Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Reis Naar Maroc, Hoelang Duurt Het??

Boyfriend
28-06-2002, 02:08

TEGENWOORDIG SNELLE AUTOOOOS VROEM VROEEMMMMMM 1 DAG EN JE STAPT AL UIT DE BATEAUUUU MAAR WOU VRAGEN, HOELANG DOEN JULLIE EROVER VAN EUHM VAN JE VERTREKPLAATS TOT SEVILLA, MALAGA OF ALMERIAAAAA HOUDEN JULLIE VAN VEEL PAUZEREN TIJDENS DE TRIP... EVENTUEEL IN HOTELLEKE OVERNACHTEN.... LIEFST MET FAMILIE??? OF ZONDER???? HOEVEEL AUTOS FOTOKES TREKKEN??? I WANT TO KNOW EVERRYTINGG :D VOOR DE JONGENS........WIE RIJD HET MEEEEST. DE PAPIEEEEEE OF JULLIE??? VOOR DE MEISJES??? DOEN JULLIE MARMITA ONDERWEG?? (HATELIJK) :D SLUUUUUUUUYYYY :zwaai:

Pebbles
28-06-2002, 08:13
Hoe lang duurt de reis naar maroc?? Te lang!!

Said_DH
28-06-2002, 08:45
IK DOE MEESTAL 24 UUR VOOR……EN ALS MIJN VADER NAAST ME ZIT, DOE IK 48 UUR….

Tornado
28-06-2002, 08:50
Bij ons duurt het minimaal 4 dagen. Een snelle auto hebben, betekent niet gelijk dat je in 1 dag op de plaats van bestemming hoeft te zijn. Juist met een veilige en comfortabele auto pak ik liever de toeristische route................en genieten maar. Onderweg is er zooooooooooo veel te zien, maar mensen zijn helemaal gefocused op ceuta of de overkant van het water...............waarom?? dat zal mij altijd een raadsel blijven. Nog 1 ding, je vraagt aan de jongens wie er meer rijdt, zij of hun paps en aan de meiden of ze lekker uitgebreidt kokkerellen onderweg. Nou ik kan het je mooier vertellen. Ik (meisje) rijd, broer slaapt of eet en ma let met mij op het verkeer. Zo gaat het bij ons...................... Nou moet ik wel zeggen dat ik me het meeste erger aan ..............................................vrou wen in het verkeer. :D Fijne vakantie.......................enuuuuh, laat je gaspedaal oook eens los om het binneland van frankrijk bijvoorbeeld eens te kunnen verkennen.......................prachtig.......... ...

tha_lady
28-06-2002, 10:12

wij doen er ongeveer 3 dagen over nee niet omdat we van het land willen genieten maaar omdat de auto niet sneller kan :hihi: . mijn broer die wil altijd zo snel mogelijk in marokko zijn en doet er dan zoeen 24 tot 30 uur over (pech dat ik met mijn vader moet). dit jaar geen auto's, bergen, benzinestations, marokkaanse thee maken onderweg op een gasfles, want ik ga dit jaar met het vliegtuig. laterZ :blauwkus:

SweetRose
28-06-2002, 10:27
wilieee jullie doen er laaaang over... wij zijn in juli 2000 naar marokko vertrokken...we zijn hier op 9/7 vertrokken...'s morgens vroeg...en we zijn op de nacht van 10/07 in de boot gegaan...en dus op 11/07 waren we al thuis.... :D mijn papa rijdt graaaag door....die vind dat hatelijk om zoveeel te stoppen... het langste dat wij stopten was 2 uur...dan sliep iedereeeen behalve IK...nou veel man was er niet...alleen mama, papa, zus en ik... :D ik heb pas in de boot een beetje kunne slapen...trouwens ik geniet van die reis...want dan zie we eens zo france, español....etc.... enne wij maken alleen koffie onderweg...wij kopen alles..wilieee marmita onderweg...???? wie eet dat nou??? lmohim niet mijn zaak...maar zeg nou eerlijk...eten van het restaurant is toch sneller opgegeten en moet je niets meer afwassen enzo....en je bent sneller in Maroc... allé ciao :Iluvu: xxx

SweetRose
28-06-2002, 10:44
Origineel gepost door fraiza Wij doen er anderhalve dag over. Samen met mijn paps rijden in een keer door , ik hou er niet van om te stoppen en min vader ook niet. Ik vind het een heerlijk gevoel als je op lekkere lange snelweg rijdt en dan de gaspedaal indrukt heerlijk gevoel geeft dat toch ? En trouwens niet iedereen kookt onderweg een marmita er bestaan ook zoiets als restaurants. Groetjessss vind ik ook... :D xxx

Said_DH
28-06-2002, 11:04
marokkanen uit frankrijk die koken onderweg...........geen gezicht.!!!

dodi_vega
28-06-2002, 11:12
Origineel gepost door Boyfriend TEGENWOORDIG SNELLE AUTOOOOS VROEM VROEEMMMMMM 1 DAG EN JE STAPT AL UIT DE BATEAUUUU MAAR WOU VRAGEN, HOELANG DOEN JULLIE EROVER VAN EUHM VAN JE VERTREKPLAATS TOT SEVILLA, MALAGA OF ALMERIAAAAA HOUDEN JULLIE VAN VEEL PAUZEREN TIJDENS DE TRIP... EVENTUEEL IN HOTELLEKE OVERNACHTEN.... LIEFST MET FAMILIE??? OF ZONDER???? HOEVEEL AUTOS FOTOKES TREKKEN??? I WANT TO KNOW EVERRYTINGG : VOOR DE JONGENS........WIE RIJD HET MEEEEST. DE PAPIEEEEEE OF JULLIE??? VOOR DE MEISJES??? DOEN JULLIE MARMITA ONDERWEG?? (HATELIJK) :D SLUUUUUUUUYYYY :zwaai: 2 a 3 daagjes.. lekker rustig genieten van je vakantie..?? waarom snel rijden? :confused: ........ gewoon rustig.. relaxen..lekker eten. fotoKES maken.. de kinderen die spelen. en jah. dat noem IK pas vakantie.. :zwaai:

dodi_vega
28-06-2002, 11:13
Origineel gepost door fouzia_and_I wij doen er 3 dagen over ,we gaan met een familie van 3 tot 4 auto's er gaan ook kleine kinderen mee en die hebben rust nodig en moeten iedere keer uitstappen en wat betreft een snelle auto op het moment dat je over de kop gaat en dus niet meer kan rijden ga je er echt spijt van krijgen dus ik raad je aan om lekker rustig te gaan yez... gelijk heb je.. wat betreft de kleintjes........ :D

tetouani79
28-06-2002, 11:29
ik doe zelf 30uur over exact. vorige jaar en de jaar daar voor, heen en terug 30uur, vanuit mijn huis tot aan tetouan. ik hou niet van pauzes en uren gaan slapen, nee doe mij maar aan een stuk door rijden. tanken wat eten en weer de weg op. al ik echt moe ben dan rust ik twee uurtjes en meer niet. de engel gaat volgende week al meschien :engel: :engel:

Nadoriaaa
28-06-2002, 11:39
Wij doen er 2 dagen over, mijn broer rijdt :D Mij maakt het niet uit hoelang ik erover doe, zolang ik maar een beetje bruin wordt onderweg in het zonnetje van Spanjaaaaa ;) Mensen rijdt voorzichtig en laat de slaap je niet overwinnen waghaaaa, het kan heel erg zijn als je een slaper bent en je moet rijden :( Gegroet, Nadoriaaa http://www.leejoo.nl/animated/transport/leo_car_family.gif