Bekijk originele versie : wie is er weleens iemand verloren van wie die heel erg veel hield
yasminatje18
11-07-2003, 14:41
ewa wie van julie is er wel eens iiemnad verloren waarvan je heel veel hield.nou ik heb nog nooit iemnad verloren alleen in me fam mis ik een opa en een nicht maar toen was ik nog niet geboren.maar nu ben ik heel bang dat ik deze opa ga verliezen hij is oud en heel erg ziek.ik zeg altijd als hij dodgat dan ga ik zelfmoord plegen,ik kan echt niet zonder hem ben bijna elke dag bij me opa en oma.en wat deden julie toen julie diegene hadden verloren.
:(
Mijn opa is ook overleden paar maanden terug.. hij was oook oud en heel erg ziek.. en dat was nog wel mijn enigste opa dus kun je nagaan hoe extra pijnlijk dat was om em te verliezen.. maar je zegt het zelf.. hij is heel erg ziek.. meskien kej yet3addeb bezaf.. dan is de dood alleen maar een verlossing van zijn ziekte en pijn.. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel ;)
veel sterkte verder..
IK heb zelf een neefje verloren aan kanker..Allah ra7moe..Hij was 2jaar en hij was echt mijn lievelingsneefje...ik ging elke dag naar me tante om bij hem te zijn en met hem te spelen en dan hoor je zoiets :(
Ik ben nu 18...is al 5 jaar geleden gebeurd...kwas dus toen nog maar 13 maar toch...als ik er aan denk...de enige troost die ik heb is dat hij insja allah in Djenna is...
Maar Allah(swt) heeft het zo gewild...amien
Origineel gepost door yasminatje18
ewa wie van julie is er wel eens iiemnad verloren waarvan je heel veel hield.nou ik heb nog nooit iemnad verloren alleen in me fam mis ik een opa en een nicht maar toen was ik nog niet geboren.maar nu ben ik heel bang dat ik deze opa ga verliezen hij is oud en heel erg ziek.ik zeg altijd als hij dodgat dan ga ik zelfmoord plegen,ik kan echt niet zonder hem ben bijna elke dag bij me opa en oma.en wat deden julie toen julie diegene hadden verloren.
Je kan niet zoveel doen, dan ze alleen herineren zoals ze waren en voor hen bidden. In het begin is het moeilijk te accepteren, dat iemand van wie je houdt je wordt afgenomen, maar ina li ilahi wa ina li ilahi raj3oen. Je hoog en laag springen, maar het is de Wil van Allah. Hij weeet wat het beste is.
MariamaMslma
11-07-2003, 14:56
Origineel gepost door yasminatje18
He meid, wat wil je. Effe goed onder ogen zien dat de dood je enige zekerheid is in het leven. Dat is belangrijk zodat wanneer je iemand verliest, je er toch vrede mee hebt.
Wij behoren allemaal tot Allah, en Allah neemt wat hem toebehoort wanneer hij dat wil.
Het is altijd moeilijk, mijn opa is nu hamdullah gezond en levenskrachtig, hij is de enige opa die ik ooit heb gekend, hij is altijd heel erg aanwezig in mijn leven omdat hij toch meer dan 30 jaar in NL heeft gewoond. Ik weet dat die dag ooit gaat komen dat hij er niet meer is, maar misschien ga ik wel eerder dood dan hij(alleen Allah weet dat), dus leef je leven zo goed mogelijk volgens de Islam. En dan zal je inshaAllah je geliefden in het paradijs tegenkomen en nooit kwijtraken.
yasminatje18
11-07-2003, 15:02
wallah he je moest eens weten hoe ik me voel,hij is nu in marokko ik jank elke dag om hem en als ik bij hem thuis ben en hij is heel zoiek krijg ik gewoon tranen.maar ik laat met niet merken ik wil niet dat iemand het ziet anders gaan ze gelijk ook mee janken en dat wil ik niet.
wallah echt erg voor julie dat julie je fam hebben verloren,maar ja we gaan allemaal dood.
yasminatje18
11-07-2003, 15:27
ja meid als je vermoord word is het heel erg,ik heb een heel goede vriend van mij hem neef is nu en hlf jaar geleden door een antaliaan vermoord en die jongen deed hellemaal niks.wallah ik ken hem niet en heb echt om heb gejankt.
MariamaMslma
11-07-2003, 15:39
Origineel gepost door smilie
weet je wat het ergste is ?
als je iemand verliest die vermoord word
dat is pas erg
diegene die dood gaan aan een ziekte of ongeluk is ook erg natuurlijk
maar iemand die vermoord is het ergste wat je kan overkomen geloof me
Ja, dat lijkt me inderdaad erger.
Maar ook dat is mekteb.
De vander van mijn tante is een paar weken geleden overleden door een auto ongeluk in marokko. Vooral omdat hij erg oud was heb je eerder zoiets van waarom niet gewoon natuurlijk?
Maar het was gewoon geschreven dat hij een lang leven zou lijden en op die manier zou overlijden...wij gaan allemaal uit van natuurlijke dood, maar dat heeft niemand ons beloofd dus dat moeten we ook niet als vanzelfsprekend ervaren.
tariffst
11-07-2003, 15:43
salaam,
Ik ben 1 van de belangrijkste persoon in mijn leven verloren, namelijk mijn moeder! Ik mis haar verschrikkelijk.Ze had een hersentumor.
Dus hierbij 'wees AUB zuinig met je ouders"
Ik heb meerder familieleden verloren, maar dit heeft mij het meest aangegrepen.
xxx
yasminatje18
11-07-2003, 15:56
wat erg voor je meid,maar ja zoals iedereen al zegt er omt ook een dag dat wij er niet zijn.maar daarom hoop ik ook dat ik eerder dood ga dan mijn fam en vrienden.
mocromagic
11-07-2003, 17:31
ik ben ander half jaar geleden mijn vader verloren...het drong in het begin niet tot me door dat hij er niet meer was. die periode daarna was heel vaag. als ik ergens langsliep waar ik met hem geweest was, of waar ik herineringen aan had van hem begon ik spontaan te huilen!!! ik hield t gewoon niet meer op een gegeven moment. ik moet eerlijk toegeven dat ik t nog steeds niet verwerkt heb en en nog heel vaak aan denk. sommige dagen val ik terug in die dip en dan trek ik me terug en wil dan niemand spreken of zien. maar ja, Allah(swt) kbir!! t komt allemaal goed inscha-Allah.
t duurt alleen ff.
yasminatje18
11-07-2003, 17:33
erg voor je meid.maar hij zal nu insallah toch in de hemel zitten waar jij hem ooit daar weer terug zult zien.en insallah zullen daar alle moslims in terecht komen.
EMIEN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.