Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over een uurtje ga ik naar Reda toe...

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
11-07-2003, 13:02

Hey mensen, Ik ga over een uurtje naarreda toe samen met masriya... ik vroeg me af of ik wat moest doorgeven namens jullie. Als jullie hem nog gauw wat willen mailen of zeggen tegen hem dan kun je het hiernaartoe mailen en dan print ik het uit en geef het hem... Doe het wel snel want over een uurtje ben ik de deur uit... mijn email is female_du_maroc@hotmail.com... toedeloe :zwaai:

MariamaMslma
11-07-2003, 13:08
Wens em sterkte van iemand die em helemaal niet kent, maar wel voor em bidt en geef em door dat Met geloof in Allah hij alles kan doorstaan :goedzo: Ps: als hij dat nog niet heeft zou ik een koran mee nemen voor em(die blauwe vertaalde). Als hij op 1 of andere manier kan lezen(kweet niet wat hij kan gebruiken) dan zal hij daar zeker weten kracht in vinden. En een koran is het beste cadeau wat je iemand kunt geven :goedz: Allah ie safie7 :)

BentDagilia
11-07-2003, 13:09
amin, wie weet doe ik hem wel een koran kado... dan ga ik ff naar een islamitische winkel zo... :rolleyes: goed idee trouwens :goedzo:

rif_ridster
11-07-2003, 13:10
doe m de groeten en alles wat erbij hoort en verlies nooit je vertrouwen in allah!!

BENTGHATAR
11-07-2003, 13:10

Ik ben een email aan het typen..........wacht effe bent dagilla

ZiLaaL
11-07-2003, 13:11
Sjorrie, maar wilde je ff laten weten dat hij al een Qoran heeft gehad van Kais :o maar hoe meer, hoe beter ofcourse! in alle kleuren en maten! :D :goedzo:

BentDagilia
11-07-2003, 13:12
Oke Bent Ghatar ..;)

MariamaMslma
11-07-2003, 13:13
Origineel gepost door Kenitrya Sjorrie, maar wilde je ff laten weten dat hij al een Qoran heeft gehad van Kais :o maar hoe meer, hoe beter ofcourse! in alle kleuren en maten! :D :goedzo: oke, dan heeft ie em al....hardstikke goed. :goedzo:

BentDagilia
11-07-2003, 13:13
Kenitrya je hebt gelijk hoe meer hoe beter ik ben er nog over aan het nadenken... hey dames ik heb een vraagje hoe moet ik me gedragen??? tegen over hem gewoon als altijd?? lachen en geinen of hoe??

_MaJesTeiT_
11-07-2003, 13:14
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey mensen, Ik ga over een uurtje naarreda toe samen met masriya... ik vroeg me af of ik wat moest doorgeven namens jullie. Als jullie hem nog gauw wat willen mailen of zeggen tegen hem dan kun je het hiernaartoe mailen en dan print ik het uit en geef het hem... Doe het wel snel want over een uurtje ben ik de deur uit... mijn email is female_du_maroc@hotmail.com... toedeloe :zwaai: Wees hem beterschap van mij en hij moet vooral hopen en blijven geloven, dat hij gauw de oude wordt..... Moge Allah hem helpen en steunen in deze moeilijke tijd..... He meiske, maar leuk joh, dat je naar hem toe gaat.. zal hij zeker fijn vinden.....

celine_4ever
11-07-2003, 13:14
wens hem heel veel sterkte en ook namens intersection niet vergeten....

MariamaMslma
11-07-2003, 13:15
Opzich is 1 koran genoeg, want als hij meerdere heeft en hij leest de andere niet dan is dat niet goed, een koran mag er alleen maar zijn als het ook gelezen wordt. Net zoals mensen die heel verschillende korans in huis hebben, als je de helft niet leest dan is dat niet goed. of je zou de korans die je niet leest weg moeten geven of je moet proberen om gewoon in elke koran een stukje te lezen. dus een beetje afwisselen. Ik zal hier nog even bewijs van neerzetten

BENTGHATAR
11-07-2003, 13:17
heb je hem gekregen??

CLeOpaTrA01
11-07-2003, 13:17
Origineel gepost door Bent Dagilia Kenitrya je hebt gelijk hoe meer hoe beter ik ben er nog over aan het nadenken... hey dames ik heb een vraagje hoe moet ik me gedragen??? tegen over hem gewoon als altijd?? lachen en geinen of hoe?? Je hoeft je absoluut niet anders te gaan gedragen dan normaal... Van te voren heb je 't gevoel dat 't allemaal heel moeilijk gaat worden... Maar geloof me...Reda houdt zich sterk...praat nog steeds zoveel..:D.. en probeert je soms zelfs nog aan 't lachen te krijgen..;)..

ZiLaaL
11-07-2003, 13:18

Origineel gepost door MariamaMslma Opzich is 1 koran genoeg, want als hij meerdere heeft en hij leest de andere niet dan is dat niet goed, een koran mag er alleen maar zijn als het ook gelezen wordt. Net zoals mensen die heel verschillende korans in huis hebben, als je de helft niet leest dan is dat niet goed. of je zou de korans die je niet leest weg moeten geven of je moet proberen om gewoon in elke koran een stukje te lezen. dus een beetje afwisselen. Ik zal hier nog even bewijs van neerzetten Oh oke, dat wist ik nog niet :) thnx! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3