Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yesssssssssssss!

Pagina's : [1] 2

Chaimae
11-07-2003, 19:06

Ik word Insha'allah weer voor de derde keer tante!!!!!!!!! :boogie: :boogie: Ben jij ook tante of oom? :)

yasmineNR1
11-07-2003, 19:07
aaah gefeliciteerd, maar ikke niet moet nog een tijdje wachten (na ja, een heleeee tijd dan) :D

SaMiax
11-07-2003, 19:08
Origineel gepost door Chaimae Ik word Insha'allah weer voor de derde keer tante!!!!!!!!! :boogie: :boogie: Ben jij ook tante of oom? :) gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!! ennuh.. Ik ben ze allebei :D laaaaaauukkk hé!! :boogie:

SaraZena
gefeliciteerd!!!! :) ik ben tante van 5 ukkies :)

Chaimae

:hihi: Dank je wel. :o:o Ik hoop dat het een meisje word. :hihi: Insha'allah. :hihi:

Chaimae
11-07-2003, 19:11
Origineel gepost door SaraZena gefeliciteerd!!!! :) ik ben tante van 5 ukkies :) Aaaaaah stoer!!!! :D Noemen ze je ook tante? :D Want mijn neefjes niet. Die noemen me gewoon Chaimae. :( Origineel gepost door SaMiax gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!! ennuh.. Ik ben ze allebei :D laaaaaauukkk hé!! :boogie: :giechel: Ik ben een van de twee. :hihi: Ik weet alleen nog niet precies welke. :hihi:

Angel
11-07-2003, 19:12
eind aug word ik ook weer tante :boogie: :hoera:

Chaimae
11-07-2003, 19:14
Origineel gepost door angel21 eind aug word ik ook weer tante :boogie: :hoera: :boogie: Ik rond maart. :o :o Ik heb er helemaal zin in. :D Klein babietje.. :verliefd:

SaraZena
11-07-2003, 19:14
Origineel gepost door Chaimae Aaaaaah stoer!!!! :D Noemen ze je ook tante? :D Want mijn neefjes niet. Die noemen me gewoon Chaimae. :( Natuurlijk :ego: :D één nichtje die wil het weleens vergeten erbij te vermelden. maar dan doe ik net of ik haar niet hoor...en dan zeg ik : Ik hoorde iets piepen geloof ik :ego:...en dan weet ze dat ze tante + me naam moet zeggen :D

Chaimae
11-07-2003, 19:15
Origineel gepost door Fazilet Gefeliciteerd!!! Ik word tante, pas over 7 maanden:( k wil een neefje:P Gefeliciteerd! Aaaaaah de tijd gaat snel voorbij hoor, voordat je het weet, heb je dat klein mensje in je armen. :verliefd: :D

Angel
Origineel gepost door Chaimae :boogie: Ik rond maart. :o :o Ik heb er helemaal zin in. :D Klein babietje.. :verliefd: wordt egt lauk!!!!!! :boogie:

SaMiax
Origineel gepost door Chaimae :giechel: Ik ben een van de twee. :hihi: Ik weet alleen nog niet precies welke. :hihi: :eek: ow ja klopt..hmm je bent als een jongentje geboren maar je bent nu een meisje.. hmmm... jah das dan lastig... :toink:

Chaimae
11-07-2003, 19:17
Origineel gepost door SaraZena Natuurlijk :ego: :D één nichtje die wil het weleens vergeten erbij te vermelden. maar dan doe ik net of ik haar niet hoor...en dan zeg ik : Ik hoorde iets piepen geloof ik :ego:...en dan weet ze dat ze tante + me naam moet zeggen :D Aaaaah wat lief, ik werd op mijn twaalfde tante dus toen dacht ik neeeeeeee ik wil geen tante genoemd worden. :( Maar daar heb ik spijt van. :huil: Ik probeer het ze aan te leren, maar ze zeggen :hihi: jij heet geen tante maar jij heet Chaimae!!! :melig:

Chaimae
11-07-2003, 19:19
Origineel gepost door angel21 wordt egt lauk!!!!!! :boogie: Jaaaaaa!!!! Zit je al namen te verzinnen en zit je al dingetjes te kopen, en zwijmel je ook weg in de winkel bij babykleertjes? :hihi: Origineel gepost door SaMiax :eek: ow ja klopt..hmm je bent als een jongentje geboren maar je bent nu een meisje.. hmmm... jah das dan lastig... :toink: :eek: Dillemaaaaaaaaaaaaaaa!! :D

Chaimae
11-07-2003, 19:24

Aaaaaah How Sweet! Ik wil ook een nichtje! Ik ben jongetjes verschonen zat! :D

Pagina's : [1] 2