Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Bezoek Aan Reda Vandaag

Pagina's : [1] 2

LZN
11-07-2003, 17:37

Salaam Allemaal, Vandaag had ik afgesproken om bij Reda langs te gaan Na wat mailtjes smsjes en telefoontjes wist ik hoe ik de weg naar het AMC kon vinden thnx peepz ;) Na 2 uur en 45 minuten in de trein te hebben gezeten stond ik voor het AMC na heel wat te hebben rondgelopen en verpleegsters en verplegers te hebben aangesproken kon ik de afdeling waar Redaatjuh lag eindelijk vinden :D Omdat ik had afgesproken met de verpleegster van Reda me even te melden als ik er was ... zo gezegd zo gedaan ... na mijn handen te hebben gewassen Daar stond ik dan bibberend voor de deur ik klopte netjes aan en een lange vriendelijke man maakte de deur voor me open ... ik stelde me netjes voor en de man keek me vriendelijk aan Reda draaide zich langzaam om ... om te kijken wie het was Heey Ben Je Gek Geworden zei hij toen hij me zag staan ... Voor Jou Is Niets Te Ver Zei Ik Hem Glimlachend Ik gaf hem een kus op zijn wang en al snel zaten we tepraten over van alles en nog wat ... Reda Blijft Reda :o Het bezoekje aan Reda heeft me best goed gedaan ... Ik heb zo'n bewondering en respect voor Reda hij straalt gewoon kracht uit met zijn lichaamshouding en zijn ogen ... En Het Is Gewoon Prachtig Want Zo Is Reda ... :goedzo: Ik heb hem de groeten gedan van heel marokko.nl en Reda bedankt jullie voor de Gebeden en de Du3a's ... Keep Up The Good Work Peepz :goedzo: Namens Reda wil ik jullie vertellen dat hij het heel leuk en lief vind dat jullie allemaal willen langs komen maar of jullie het even bij : - Lisa A.K.A. HoneyBee - Kais Van te voren willen melden ... Reda moet namelijk ook rusten en als er een grote groep onverwachts langskomt dan komt Redaatjuh niet aan zijn rust ... maar begrijp me niet verkeerd Hij Vind Het Geweldig Wat Jullie Voor hem Doen ;) Cheltie en Remee ... Ik Heb Zo'n bewondering Voor Jullie Om Jullie Kracht Hoop Steun En Vriendelijkheid ... Reda kan Trots Zijn Op Zijn Ouders :goedzo: Helaas kon ik niet te lang blijven omdat ik had afgesproken met de verpleegster dat ik zou vertrekken zodra er artsen kwamen Na een hele dikke kus en knuffel ... heb je toch geen pijn gedaan he lieverd :hihi: Ben ik weer richting huis gedaan Laf Joee :Iluvu: Groeten van reda Beslama.

Miss_Banana
11-07-2003, 17:42
Tof van je dat je bent langs gegaan. Die dag dat ik er was zei hij aantal keren achtre elkaar: jullie weten niet wat het voor me betekend! Maar ik denk dat hij echt VEEL bezoek gaat krijgen. IEDEREEN wilt erheen om hem ff te steunen. Maar ik denk dat wij allemaal weten dat het een kleine moeite is, toch? Ik ga zo snel mogelijk weer langs, insha allah. Ciao

mimi_tangaouia
11-07-2003, 18:08
goed om te horen dat het goed gaat met hem

_miem_
11-07-2003, 18:14
Jah hij zei nog dat je zou langs komen :)

mimi_tangaouia
11-07-2003, 18:15

geinig dat we allemaal dezelfde avatar hebben

SaraZena
11-07-2003, 18:45
waar moest je vandaan komen dan? :)

Masriya
11-07-2003, 19:58
Ik ben net terug van Reda, was met Bent Dagilia gegaan. En we kwamen daar Kickgirl tegen. Het gaat alhamdolilah beter met hem. Alleen deed het me wel pijn om hem daar te zien liggen. Insha-Allah is hij zo weer gauw de OUDE Reda.

Lady_Cazawia
11-07-2003, 20:06
Origineel gepost door Lamode Salaam Allemaal, Vandaag had ik afgesproken om bij Reda langs te gaan Na wat mailtjes smsjes en telefoontjes wist ik hoe ik de weg naar het AMC kon vinden thnx peepz ;) Na 2 uur en 45 minuten in de trein te hebben gezeten stond ik voor het AMC na heel wat te hebben rondgelopen en verpleegsters en verplegers te hebben aangesproken kon ik de afdeling waar Redaatjuh lag eindelijk vinden :D Omdat ik had afgesproken met de verpleegster van Reda me even te melden als ik er was ... zo gezegd zo gedaan ... na mijn handen te hebben gewassen Daar stond ik dan bibberend voor de deur ik klopte netjes aan en een lange vriendelijke man maakte de deur voor me open ... ik stelde me netjes voor en de man keek me vriendelijk aan Reda draaide zich langzaam om ... om te kijken wie het was Heey Ben Je Gek Geworden zei hij toen hij me zag staan ... Voor Jou Is Niets Te Ver Zei Ik Hem Glimlachend Ik gaf hem een kus op zijn wang en al snel zaten we tepraten over van alles en nog wat ... Reda Blijft Reda :o Het bezoekje aan Reda heeft me best goed gedaan ... Ik heb zo'n bewondering en respect voor Reda hij straalt gewoon kracht uit met zijn lichaamshouding en zijn ogen ... En Het Is Gewoon Prachtig Want Zo Is Reda ... :goedzo: Ik heb hem de groeten gedan van heel marokko.nl en Reda bedankt jullie voor de Gebeden en de Du3a's ... Keep Up The Good Work Peepz :goedzo: Namens Reda wil ik jullie vertellen dat hij het heel leuk en lief vind dat jullie allemaal willen langs komen maar of jullie het even bij : - Lisa A.K.A. HoneyBee - Kais Van te voren willen melden ... Reda moet namelijk ook rusten en als er een grote groep onverwachts langskomt dan komt Redaatjuh niet aan zijn rust ... maar begrijp me niet verkeerd Hij Vind Het Geweldig Wat Jullie Voor hem Doen ;) Cheltie en Remee ... Ik Heb Zo'n bewondering Voor Jullie Om Jullie Kracht Hoop Steun En Vriendelijkheid ... Reda kan Trots Zijn Op Zijn Ouders :goedzo: Helaas kon ik niet te lang blijven omdat ik had afgesproken met de verpleegster dat ik zou vertrekken zodra er artsen kwamen Na een hele dikke kus en knuffel ... heb je toch geen pijn gedaan he lieverd :hihi: Ben ik weer richting huis gedaan Laf Joee :Iluvu: Groeten van reda Beslama Thanks dat je het ons effe vertelt Lamode..:goedzo:..!! Ben blij om te horen dat het'em goed doet wat we voor hem doen..!!.. Natuurlijk willen we allemaal meer doen, maar Insha'allah zal allah(swt) dat voor ons doen...!!..En insha'allah komt alles goed..!! Lady C..!!

SaraZena
11-07-2003, 20:27
Origineel gepost door Lamode Wat verder dan Maastricht Wel tof van je hoor :goedzo:

mimi_tangaouia
11-07-2003, 20:30
Origineel gepost door Lamode Hij zou precies hetzelfde doen ;) Mimi_tangaouia stoer he die avatar ... die hou ik mij krijgt Reda niet meer terug :hihi: echt cool

MissBlaBla
11-07-2003, 22:50
Waarom heeft iedereen dezelfde avatar met die knipperende chinese tekens? Viel me op... BlaBla

ZiLaaL
11-07-2003, 22:54
:hihi: Die Gekkie Reda Wordt Overspoeld door Liefde & Aandacht :verliefd: Net als die Mentos Reclame : Een Jongeman met een splinter in zn Vinger: "He's So Brave!" U Hear that Reda? ---> U're So Brave!! :verliefd: Sterkte inshallah en ik kom je Gauw Weer Stalken! :p

Kais
12-07-2003, 00:26
Origineel gepost door Lamode Salaam Allemaal, Vandaag had ik afgesproken om bij Reda langs te gaan Na wat mailtjes smsjes en telefoontjes wist ik hoe ik de weg naar het AMC kon vinden thnx peepz ;) Na 2 uur en 45 minuten in de trein te hebben gezeten stond ik voor het AMC na heel wat te hebben rondgelopen en verpleegsters en verplegers te hebben aangesproken kon ik de afdeling waar Redaatjuh lag eindelijk vinden :D Omdat ik had afgesproken met de verpleegster van Reda me even te melden als ik er was ... zo gezegd zo gedaan ... na mijn handen te hebben gewassen Daar stond ik dan bibberend voor de deur ik klopte netjes aan en een lange vriendelijke man maakte de deur voor me open ... ik stelde me netjes voor en de man keek me vriendelijk aan Reda draaide zich langzaam om ... om te kijken wie het was Heey Ben Je Gek Geworden zei hij toen hij me zag staan ... Voor Jou Is Niets Te Ver Zei Ik Hem Glimlachend Ik gaf hem een kus op zijn wang en al snel zaten we tepraten over van alles en nog wat ... Reda Blijft Reda :o Het bezoekje aan Reda heeft me best goed gedaan ... Ik heb zo'n bewondering en respect voor Reda hij straalt gewoon kracht uit met zijn lichaamshouding en zijn ogen ... En Het Is Gewoon Prachtig Want Zo Is Reda ... :goedzo: Ik heb hem de groeten gedan van heel marokko.nl en Reda bedankt jullie voor de Gebeden en de Du3a's ... Keep Up The Good Work Peepz :goedzo: Namens Reda wil ik jullie vertellen dat hij het heel leuk en lief vind dat jullie allemaal willen langs komen maar of jullie het even bij : - Lisa A.K.A. HoneyBee - Kais Van te voren willen melden ... Reda moet namelijk ook rusten en als er een grote groep onverwachts langskomt dan komt Redaatjuh niet aan zijn rust ... maar begrijp me niet verkeerd Hij Vind Het Geweldig Wat Jullie Voor hem Doen ;) Cheltie en Remee ... Ik Heb Zo'n bewondering Voor Jullie Om Jullie Kracht Hoop Steun En Vriendelijkheid ... Reda kan Trots Zijn Op Zijn Ouders :goedzo: Helaas kon ik niet te lang blijven omdat ik had afgesproken met de verpleegster dat ik zou vertrekken zodra er artsen kwamen Na een hele dikke kus en knuffel ... heb je toch geen pijn gedaan he lieverd :hihi: Ben ik weer richting huis gedaan Laf Joee :Iluvu: Groeten van reda Beslama Moehim als iemand me wil bereiken voor Reda dan moeten jullie me ff mailen naar send2kais@hotmail.com Lamode....bedankt voor je steun:goedzo:

Pagina's : [1] 2