Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : broertjes in de puber tijd

Pagina's : [1] 2

SaMiax
11-07-2003, 18:51

:boos:

Chaimae
11-07-2003, 18:51
Ik in de puberteit :hammer: :hihi:

emsoem
11-07-2003, 18:53
ik ben niet meer in de pubertijd...:engel: =emsoem=

angelrifia
11-07-2003, 18:53
Origineel gepost door SaMiax :boos: ik weet preciessssssss wat je bedoelt ik doe dit :zweep: en dan :engel: ik doe :auw: en dan dit :sjans: je weet wat ik bedoel :zwaai: :D

SaMiax
11-07-2003, 18:54

emsoem.. Hoe was jij als puber? was je ook zo vervelend.. grote bek.. denken dat je HEEL WAT BENT!? :kwaad:

SaMiax
11-07-2003, 18:56
Origineel gepost door Chaimae Ik in de puberteit :hammer: :hihi: ja maar kijk... meisjes zijn anders dan de jongens.. meisjes gaan zich dan opmaken.. beginnen te giechelen om nix.. en maken zich druk om hun kapels en bla bla bla..

elmoemien
11-07-2003, 18:59
Origineel gepost door SaMiax ja maar kijk... meisjes zijn anders dan de jongens.. meisjes gaan zich dan opmaken.. beginnen te giechelen om nix.. en maken zich druk om hun kapels en bla bla bla.. la première fois que vous avez raison...ze gichelen heel hard OM NIKS!!!!!! ik snap er nog steeds niks van.....

emsoem
11-07-2003, 18:59
Origineel gepost door SaMiax emsoem.. Hoe was jij als puber? was je ook zo vervelend.. grote bek.. denken dat je HEEL WAT BENT!? :kwaad: nee was gewoon zoals ik nu ben..zit er namelijk nog in....:melig: =emsoem=

SaMiax
11-07-2003, 19:00
Origineel gepost door elmoemien la première fois que vous avez raison...ze gichelen heel hard OM NIKS!!!!!! ik snap er nog steeds niks van..... beter voor je ;) nee was gewoon zoals ik nu ben..zit er namelijk nog in.... :eek: :eek: en je bent hoe oud? :giechel:

Chaimae
11-07-2003, 19:02
Origineel gepost door SaMiax ja maar kijk... meisjes zijn anders dan de jongens.. meisjes gaan zich dan opmaken.. beginnen te giechelen om nix.. en maken zich druk om hun kapels en bla bla bla.. Nee hoor, ik heb dat nooit meegemaakt. :D Ik maak me niet op. Ik giechel niet, maar lach keihard. :D Ik maak me niet druk om mijn kapsel. :p :hihi: Ik ben net een jongen, als ik ruzie heb met mijn ouders, dan ben ik luidruchtig, ja dat doen meisjes volgens mijn moeder niet. :hihi: Enne ik doe weinig aan koken. Dat doen meisjes ook niet volgens mijn moeder. :D En ik heb maar 4 paar schoenen, dat is erg weinig voor een meisje. :D Ben ik een jongen? :p

elmoemien
11-07-2003, 19:03
Origineel gepost door SaMiax beter voor je ;) beter wat :confused:

SaMiax
11-07-2003, 19:06
elmoemien beter snap je niet waarom ze zomaar giechelen.. :o je weet toch.. meidengeheimen :stout: en chaimea... je bent zeker als een jongen geboren :hihi:

Chaimae
11-07-2003, 19:07
Origineel gepost door SaMiax elmoemien beter snap je niet waarom ze zomaar giechelen.. :o je weet toch.. meidengeheimen :stout: en chaimea... je bent zeker als een jongen geboren :hihi: :hihi: Nee hoor, tis maar een geintje, ik was een beetje aan het overdrijven. :hihi: :D

SaMiax
11-07-2003, 19:12
chaimae chocolatinoe... je hoeft je niet te schamen hoor.. :hihi:

Chaimae
11-07-2003, 19:22

:hihi: :hihi: Chocopuree inoe :verliefd: :D Ik schaam me niet hoor, maar ik moet aan mijn imago denken. :o:o :melig:

Pagina's : [1] 2