Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De gouden tip voor een gezegend huwelijk..

Pagina's : [1] 2 3

ghizlen
28-10-2006, 00:19

Beste dames :o Zouden jullie ons de gouden tip of een aantal tips kunnen geven aan de ongehuwden, waarvan jullie weten dat het ook jullie huwelijksleven heel goed opkrikt :D laten we er een grote, educatieve, leerzame maar zeker spannende topic van maken :hihi:

insaan_3aadi
28-10-2006, 00:22
Wees je man gehoorzaam...

Voorbijgangster
28-10-2006, 00:23
Liefde van de man gaat door de maag :moe:

ghizlen
28-10-2006, 00:25
Wees je man gehoorzaam... Dank je zuster.. maar mag je niet een klein beetje een eigen wil hebben?? Liefde van de man gaat door de maag :moe: :haha: dat wordt dus heel veel kookcursussen nemen :hihi:

lila-rose
28-10-2006, 00:28

Zelf ben ik niet getrouwd, maar dè sleutel voor een goed lopend huwelijk lijkt mij COMMUNICATIE

ZA3TAR
28-10-2006, 00:32
bij een grote bek, ram je hem in elkaar als hij wilt eten gooi je hem het huis uit. en als hij je niet helpt dan ga je schreeuwen, zo dat is mijn sleutel naar een gezond huwelijk

ghizlen
28-10-2006, 00:35
Zelf ben ik niet getrouwd, maar dè sleutel voor een goed lopend huwelijk lijkt mij COMMUNICATIE ja dat denk ik ook.. maar communicatie helpt alleen alsbeiden er in geloven denk ik. Je hebt mensen die communiceren maar niet kunnen accepteren of compenseren :( bij een grote bek, ram je hem in elkaar als hij wilt eten gooi je hem het huis uit. en als hij je niet helpt dan ga je schreeuwen, zo dat is mijn sleutel naar een gezond huwelijk en hoelang al ben je getrouwd :hihi: Ik wil dat mijn man voor eeuwig bij me blijft en niet LEVENSLANG :D

Rotterdamse__19
28-10-2006, 00:36
SBAR Communicatie

-Bubbels-
28-10-2006, 00:38
bij een grote bek, ram je hem in elkaar als hij wilt eten gooi je hem het huis uit. en als hij je niet helpt dan ga je schreeuwen, zo dat is mijn sleutel naar een gezond huwelijk dan geef je hem een voedsel bon :hihi:

ZA3TAR
28-10-2006, 00:39
ja dat denk ik ook.. maar communicatie helpt alleen alsbeiden er in geloven denk ik. Je hebt mensen die communiceren maar niet kunnen accepteren of compenseren :( en hoelang al ben je getrouwd :hihi: Ik wil dat mijn man voor eeuwig bij me blijft en niet LEVENSLANG :D :hihi: een goed huwelijk begint ten eerste op het moment dat je trouwt met een goed gelovige man en als je respect hebt voor elkaar, veel praat en gehoorzaamt dan zit je echt wel goed incha Allah:kus:

-Bubbels-
28-10-2006, 00:39
1= vertrouwen 2= respect 3= comunicatie

ZA3TAR
28-10-2006, 00:40
dan geef je hem een voedsel bon :hihi: :hihi: die is goed, die houden we erin dus je gooit hem het huis uit en geeft hem een voedsel bon

ZA3TAR
28-10-2006, 00:42
vertrouwen is indd ook heel belangrijk oooh ja en een beetje normale schoonouders dan zal het incha Allah voor eeuwig zijn

ghizlen
28-10-2006, 00:43
:hihi: een goed huwelijk begint ten eerste op het moment dat je trouwt met een goed gelovige man en als je respect hebt voor elkaar, veel praat en gehoorzaamt dan zit je echt wel goed incha Allah:kus: Je liet me al schrikken :hihi: ik dacht moet ik het nou echt geloven :haha:

ZA3TAR
28-10-2006, 00:44

Je liet me al schrikken :hihi: ik dacht moet ik het nou echt geloven :haha: haha nee joh geloof maar wat ik daarna als reactie heb geschreven:o

Pagina's : [1] 2 3