Bekijk originele versie : Marokkaans restaurant tussen Madrid en Malaga. Wie kent deze?
Mensjes,
Ik hoorde van de week dat er op de marokkaanse TV reclame wordt gemaakt voor een marokkaans restaurant dat gevestigd is op de weg tussen Madrid en Malaga. Weet iemand toevallig hier iets vanaf? Alvast voor jullie hulp!
Yepz...ik ga daar naartoe insja allah! :D
Naar het schijnt heb je daar alles...marokkaanse keuken....je kunt je daar ook verfrissen ensow echt goed! :goedzo:
Mijn neef heeft dat adres...ik zal het eens vragen en dan geef ik t door...goed? ;)
Shoekran, dat is errug lief van je. Ik hoop dat ik deze zsm mag ontvangen. Ik wil er namelijk ook heen gaan.
Mha salama,
D
Origineel gepost door Dolphin
Shoekran, dat is errug lief van je. Ik hoop dat ik deze zsm mag ontvangen. Ik wil er namelijk ook heen gaan.
Mha salama,
D
Moet je doen! ;)
Ik Laat je wel weten :zwaai:
yasmineNR1
11-07-2003, 15:06
shit, heb ik weer !!! altijd gaan we langs malaga, maar net dit jaar gaan we langs barcelona, is volgens mij sneller ofzo, (weet ik veel wat pa wil doen maar ja):maf: maarre da´s dan wel ideaal of niet, zo´n marokaans restaurant aaaaaaaah heerlijk. ewa pizza en stokbrood is ook goed toch ..! :D
Ben bang dat je het dit jaar met Tortilla en Bocadillos moet doen dame?..:D
yasmineNR1
11-07-2003, 15:13
tortilla ???? ewa lekkkeeeerrr , Bocadillos ??? noooooooooooooooit van gehoord, maar lijkt me ook wel lekker (hoop ik).....toch??? :wat?!:
Saidat0en
11-07-2003, 15:14
Origineel gepost door Dolphin
Mensjes,
Ik hoorde van de week dat er op de marokkaanse TV reclame wordt gemaakt voor een marokkaans restaurant dat gevestigd is op de weg tussen Madrid en Malaga. Weet iemand toevallig hier iets vanaf? Alvast voor jullie hulp!
Been there .. :bril:
Origineel gepost door 0_Saida_0
Been there .. :bril:
Uuuh, bedankt voor je valuable feedback Saida. Zou je me misschien wat meer daarover kunnen vertellen zoals: waar ligt het ergens? Alvast bedankt! ;)
Origineel gepost door yasmineNR1
tortilla ???? ewa lekkkeeeerrr , Bocadillos ??? noooooooooooooooit van gehoord, maar lijkt me ook wel lekker (hoop ik).....toch??? :wat?!:
Bocadillos = sandwiches. Een aanrader is Pepito. Heerlijke broodjes met malsgebakken gekruid rundvlees. Echt heerlijk!
taker3esht
11-07-2003, 16:56
Origineel gepost door yasmineNR1
shit, heb ik weer !!! altijd gaan we langs malaga, maar net dit jaar gaan we langs barcelona, is volgens mij sneller ofzo, (weet ik veel wat pa wil doen maar ja):maf: maarre da´s dan wel ideaal of niet, zo´n marokaans restaurant aaaaaaaah heerlijk. ewa pizza en stokbrood is ook goed toch ..! :D
hey wij gaan ook altijd langs barcelona, en dan naar almeria...maar we eten altijd in spanje...weet niet meer hoe die plaats heet, maar het eten is wel halal enz... je kunt daar ook van alles krijgen zoals marokkaanse eten;)
yasmineNR1
11-07-2003, 16:58
safi taker3est heeft my gered...:D enne is het eten daar beetje lekker of niet (ajaaw mensen denken aan vakantie, wij aan eten hehe) nee maar wij zijn nog nooit langs barcelona geweest, dit word de eerste keer, ewa vertel wat meer pleasee thanx gurl :blauwkus:
taker3esht
11-07-2003, 17:08
het eten is lekker:D..ik vraag straks wel aan mijn vader waar dat ongeveer is;)
yasmineNR1
11-07-2003, 17:09
heheh doe geen moeite hoor, mij pa is een expert in het vinden van eten :D maar thanx meid :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.