Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..ik weet ik ben lompp

nour_el_3oejoen
11-07-2003, 19:45

salaam mensen.. na 1000 jaar hier lid te zijn weet ik nog steeds niet hoe ik een plaatjuh moet plaatsen...heb het geprobeerd maar lukte me niet..:huil:... somebodyy pleaseeee tell me.....:(

Chaimae
11-07-2003, 19:45
Geef link, zal ik het eens proberen? :D

nour_el_3oejoen
11-07-2003, 19:46
..nee ik wil zelf doen..:(.....het is een plaatje dat op een mail staat dus weet ook niet hoe ik je een link moet geven,...

Chaimae
11-07-2003, 19:47
Oh, ben je naar de eigenschappen van het plaatje gegaan? En heb je daar het adres van gekopieerd? :)

nour_el_3oejoen
11-07-2003, 19:49

oke tnx mensen ik hoop dat het gaat lukken...:D.. jah chaima heb het gekopieerd en met img ervoor en daarna maar was niet gelukt...

Faris
12-07-2003, 16:34
wil je die plaatje als avatar gebruiken,dan moet je die plaatje van je hotmail op je computer opslaan,en dan hier plaatsen zonder die gedoe van IMG. wil je die plaatje niet gebruiken als avatar,maar gewoon hier plaatsen als ik,dat kan gewoon helaas niet.want die plaatje moet eerst op een website bevinden,anders lukt het niet.want die link van je hotmail kan je hier niet plaatsen. voor meer vragen graag deze nummer bellen :0900-2341 het kost je 1,25 euro per minuut hoogachtend :D Faris

nour_el_3oejoen
12-07-2003, 20:29
Origineel gepost door Faris wil je die plaatje als avatar gebruiken,dan moet je die plaatje van je hotmail op je computer opslaan,en dan hier plaatsen zonder die gedoe van IMG. wil je die plaatje niet gebruiken als avatar,maar gewoon hier plaatsen als ik,dat kan gewoon helaas niet.want die plaatje moet eerst op een website bevinden,anders lukt het niet.want die link van je hotmail kan je hier niet plaatsen. voor meer vragen graag deze nummer bellen :0900-2341 het kost je 1,25 euro per minuut hoogachtend :D Faris hahah...heb geen vragen meer.:D...hartstikke bedankt voor je info..:goedzo:....