Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Panorama presenteert...

Pagina's : [1] 2 3

KouZiNaFeMaLe
11-07-2003, 17:43

Sommige mensen hebben een nieuwe manier bedacht... Een nieuwe manier om Marokkanen zwart te maken... Sommigen dachten: Goh, laten we eens een test maken... Een test... Zodat iedereen nog slechter over Marokkanen gaan denken... Alle misstappen bij elkaar... In panorama... De Marokkanen Steekproef De Marokkanen in ons land vormen slechts een kleine minderheid: zo’n 1,4 procent van de totale bevolking. Toch weten we bijzonder veel over hen. Waarom? Omdat met name de Marokkaanse jongeren de gave hebben bijna elke dag het nieuws te halen. Hoogste tijd om uw (nieuws)kennis over deze bevolkingsgroep eens grondig te testen. 1. Hoeveel Marokkanen wonen er officieel in Nederland? A) 924 B) zo’n 150.000 C) zo’n 230.000 D) zo’n 890.000 + nog 25 actuele vragen. Deze mensen zijn echt ziek, en hebben echt niks te doen, ze mogen die hele blad afschaffen van mij of ben ik nou echt de enige die zo denkt :(

Zelfkritiek
11-07-2003, 17:54
Origineel gepost door KouZiNaFeMaLe Sommige mensen hebben een nieuwe manier bedacht... Een nieuwe manier om Marokkanen zwart te maken... Sommigen dachten: Goh, laten we eens een test maken... Een test... Zodat iedereen nog slechter over ons, Marokkanen gaan denken... Alle misstappen bij elkaar... In panorama... De Marokkanen Steekproef De Marokkanen in ons land vormen slechts een kleine minderheid: zo’n 1,4 procent van de totale bevolking. Toch weten we bijzonder veel over hen. Waarom? Omdat met name de Marokkaanse jongeren de gave hebben bijna elke dag het nieuws te halen. Hoogste tijd om uw (nieuws)kennis over deze bevolkingsgroep eens grondig te testen. 1. Hoeveel Marokkanen wonen er officieel in Nederland? A) 924 B) zo’n 150.000 C) zo’n 230.000 D) zo’n 890.000 + nog 25 actuele vragen. Deze mensen zijn echt ziek, en hebben echt niks te doen, ze mogen die hele blad afschaffen van mij of ben ik nou echt de enige die zo denkt :( Het afschaffen of censureren van bladen werkt misschien wel in Marokko, maar hier hebben we vrijheid van meningsuiting. Dat had El-Moumni toch ook??

Willemien
11-07-2003, 17:56
Hangt ervan af, hoe de rest van de tekst eruit ziet, en hoe de andere 24 vragen luiden... Maar het begin klinkt niet erg best, nee. ik word er wel een beetje nieuwsgierig van. Is het heel erg ? Ben jij niet nieuwsgierig ? Of heb je al een exemplaar aangeschaft ....

KouZiNaFeMaLe
11-07-2003, 18:02
Origineel gepost door Willemien Hangt ervan af, hoe de rest van de tekst eruit ziet, en hoe de andere 24 vragen luiden... Maar het begin klinkt niet erg best, nee. ik word er wel een beetje nieuwsgierig van. Is het heel erg ? Ben jij niet nieuwsgierig ? Of heb je al een exemplaar aangeschaft .... Moest net mijn broertje ophalen bij zijn vriendje, en daar lag het blad op tafel. Je word er niet vrolijk van, de vragen sommen alles op wat er de laatste tijd gebeurt is. Oftewel alles bij elkaar, om ons Marokkanen nog zwarter te maken. En een exemplaar aanschaffen van zo'n blad.. Nee dank je :cool:

tonk
11-07-2003, 18:23

Ik zou het niet al te serieus nemen. Tenminste, ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is van het blad.

Ezzedine
11-07-2003, 18:28
Dat doen ze omdat ze ons zo graag mogen,wat dacht jij dan dat ze ons haten nee man bende gek

Willemien
11-07-2003, 18:32
Origineel gepost door Ezzedine Dat doen ze omdat ze ons zo graag mogen,wat dacht jij dan dat ze ons haten nee man bende gek Ik denk dat het een haat-liefde verhouding is ... :D Als journalisten en de lezers echt alleen maar een hekel hadden aan marokkanen, zouden ze het er niet steeds over willen hebben....en over willen lezen toch ?? Jullie zijn een soort Maxima & Willem-Alexander.. ;) Die worden ook helemaal gek van al die berichten in de media :toink:

KouZiNaFeMaLe
11-07-2003, 18:34
Origineel gepost door Ezzedine Dat doen ze omdat ze ons zo graag mogen,wat dacht jij dan dat ze ons haten nee man bende gek Hahahahaha je hebt gelijkkk, ze houden van ons... Wat zouden ze toch zonder ons moeten... Dan kunnen ze geen quiz meer maken...

Ezzedine
11-07-2003, 18:36
iK SNAP HET NIET IK HOOR DE NEDERLANDSE DAMES NOOIT KLAGEN BEHALVE DE LELIJKE OFFCOURSE EN DE MANNELIJKE BEWONERS VAN NEDERLAND DIE NEEM IK NIET EENS SERIEUS.DUS IK SNAP NIET WAAR DIE HAAT VANDAAN KOMT MISCHIEN OMDAT IK ZE NOOIT TERUGBEL??????????

KouZiNaFeMaLe
11-07-2003, 18:40
Ja misschien zou je dat eens moeten doen hahaha begin maar vast met bellen... Misschien krijg je dan aan het einde van het jaar, het verbruikte beltegoed terug, van de belasting ofzo Maar misschien zijn ze gewoon jaloers op ons en willen ze ook een Marokkaan worden!

Willemien
11-07-2003, 18:41
Origineel gepost door Ezzedine iK SNAP HET NIET IK HOOR DE NEDERLANDSE DAMES NOOIT KLAGEN BEHALVE DE LELIJKE OFFCOURSE EN DE MANNELIJKE BEWONERS VAN NEDERLAND DIE NEEM IK NIET EENS SERIEUS.DUS IK SNAP NIET WAAR DIE HAAT VANDAAN KOMT MISCHIEN OM DAT IK ZE NOOIT TERUGBEL?????????? :hihi: nee schat, alle nederlanders houden van alle marokkanen, en we zijn allemaal zo teleurgesteld en gekwetst dat jullie altijd liever de hele zomer in maroc zitten en dan denken wij: waarom ??? en dan gaan we maar stukjes in de krant schrijven om het gemis een beetje goed te maken.. het is pure therapie om de zomer door te komen, met bijna alleen maar die saaie hollanders om ons heen die zijn overgebleven.. gun ons toch een kwisje in de panorama ... :D

Ezzedine
11-07-2003, 20:56
Willemien maar jij bent een Maroclover of een marokkaanse zelf jou mening teld in principe niet

grendel
11-07-2003, 20:56
Origineel gepost door KouZiNaFeMaLe De Marokkanen in ons land vormen slechts een kleine minderheid: zo’n 1,4 procent van de totale bevolking. Toch weten we bijzonder veel over hen. :( Dit klopt niet. Ook al gaat het beter, toch klopt het niet. ;)

Willemien
11-07-2003, 20:58
Origineel gepost door Quest Dit stuk in de Panorama is je reinste racisme. Hoe noem je een test, die als basis afgaat op de berichten in de de media, om een etnische groep in Nederland te beoordelen anders? Nou ja, ik vind het niet racistisch. Maar wel denigrerend. Het is gewoon zielig en triest. Misschien moeten jullie een tegentestje maken voor in de volgende Panorama ..... Welke hollanders zijn het hypocrietst ten aanzien van drugsgebruik en geloof ?? - 1 in urk - 1 in zaandam Welke woonplaats had de hollandse stiefvader die zijn stiefkind maar even in stukken hakte ? - 1 den haag - 2 rotterdam De rest van de vragen laat ik aan anderen over ... :D

Willemien
11-07-2003, 21:05

Origineel gepost door Ezzedine Willemien maar jij bent een Maroclover of een marokkaanse zelf jou mening teld in principe niet Lover & future wife of a maroccan guy, yes indeed :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3