Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van de trouwstoelen? (weddingmaster)

Pagina's : [1] 2

jane9
27-10-2006, 22:58

http://img272.imageshack.us/img272/7053/fotos0013en4.jpg (http://imageshack.us) geef jullie mening!!!!

jane9
27-10-2006, 23:05
niemand een mening??

tempted_2_touch
27-10-2006, 23:07
mwua gaat wel vind die bank leuker :D

jane9
27-10-2006, 23:08
ja maar die bank zit heeeeel laag...dat vond ik minder..die stoelen zijn in het echt ook groter dan dat ze op die foto lijken..

Tabaia
27-10-2006, 23:10

heb er mooiere gezien. Is eigenlijk niks speciaals

tempted_2_touch
27-10-2006, 23:11
ja maar die bank zit heeeeel laag...dat vond ik minder..die stoelen zijn in het echt ook groter dan dat ze op die foto lijken.. als je ze mooi vind moet je het gewoon doen... je moet je niet laten weerhouden van wat wij op een plaatje zien meid ;)

jane9
27-10-2006, 23:11
k vind het wel es wat anders dan die standaard stoelen...heel statig..en van nu..

jane9
27-10-2006, 23:14
als je ze mooi vind moet je het gewoon doen... je moet je niet laten weerhouden van wat wij op een plaatje zien meid ;) ja weet ik lieverd...maar ik twijfel juist zelf een beetje, zomaar ineens!! aaahhhhhhhhhhhhh soms wordt ik gek in mijn hoofd door die bruiloft!!!! :maf: wilde daarom jullie mening weten..maar kijk maar op die (vernieuwde) site, zie je ze beter... ohhh...heb ik hier wel goed aan gedaan...:traan1: of zit ik straks voor schut.....:confused:

chahidaatje
27-10-2006, 23:14
Mijn vriendin heeft met haar huwelijk ook banken gehuurd bij hem ze waren prachtig vond ik met podium en al!!!, en ze waren wel hoog!!

jane9
27-10-2006, 23:16
Mijn vriendin heeft met haar huwelijk ook banken gehuurd bij hem ze waren prachtig vond ik met podium en al!!!, en ze waren wel hoog!! klopt hij heeft prachtige spullen en decor's!! :wow: alleen ik bedoel dat de zitting lager is dan de stoelen, kijk maar op de site, dan snap je misschien wat ik bedoel.. mijn aanstaande en ik hebben er ook op gezeten en vonden em te laag.. maar ligt er ook maar net aan hoe lang je bent natuurlijk! ;)

chahidaatje
27-10-2006, 23:20
klopt hij heeft prachtige spullen en decor's!! :wow: alleen ik bedoel dat de zitting lager is dan de stoelen, kijk maar op de site, dan snap je misschien wat ik bedoel.. mijn aanstaande en ik hebben er ook op gezeten en vonden em te laag.. maar ligt er ook maar net aan hoe lang je bent natuurlijk! ;) Dan zal ik als ik jou was gewoon de stoelen nemen!!!, heeft je negaffa geen stoelen met podium enz dan??.. Mijn zusje vond hem toen te duur met huren van stoelen enz met podium, dus die heeft gewoon van haar negaffa gedaan!!! liefs Chahida

jane9
27-10-2006, 23:23
Dan zal ik als ik jou was gewoon de stoelen nemen!!!, heeft je negaffa geen stoelen met podium enz dan??.. liefs Chahida nou ze had wel mooie stoelen, maar zonder podium niks erbij..en vroeg daar best veel voor...en kwam dan wel heel duur uit als ik daar zelf nog een decor bij moest regelen.. ja en ze had wel een andere set met podium maar zo'n standaard marokkaanse stoelen met podium weetje wel..en dat is niet echt mijn smaak..:jammer: dus zodoende ben ik bij hem terecht gekomen..ik vond ze echt wel mooi, maar ja het zijn gewoon wel wat bescheidener stoelen dan die standaard barok stoelen die vaak bij bruiloften worden gebruikt...:o maar ik dacht daarom ook wel weer leuk...het gaat uiteindelijk ook niet om die stoelen maar om het bruidspaar toch? hihi :D liefs!

jane9
27-10-2006, 23:51
kom op mensen!!! julllie mening!!!

rihaam20
28-10-2006, 00:13
k vind ze heel erg bescheiden en klassiek!!! Prachtig.

Gedoezj
28-10-2006, 00:24

Nou, het is niets voor mij. Maar het ligt vooral aan jezelf. Ik heb zoiets je trouwt maar 1x en ik wil daarom echt zo een prinssesen bruiloft....:o Maar als je het zeg maar bescheiden wil houden .. is het wel leuk...:)

Pagina's : [1] 2