Bekijk originele versie : Ik heb een rat doodgereden!!!!!!!!!
Vanochtend heb ik een rat op de snelweg doodgereden, nou ik denk vermorzeld. :eek:
Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten en ik denk dat mijn chassis onder het bloed en darmen zit.
JAK!!!!!!!!!!!
MOES IK EFFE KWIJT :(
akriempie
28-06-2002, 09:50
aaaah zielig man voeld eje het vertel vertel want dit vind ik wel very very very interesting hoe zag ie er uit moest je er om huilen etc etc etc
Safira75
28-06-2002, 09:53
gatverrrrrRrRRRRRRrr een rrrrrrat!!!
Bah bah bah....
ha ha ha wat grappig, maar je kon er toch niks aan doen nou dan!!!!!!!
tenminste daar ga ik vanuit
Mijn ogen waren nog half dicht, eigenlijk vind ik dat dan nog knap dat ik dan nog een op de linkerbaan kan rijden, vanuit de berm zag ik in de verte iets de weg opkomen. Ik staarde ernaar, ik dacht, ach geen ijzer of zo he, moet ik nou uitwijken. Ik keek naar rechts, er reed een lelijk rood busje naast me, uitwijken was dus in eerste instantie geen goed idee. Toen realiseerde ik me dat het hier ging om een zwarte rat, hij was groot!!! Gelijk gingen die verhalen door mijnhoofd van een auto die over een hoofd van een kat reed en over de kop ging omdat de schedels van dieren erg hard zijn. Voordat ik mijn gedachten weer erbij kon halen hoorde ik gerommel onder de auto.
Gatverdekkies dacht ik. Jakkes, jakkes tfoeeeeeeeeeeeeeee. Ik keek in mijn binnenspiegel, misschien is de achterruit wel onder het bloed, dacht ik. GElukkig was deze nog schoon, op een paar vliegjes na.
Als een mileu activist of een medewerker van een dierenfonds achter me reed, dan leefde ik waarschijnlijk nu niet meer.
p.s ikvoelde de auto trouwens wel omhoog komen, harde schedel zeg....................eet smakelijk straks.
tha_lady
28-06-2002, 10:19
Origineel gepost door Tornado
Mijn ogen waren nog half dicht, eigenlijk vind ik dat dan nog knap dat ik dan nog een op de linkerbaan kan rijden, vanuit de berm zag ik in de verte iets de weg opkomen. Ik staarde ernaar, ik dacht, ach geen ijzer of zo he, moet ik nou uitwijken. Ik keek naar rechts, er reed een lelijk rood busje naast me, uitwijken was dus in eerste instantie geen goed idee. Toen realiseerde ik me dat het hier ging om een zwarte rat, hij was groot!!! Gelijk gingen die verhalen door mijnhoofd van een auto die over een hoofd van een kat reed en over de kop ging omdat de schedels van dieren erg hard zijn. Voordat ik mijn gedachten weer erbij kon halen hoorde ik gerommel onder de auto.
Gatverdekkies dacht ik. Jakkes, jakkes tfoeeeeeeeeeeeeeee. Ik keek in mijn binnenspiegel, misschien is de achterruit wel onder het bloed, dacht ik. GElukkig was deze nog schoon, op een paar vliegjes na.
Als een mileu activist of een medewerker van een dierenfonds achter me reed, dan leefde ik waarschijnlijk nu niet meer.
p.s ikvoelde de auto trouwens wel omhoog komen, harde schedel zeg....................eet smakelijk straks.
hmmmm hahahahah wat zielig (NOT!!!)
wie zie tegen die rat ga oover de weg he he?
nee ff serieus kon je niet uit stappen en die rat mee nemen ik heb nog niet gegeten en heb er eigelijk best wel trek in :D
laterZ :blauwkus:
JAKKKKKKKKESSSSSSSSSSSSSSSS....maar ik vind het niet zielig...want de rat is het enige dier die ik veracht...ik vind ze zo vies en ik beng zo bang voor ze...tfoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo...ik haat ze echt(muizen ook)
loubna_tetuania
28-06-2002, 11:03
Ben je niet uitgestapt om te gaan kijken of ie misschien nog leefde....?Je weet maar nooit
nedermarokje
28-06-2002, 11:07
Is dat strafbaar een dier doodrijden (per ongeluk)
TORNADO??? schuldgevoel?!?
getver wie weet komt het vanavond in je dromen WRAAK NEMEN!!!
STERKTE VANAVOND!!!
Iemand vroeg hoe ik nou weet dat het een rat was????????//// misschien was het wel een kat of een egel???? Als het een egel was dan had ik alle vier mijn banden 's ochtends staan verwisselen.
Bovendien ik was wel net wakker en nog slaperig, maar zelfs dan zie ik wel een verschil tussen een rat een egel en een kat, kweet nie hoe het met jou zit????
-------------------------------------------------------------------
Schuldgevoel...................................mis schien wel. Ik hou van dieren, wellliswaar niet van ratten, maar ook hij heeft misschien kids en familie.............ahum.....
:rolleyes:
Iwaaaaaaaaaaa, jammer dan.
---------------------------------------------------------------------
Van het weekend ga ik mijn auto wel goed spuiten, van onderen. Wie weet zitten die darmen daar nog.
------------------------------------------------------------------------
Normaal (heb je in marokko ook) zie je van die verkeersborden die je waarschuwen voor overstekende dieren. Ik let normaal heel erg op borden, maar dit keer zag ik niks...................
---------------------------------------------------------------------
Trouwens is er een automonteur in tha house.????????????????/ Kan ik wat beschadigd hebben aan mijn auto??????????????????
----------------------------------------------------------------------
ciao
nedermarokje
28-06-2002, 11:31
ik reed een vogel dood per ongeluk laatst, vond ik vreselijk, ik ging kijken en lag het zo met ze snaveltje open. Ik vond mijzelf zo gemeen, hij vloog net uit de boom zo onder mijn auto
maarja..that''s life
Nadoriaaa
28-06-2002, 11:52
Hey Tornado, je hebt volgens mij mijn Nadortje overgereden, want mijn schatje is spoorloos!!!!! :huil:
http://www.nuttysites.com/cat/cat1b.gif
Hij speelde graag in de riolen en misschien op dat moment dat jij langsreed kwam hij omhoog met zijn koppie....boehoeeeboeeeh......
mijn schatteke, mijn zotteke....ik zal gij zoeken en gij begraven in mijn gardin :)
Groetjes,
Van Nadoriaaatje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.