Bekijk originele versie : En Wie Wilt Er Liefst Met Een Maagd Trouwen??? Zowel Voor Meisjes Als Jongens
Boyfriend
28-06-2002, 01:11
ER WERD AL DE VRAAG GESTELD WIE ER AL GETROUWD IS MET EEN ONTMAAGDE..........
DE VRAAG DIE IK NU EEENS WIL STELLEN........... IS..........
WIE ZOU LIEFST MET EEN MAAGDJE TROUWEN, ZOWEL JONGENS ALS MEISJES, EN INDIEN JA, WAAR GA JE DAN ZOEKEN, OF WACHT JE TOT HET ZELF TIJD IS....................ZIT ZE IN DE FAMILIE EN ZOEK JE DAAR??? OF ZIT ZE IN JE VRIENDENKRING??? OF BESTAAT ZIJ/HIJ GEWOON NIET MEER!!!!!!!!!!!!
RA RA RA WAT DE ANTWOORDJES ZULLEN ZIJN
MIJN ANTWOORD IS ALVAST DAT IK LIEFST MET EEN FRIS VERS MAAGDJE WIL TROUWENNNNNN
:D
:zwaai: SLUUUUUUUUUYY
hahaha mijn TOPIC spreekt voor zich..
IK EIS EEN MAAGD met INSPECTIE !!!
Ciao Baby ;)
Boyfriend
28-06-2002, 01:23
INSPECTIE DAN NOG???
EN WAT MOET DIE INSPECTIE DOENNNNNNN?????????????????? :D
:zwaai:YOOOOOOOOOOOPPP
Origineel gepost door Boyfriend
INSPECTIE DAN NOG???
EN WAT MOET DIE INSPECTIE DOENNNNNNN?????????????????? :D
:zwaai:YOOOOOOOOOOOPPP
Die INSPECTIE..
hmm je krijgt een BLOEDTEST..een prikkie duzz !!
DAarna gaat tie nog je zaakje controleren enzo...
en je hoofd en kijken ofje geestelijk en lichamelijk wel in orde bent..!!
eN hij neemt een paar toetsen met je af..om te kijken of je wel echt maagd bent !
Ciao BAby ;)
Boyfriend
28-06-2002, 01:33
Ajema, bloedtest, pijnlijk hoor, maar als het de moeite waard is, waarom niet .......aoeetshhhhhhhhhhh !!!!
En nog zaakie controleren ??? alashhhh??????,, Zien of alles nog in orde is of waaaaaaaaaattt
En een paar toetsen afnemen, hmmmm, of je echt maagd bent, hmm, wa voor testen zijn dat nu weer, die gaat je ontmaagden en dan zeggen sollllyyy maar je was maagd, nu ni meer.............YEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ajema, bloedtest, pijnlijk hoor, maar als het de moeite waard is, waarom niet .......aoeetshhhhhhhhhhh !!!!
En nog zaakie controleren ??? alashhhh??????,, Zien of alles nog in orde is of waaaaaaaaaattt
En een paar toetsen afnemen, hmmmm, of je echt maagd bent, hmm, wa voor testen zijn dat nu weer, die gaat je ontmaagden en dan zeggen sollllyyy maar je was maagd, nu ni meer.............YEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ok ok DIE BLOEDTEST is niet zo erg hoor..jullie jongentjes worden steeds mietjes ............!!!!!!!!
En ja JE ZAAKKIE controleren..want die dokter wilt perse dat bekijken..haha ik weet ook niet waarom.ik zal het navragen..!!!!!!!
Toetsen..ja dat zijn echte geestelijke toetsen lichamelijk ook eigenlijk.We gaan zeg maar een hele sexy vrouw op je afsturen en kijken hoe je reageert op sommige moves die ze op jou maakt..!!WE kunnen dan gelijk zien of je maagd bent of niet...!!!
Duzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!
Ciao BAby ;)
Boyfriend
28-06-2002, 01:42
Yekk, waarom ondergaan de vrouwtjes niet zo'n test !! ! !!
Altijd de jongens jongens jongens, aah , misschien bij jongens moeilijk te weten yek, hmmmmmmmmmm
en wat heeft een vrouw naar jou afsturen te maken met die testen!!! Waloeee nikss nothingg, nichtssssss, regjeii watataaa, derzou eens een man moeten worden afgestuurd naar jullie meisjes zeker!! De dokter zelf !!! :D
Probeer dan es om voor die test te slagen ! !!
ghighighighighi :giechel:
Origineel gepost door elmarocani
oooooooo mijn huisarts is toch een vrouw.....dus geen probleeem
ze mag hem van mij ook wat anders mee doen dan alleen maar bekijken hoor :D
neeeeeee het is een MANNELIJKE dokter die de zaakje BEKIJKT..Hij is al jarenlang in het vak..en hij zorgt er altijd voor dat mannen terugkomen..yes yes !!!!!
En er word een SEXY DAME op je afgestuurd..wie die dame is dat zeg ik nog niet..!!
Ciao Baby ;)
Yekk, waarom ondergaan de vrouwtjes niet zo'n test !! ! !!
Altijd de jongens jongens jongens, aah , misschien bij jongens moeilijk te weten yek, hmmmmmmmmmm
en wat heeft een vrouw naar jou afsturen te maken met die testen!!! Waloeee nikss nothingg, nichtssssss, regjeii watataaa, derzou eens een man moeten worden afgestuurd naar jullie meisjes zeker!! De dokter zelf !!! :D
Probeer dan es om voor die test te slagen ! !!
ghighighighighi :giechel: <
haha kijk bij de dames dan kan je bij de HUWELIJKSNACHT..als ze niet MAAGD is dan kan je HAAR GEWOON eruit SCHOPPEN..wegwezen MEISSIE..!!!!! DAt zeggen jullie dan..!!
MAar bij de jongen moeten we het nu al gelijk weten..snappie want anders komen we er niet achter..!!
En die vrouw die we op je afsturen heeft bepaalde redenen..!! Een jongen die weet hoe een vrouwenlichaam werkt..en er is een keer met 1 geweest is..Die ZAL NIET BLOZEN..die ZAL KIJKEN NAAR HAAR..genieten van haar NIET ZIJN OGEN VAN HAAR KUNNEN AFHOUDEN..en dan uiteindelijk HAAR NUMMER NOG KRIJGEN..
een MAAGD..die gaat helemaaaaaaaaaaal VERLEGEN WORDEN..WORD spontaaaaaan ROOOOD ..BLOOOOOSTTTT !!!!!!! WORD ZENUWACHTIG...weet niet hoe hij moet reageren...TRILLENDE VINGERS..OVERAL ZWEEEEEEET !!!!!!!!! Snappie..'??? Kapiche..dit zijn eeen paar van de sympthonen duzz niet allemaal ..!"!
Ciao BAby ;)
ahahahahah
dus het wordt wel een leuke test heee! :D
dus geen prikje????????????
maar die dokter moet van hem dan wel afblijven hee?????
hij mag hem wel zien...maar niet aan komen????
anders word ik boos!!!!!!!!!!!!!
en die dame die is welkom!!!!!!!!!!!!!
alleeen wil ik wel weten wie die schoonheid zou zijn!!! :D
hhaha het word alleen leuk als jij het er leuk van maakt..
als je geen maagd meer bent..dan zeg ik het je alvast al..Het word een PITTIGE TEST..!!!!!!!!!!!!!!!
En die DOKTER moet alles maar dan ook alles doen..duzz ook dat aanraken..maar hij heeft handschoentjes aan..hahahaha !!!!!!!
Ja wie die schoonheid is dat zien we dan wel...
Ciao BAby ;)
Boyfriend
28-06-2002, 01:53
Origineel gepost door Crazy_Baby
<
..
een MAAGD..die gaat helemaaaaaaaaaaal VERLEGEN WORDEN..WORD spontaaaaaan ROOOOD ..BLOOOOOSTTTT !!!!!!! WORD ZENUWACHTIG...weet niet hoe hij moet reageren...TRILLENDE VINGERS..OVERAL ZWEEEEEEET !!!!!!!!! Snappie..'??? Kapiche..dit zijn eeen paar van de sympthonen duzz niet allemaal ..!"!
Ciao BAby ;)
OEI OEI,.............., euhm,........, ja dan,...........................mogen we een masker opzetten,,? Mogen we kalmeringsmiddelen innemen :D
Mogen we een paar keer in het zonneke gaan liggen om extra bruin te worde, voor die rode wangetjes te voorkomen :D
Je zegt zelf, dat je bij een gast het niet kan weten en liever nu wilt weten, en als je dat ook bij het huwelijksnacht probeert? Je maakt hem "hot", als die cool blijft, dan zeg je shit, als die begint te zweten, zeg je YES !!!!!!!!!!! :D
OEI OEI,.............., euhm,........, ja dan,...........................mogen we een masker opzetten,,? Mogen we kalmeringsmiddelen innemen
Mogen we een paar keer in het zonneke gaan liggen om extra bruin te worde, voor die rode wangetjes te voorkomen
Je zegt zelf, dat je bij een gast het niet kan weten en liever nu wilt weten, en als je dat ook bij het huwelijksnacht probeert? Je maakt hem "hot", als die cool blijft, dan zeg je shit, als die begint te zweten, zeg je YES !!!!!!!!!!! :D
hmmmmmm nee al die dingen mogen niet..!!
Want als je al binnen komt bij mij thuis..dan controleren we alle zakken..duzzzzzzzzz we hebben een BODYGUARD ..!!!sow WATCH it ...!!
Als het me huwelijksnacht is..dan weet ik het wel..daar maak ik me geen zorgen over.............................................. ..
ooo het is dus heel makkelijk om onder zo een test te komen dan!!!
ik kleur die dag mijn gezicht met make up!!
en dan als die meid op mij afkomt zak ik dan mijn ogen naar de grond!
en als ze mij aanraakt geef ik haar een schop dat ze niet meer wakker wordt die dag!!!!
dan ben ik dus geslaagd!!!of niet soms??? ;)
neeeeeeee dan ben je gelijk GEZAKT..!!!!!
DIE TEST WORD ECHT PITTIG..
jullie weten nog maar de HELFT....!!!!!!!!!!!!!!!!!
weet waar je aan BEGINT !
Ciao BAby ;)
Boyfriend
28-06-2002, 02:01
IK VRAAG ME AF WIE DIE VROUW IS DIE ZE ZULLEN AFSTURENN
HMMMM, MAG IK EENS RADEN???
SHE IS CRAZY AND SHE THINKS SHE'S A TRUE ARTIST :D
JUIST?????? :D
TELT NIEEEEEEEET
JIJ HEBT GEEN DIPLOEEEEEEEEEEMMMMM
JIJ BENT BLOEEDZUIGER!!!!!!!!!!!!! ONVERGETELIJKE PRIK ZEKER!!!!!!!!!! MET DIA VAN 5 MM :eek:
:kwaad: NOWAY
gewoon eruit schoppen????
denk je dat a crazy??
als jij het niet bent ? ik schop je niet eruit hoor!!!!!!!!!!!!!!
maar ben wat anders van plan dan!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
hahaha dont worry zo ver komt het niet..
maar wat was je dan van plan...???
vertel is...??
WANT ALS JIJ NIET DOOR DE TEST HEEN komt...
ohhhhh je WILT NIET WETEN wat ik dan VAN PLAN BEN MET JOU !!!!!!
Ciao BAby ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.