Bekijk originele versie : Mn Vriendin Wil me maar niet vertrouwen
LieveMarocBoy
11-07-2003, 14:44
Kiveshhhhhhhhhhhhhhhhh Wat moet ik doen ik heb alles geprobeerd???
Lady With the red dres onnnnnnnnnnnnnnnnn Deze numm is zooo goed he
Miss_Arabia
11-07-2003, 15:07
Vertel... Wat heb je dr nou weer aangedaan?? Want ze zal niet zomaar jou niet vertrouwen, toch??
maghrebia007
11-07-2003, 15:12
Origineel gepost door LieveMarocBoy
Kiveshhhhhhhhhhhhhhhhh Wat moet ik doen ik heb alles geprobeerd???
salaam lievemarocboy...
als jou nickname klopt dan klopt er iets niet met je vriendin
hahah
geintje maar ik zou zeggen bewijs haar dat je te vertrouwen bent.....vraag haar anders waarom ze je niet vertrouwd...misschien is het dan makkelijker voor je om haar te bewijzen dat je WEL te vertrouwen bent!!!!!!
heel veel succes!! :zwaai:
Lady With the red dres onnnnnnnnnnnnnnnnn Deze numm is zooo goed he
LieveMarocBoy
11-07-2003, 15:12
Origineel gepost door Miss_Arabia
Vertel... Wat heb je dr nou weer aangedaan?? Want ze zal niet zomaar jou niet vertrouwen, toch??
ik heb in het verlede wat uitgespookt maar elke zomer vertrouwt ze me niet, maar ik ben echt seri ik hou veel van dr heb geleerd van mn foute maar ze is nog wantrouwig ewa jaaa daar kan ik ook nixan doen
maghrebia007
11-07-2003, 15:15
hoop dat het goed komt tussen jullie wallah
Miss_Arabia
11-07-2003, 15:53
Origineel gepost door LieveMarocBoy
ik heb in het verlede wat uitgespookt maar elke zomer vertrouwt ze me niet, maar ik ben echt seri ik hou veel van dr heb geleerd van mn foute maar ze is nog wantrouwig ewa jaaa daar kan ik ook nixan doen
Laat dr zien hoeveel je van dr houdt en zeg dat zij echt de enigste is voor je en incha Allah komt het in orde... Is het een marokkaanse dame? Just a question...
:zwaai:
maghrebia007
11-07-2003, 18:00
ja je moet haar het gevoel geven dat ze alles voor je betekend.....
het zal ook wel zo zijn maar die indruk moet ze echt hebben!!!
hihihi is dat te veel gevraagd???wuahahha nee hoor ik hoop dat het goed zal komen tussen jullie.....en als je echt veranderd bent (SIND DIE FOUT TOCH???) dan zal zij dat ook wel inzien hoor!!
take care of your self
Nou vind je het raar dat ze je niet vertrouwd, als je iets een keer heb geproefd dan blijf je ervan snoepen........groot gelijk geef ik haar!!!!!!!!!
LieveMarocBoy
12-07-2003, 03:33
Origineel gepost door Miss_Arabia
Laat dr zien hoeveel je van dr houdt en zeg dat zij echt de enigste is voor je en incha Allah komt het in orde... Is het een marokkaanse dame? Just a question...
:zwaai:
ja ze is marokkaans
LieveMarocBoy
12-07-2003, 03:35
Origineel gepost door reffia
Nou vind je het raar dat ze je niet vertrouwd, als je iets een keer heb geproefd dan blijf je ervan snoepen........groot gelijk geef ik haar!!!!!!!!!
Tazz Zoals ik al typte ik heb er vangeleer d en het is maar wat je snoepe noemt, Zij is de enigste voor mij. En ik heb nooit verder gesnoept hoe jij het noemt mohiem Ciao
LieveMarocBoy
12-07-2003, 03:37
Origineel gepost door maghrebia007
ja je moet haar het gevoel geven dat ze alles voor je betekend.....
het zal ook wel zo zijn maar die indruk moet ze echt hebben!!!
hihihi is dat te veel gevraagd???wuahahha nee hoor ik hoop dat het goed zal komen tussen jullie.....en als je echt veranderd bent (SIND DIE FOUT TOCH???) dan zal zij dat ook wel inzien hoor!!
take care of your self
ThaNK You very much en ik ben ook verandert ja echt ja inshalah komt het goed zal mn best blijve doen
laat haar zien dat ze de enige is voor jou. en dat je 't serieus meent met haar.
alvast veel succes in de toekomst met haar.
LieveMarocBoy
12-07-2003, 04:26
Origineel gepost door brandy
laat haar zien dat ze de enige is voor jou. en dat je 't serieus meent met haar.
alvast veel succes in de toekomst met haar.
thanx ;) :zwaai: meid
Nadiaavecclasse
12-07-2003, 15:55
selem 3liekoem broeder
hou je echt zo veel van haar? vraag haar dan om haar hand, ik zou ook niet zomaar een jongen vertrouwen.... beter dat je het goed aan pakt alleen op een halal manier zal je haar vertrouwen oprecht kunnen winnen....... als jij haar en jezelf niet wilt schaden en de zegeningen van Allah swt wilt hebben dan moet je hier niet mee door gaan de shaytaan zal op deze manier tussen jullie instaan en jullie proberen te verlijden........... broeder dit is mijn advies....... doe er mee wat jij wilt
Allah hdiekoem moge Allah jullie, mij en alle moslim het rechte pad op lijden.......amien ya Rabbi
LieveMarocBoy
12-07-2003, 17:34
Origineel gepost door Nadiaavecclasse
selem 3liekoem broeder
hou je echt zo veel van haar? vraag haar dan om haar hand, ik zou ook niet zomaar een jongen vertrouwen.... beter dat je het goed aan pakt alleen op een halal manier zal je haar vertrouwen oprecht kunnen winnen....... als jij haar en jezelf niet wilt schaden en de zegeningen van Allah swt wilt hebben dan moet je hier niet mee door gaan de shaytaan zal op deze manier tussen jullie instaan en jullie proberen te verlijden........... broeder dit is mijn advies....... doe er mee wat jij wilt
Allah hdiekoem moge Allah jullie, mij en alle moslim het rechte pad op lijden.......amien ya Rabbi
Thanx meid voor je reactie, Maar meid het is nog veels te vroeg voor mij om te gaan trouwen ben 19 jaar oud heb nog veel voor me ligge inshallah, niet met andere meiden maar met yasmine (mn vriendin). En ik zal haar nooit schaden in shallah ze is nog maagd Wil het zo houden tot de dag dat we trouwe inshallah nou ok nog keer bedankt voor je reactie en advies :) :zwaai: beslema
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.