Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Namens De FamilieLeden Van Reda ...

LZN
11-07-2003, 20:18

Salaam Allemaal, Namens de Ouders Tantes Ooms Neven Nichten van Reda Hartstikke Bedankt Voor de Enomre Steunbetuiging En kaarten En Massaal Bezoek :goedzo: PS: Degene Die Willen Kunnen De Tante Van Reda Gewoon Bereiken Onder Haar Gsm Nummer ;) Beslama :zwaai:.

socialedienst
11-07-2003, 20:23
Was vandaag bij Reda..inshaalah komt allemaal goed met hem...inshaalah.. we blijven god vragen en hij zal het goed maken... was zo blij toen ik m zag lachen vandaag.......alhamdolilah en nogmaals ALHAMDOLILAH!! vergeet niet....D3IOU M3AH EN ZIJN FAMILIE!

mimia
11-07-2003, 20:31
vergeet niet!! D3IOU M3AAAAH en rabi zal hem en zijn familie bijstaan.... (was er vandaag met mijn moeder.......zal zeker duaa voor m doen!!)

Meryam20
11-07-2003, 20:38
Ik ken hem helemaal niet maar ik wil er best naar toe dat is het minst wat ik kan doen!!! Maar ik weet niet of het het waardeert!!! Aangezien er best veel mensen komen die hem al kennen misschien wordt het te veel als er mensen komen die hij niet kent!!!:o

mimia
11-07-2003, 20:43

Origineel gepost door Meryam20 Ik ken hem helemaal niet maar ik wil er best naar toe dat is het minst wat ik kan doen!!! Maar ik weet niet of het het waardeert!!! Aangezien er best veel mensen komen die hem al kennen misschien wordt het te veel als er mensen komen die hij niet kent!!!:o oh schat!! al kent ie je niet.....je moet die vreugde in zijn ogen zien!! plus je hebt l ajar!! JE MOET M ZIEN.....woon je in Amsterdam...desnoods ga ik wel met je mee!

SaraZena
11-07-2003, 20:46
Ik wens zijn familie heel veel sbar toe! :(

Meryam20
11-07-2003, 20:50
Origineel gepost door mimia oh schat!! al kent ie je niet.....je moet die vreugde in zijn ogen zien!! plus je hebt l ajar!! JE MOET M ZIEN.....woon je in Amsterdam...desnoods ga ik wel met je mee! Nee ik kom niet uit Amsterdam het is een uurtje rijden naar Amsterdam maar de afstand maakt me niet uit wil met plezier dat uurtje rijden!!! Ik heb net gelezen dat hij maandag wordt geopeerd dus ik denkt dat ik woensdag of donderdag er even langs ga!!! Ik laat het je nog wel weten!! Heel erg bedankt voor het aanbieden!!! Vind ik lief van je!!

kickgirl
11-07-2003, 20:54
IK HEB HEM OOK GEZIEN!! EEN KANJER VAN EEN JONGEN!NU MAAR HOPEN DAT HIJ ME OOK GRAAG MAG!! Hij bruist nog van de energie en zo levendig en spontaan dat hij is. Hij blijft maar praten!! Wat een kletskous is het eigenlijk!! Ik dacht dat meisjes erg waren maar hij staat er ver boven. BABBEL KLETS KLETS BABBEL BABBEL KLETS KLETS Zo leuk om te horen dus. Dus mensen die bang zijn om hem te zien! Maak je maar nergens druk om hoor hij stelt je echt op je gemak. Inshallah komt het goed met je Reda. Allah ya Shafiek :blauwkus: Kickkie

meryema
12-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Lamode Ik heb Reda net gebeld ... en hij zei dat zijn operatie van maandag misschien wordt opgeschoven naar dinsdag of woensdag ... dat wist hij nog niet precies Hij had wat hoofdpijn toen ik hem belde en hij was wat moe ... hij ging even slapen Nog geen verbeteringen maar dat komt met de tijd ... Insch allah...............

Ismahane82
12-07-2003, 21:41
Origineel gepost door Lamode Ik heb Reda net gebeld ... en hij zei dat zijn operatie van maandag misschien wordt opgeschoven naar dinsdag of woensdag ... dat wist hij nog niet precies Hij had wat hoofdpijn toen ik hem belde en hij was wat moe ... hij ging even slapen Nog geen verbeteringen maar dat komt met de tijd ... Allahi chafie

saidaaatje
14-07-2003, 23:06
Lamode, bedankt dat je ons zo goed op de hoogte houdt van het laatste nieuws:goedzo: de rest van de leden die ook info plaatsen over d@tty...ook thnx:goedzo: