Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mediaplayer werkt niet goed

Pagina's : [1] 2

angell
28-10-2006, 15:04

mijn windows media player werkt slecht ik bedoel als ik een filmpje of zo wil bekijken stop de beeld om de twee seconden of zo en kan ik een filmpje nooit gewoon goed bekijke wie weet hoe je er wat aan kan doen? alvast bedankt

mslm
28-10-2006, 15:42
Sallam 3alaykum, Had ik ook .,Ik heb windows media player verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd . heeft bij mij geholpen. succes.

Narutard
28-10-2006, 17:22
je kan ook vlc player downloaden. die speelt alles af!! als vlc iets niet kan afspelen dat is je bestand gewoon x_x (of bsplayer)

mslm
28-10-2006, 18:33
Sallam 3alaykum, Had ik ook .,Ik heb windows media player verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd . heeft bij mij geholpen. succes. correctie : 'Klere ding doet het bij mij nu wel maar alle filmpjes zijn zwart wit geworden ' :moe: narutard ( hier ben ik weer ) , wanneer ik vlc player download benik dan van dit probleem af ?

Narutard
28-10-2006, 18:40

correctie : 'Klere ding doet het bij mij nu wel maar alle filmpjes zijn zwart wit geworden ' :moe: narutard ( hier ben ik weer ) , wanneer ik vlc player download benik dan van dit probleem af ? hangt ervan af als het filmpje zwart wit hoort niet. probeer de eens codec te installeren http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm

mslm
28-10-2006, 18:51
hangt ervan af als het filmpje zwart wit hoort niet. probeer de eens codec te installeren http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm Filmpje hoort niet zwart wit te zijn ,gewoon filmpjes die normaal gesproken wel in kleur kwamen .. heb net die codecs geinstalleerd maar nu wordt alles steeds automatisch afgesloten als ik een filmpje open :confused: Ik ga die codecs uninstallen:hihi:

Narutard
28-10-2006, 18:53
Filmpje hoort niet zwart wit te zijn ,gewoon filmpjes die normaal gesproken wel in kleur kwamen .. heb net die codecs geinstalleerd maar nu wordt alles steeds automatisch afgesloten als ik een filmpje open :confused: Ik ga die codecs uninstallen:hihi: dat is wel vreemd :s wat voor extensie heeft dat bestand? en probeer het eens met vlc.

mslm
28-10-2006, 19:09
dat is wel vreemd :s wat voor extensie heeft dat bestand? en probeer het eens met vlc. mms nog steeds zwart wit

Narutard
28-10-2006, 19:13
mms nog steeds zwart wit mms :s nooit van gehoord http://filext.com/detaillist.php?extdetail=mms&Search=Search hier staat ook niet veel over die extensie. vanwaar heb je het bestand gedownd dan?

mslm
28-10-2006, 19:16
mms :moe: ik bedoel avi . van een arabische site

mslm
28-10-2006, 19:21
pfff , alle filmpjes zijn opeens weer in kleur en doen het perfect ,,het spookt in mn pc,. ewa , wederom bedankt voor de moeite :hihi:

Narutard
28-10-2006, 19:21
mms :moe: ik bedoel avi . van een arabische site heb je een link kijk ik eff of hij het bij mij doet.

angell
30-10-2006, 14:10
je kan ook vlc player downloaden. die speelt alles af!! als vlc iets niet kan afspelen dat is je bestand gewoon x_x (of bsplayer) ok ik he nu vlc downgeloaded maar de beeld is wel erg klein vind je ook niet dus niet bepaald de hele scherm en bovendien speelt de filmpje af maar word er een venster geopend waar staat dat er een fout is met de programma en dan word het afgesloten ? en hoe kan je trouwens filmpjes bekijken zuiver zonder stop op bijvoorbeeld tou tube? alvast bedankt

Narutard
30-10-2006, 17:28
en hoe kan je trouwens filmpjes bekijken zuiver zonder stop op bijvoorbeeld tou tube? alvast bedankt moet je wachten tot hij helemaal geladen is. dat balkje krijgt een kleur (volgens mij rood). het gekleurde is wat er geladen is van het filmpje. dus als je op pauze drukt en je wacht tot hij helemaal geladen is dan kan je kijken zonder dat hij hapert

Maroc_4_ever
30-10-2006, 17:51

Ik heb BSplayer pro en wmp 11 op me pc. wmp voor kleine filmpjes en livestreams... en bsplayer voor films en ondertitelingen

Pagina's : [1] 2