Bekijk originele versie : dringen op zoek naar een huis in rotterdam
salaam, ik ben op zoek naar een huis in rotterdam.welke wijk en de grootte van de huis maakt niet uit.wie kan me helpen ?of kent iemand huisbazen?hoe dan ook ik ben blij met elke hulp die ik kan krijgen.
alvast bedankt voor de moeite..
islaam13
27-10-2006, 19:55
SELAM OH LEKOM ZUSTER,
Het is echt heel moeillijk om een huis in rotterdam te krijgen mijn familie is daar z,on 4 jaar mee bezig.
Ga naar http://www.woonnet-rijnmond.nl/ En Meld je daar aan,
Je krijgt als het goed is steed brieven bij welke huizen je je hebt aangemeld.en hoeveel plaats je bent enz.
MIJN TIPS: IN zuid zou ik niet willen wonen.
West is veel te duur.
overschie is een mooie plek en de prijzen vallen mee.
het valt niet mee om eenhuis te vinden meis dat weet ik maar ik wens je heel veel geluk succes.
asalam oh lekom
schrijvers
28-10-2006, 12:25
ik heb je een pm gestuurd
Leila1982
29-10-2006, 00:13
SELAM OH LEKOM ZUSTER,
Het is echt heel moeillijk om een huis in rotterdam te krijgen mijn familie is daar z,on 4 jaar mee bezig.
Ga naar http://www.woonnet-rijnmond.nl/ En Meld je daar aan,
Je krijgt als het goed is steed brieven bij welke huizen je je hebt aangemeld.en hoeveel plaats je bent enz.
MIJN TIPS: IN zuid zou ik niet willen wonen.
West is veel te duur.
overschie is een mooie plek en de prijzen vallen mee.
het valt niet mee om eenhuis te vinden meis dat weet ik maar ik wens je heel veel geluk succes.
asalam oh lekom
Je hebt heel mooie buurten in zuid zoals keizerswaard, beverwaard, lombardijen, zuidwijk, feyenoord enz...
Ik zou maar kijken op zuid, hier maak je de meeste kans, omdat mensen denken dat zuid een verloederd deel is.
voor hoeveel personen of is het voor jou alleen!
marina2006
29-10-2006, 10:03
Wat wil je betalen aan huur... probeer het anders in schiedam daar heb huisbazen. Schiedam is vlakbij rotterdam..
marina2006
29-10-2006, 10:06
waarom ben je zo met spoed op zoek...beter rustig aan doen kun je beter kiezen dan iets zsm huren en spijt krijgen
is dit niet iets voor je...
Te Huur
2 a 3 kamer appartement in Rotterdam Zuid
5 min lopen van metrostation Rijnhaven
nette woning, kunstofkozijnen, 1e verdieping
prijs 500 euro per maand excl eneco
bel voor meer informatie 0644814996
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.