Die jongen heeft echt strength!! :goedzo:
Ik wilde ook nog graag langsgaan, en had maandag in gedachten :( en nu lees ik dit!!
kisss
HOEZO HAD JIJ OOK ZOIETS VAN :wow: IKBEN TOCH NIET LELIJK!! OF VOND JE ME MOOI DAN??? :D
kickgirl
11-07-2003, 21:58
Damnnn... Ik vond je prachtig.. :wow:
Too bad you're already taken.. :hihi:
Waarom denk je dat ik een gevecht met Fou wilde :hihi: :D
kiss
:o Echt waar vond je me echt prachtig? Valt wel mee toch?
Maar ben ik bezet dan?? Door wie door Fou? Haha ik had je wel willen zien dan dat je om me vocht!! :D
kickgirl
11-07-2003, 22:38
wajooow... prachtig is nog zacht uitgedrukt :D
hihihi.. Next time zal ik wel voor je vechten :o
hahaha... Ik kan ook kicken hoor :bril: :D
kiss
hahaha
prachtig is dus nog zacht uitgedrukt?? YOUR ARE MAKING ME SHYYYYYYYY :o
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.