Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek?

Pagina's : [1] 2

SoulDiva
11-07-2003, 12:53

Hey Veel van ons doen de hoofddoeken op de piratenmannier. Mogen we zo bidden of moeten we de hoofddoek rond onze hele gezicht doen? www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina)

Saidat0en
11-07-2003, 13:55
We moeten volgens mij de hoofdoek rond onze hele gezicht doen.. Piratenmanier mag volgens mij nie... Saïda :zwaai:

nadia_el3
11-07-2003, 14:08
Je hals mag niet gezien worden, dus het moet helemaal rond je gezicht worden gedragen. En dat is trouwens niet alleen met bidden zo, ook buiten hoor je m zo te dragen.. beslama

Safia21
11-07-2003, 14:40
Zo mag ik het horen Nadia!

salwa23
11-07-2003, 14:52

mooi gezegd nadia

hilwa
11-07-2003, 14:53
de piratenmanier is ook nog een lelijk, staat voor geen meter. De manier waarop het moet is het mooist!

sorayaatje
11-07-2003, 19:02
ja hilwa daar zit wel wat in:D

HoneyBee
14-07-2003, 14:11
Waarom dragen veel meiden hun hoofddoek op deze manier als ik vragen mag. Ik zou van jou (als jij het ook voor de helft draagt) willen weten waarom je het op deze manier doet. Ik weet wel zeker dat ze weten dat dit haram is omdat je je hele nek en boezem kunt zien. Maar hebben jullie misschien een reden, of doen jullie het uit mode overwegingen? Al zie ik er niet de mode van in. groetjes een_Rotterdamse

Ra3marinoe
14-07-2003, 15:42
ja piraten manier mag zowiezo niet en helemaal niet mee bidden

Moeslimma87
15-07-2003, 13:09
Onze geliefde profeet mohammad vrede zij met hem heeft eens gezegd: Er komt een oemmah na mij waarvan de vrouwen hun hoofddoeken gaan dragen met een soort kamelenbult op. Die soort vrouwen worden vervloekt. Dat zijn dus die piratendoekjes Moge Allah swt ons daarvan behoeden inchallah, amien ya rabb, en moge allah swt onze zonden vergeven want ik deed het vroeger ook zo, maar hamdoelillah nu niet meer soubhanallah la hawla wa la qoewata illa billah

Moeslimma87
15-07-2003, 13:10
Als je de hooddoek draagt, mag de vorm van je hoofd niet te zien zijn. Het moet een dikke stof zijn, en mag absoluut niet doorzichtig zijn. De hoofddoek moet ook over je boezems hangen. en Allah en zijn boodschapper weten het beste. Moge allah swt mij vergeven als ik ergens een fout heb gezet, amien ya rabb

Arabian_Pearl
16-07-2003, 16:10
Ik draag een bandana op mijn hoofd. :D http://www.discountdance.com/image/boxed/n8096.jpg

oeght_darifa
16-07-2003, 21:38
Asalaamoe3aleikoem, Een antwoord op je vraag meid is NEE het mag niet, je hoofddoek moet over je boezems hangen en je moet je hals verbergen... Ik snap een ding niet namelijk: als je tog de moeite neemt om een hoofddoek te dragen waarom draag je em dan niet gelijk goed??? HET word tog gezien als geen hoofddoek gedragen te hebben, kan je net zo goed geen moeite doen.. Dat is hoe ik er dan over denk...... wa3aleikoemaslaam oeght darifa..............

SoulDiva
17-07-2003, 14:20
Origineel gepost door oeght_darifa Asalaamoe3aleikoem, Een antwoord op je vraag meid is NEE het mag niet, je hoofddoek moet over je boezems hangen en je moet je hals verbergen... Ik snap een ding niet namelijk: als je tog de moeite neemt om een hoofddoek te dragen waarom draag je em dan niet gelijk goed??? HET word tog gezien als geen hoofddoek gedragen te hebben, kan je net zo goed geen moeite doen.. Dat is hoe ik er dan over denk...... wa3aleikoemaslaam oeght darifa.............. ik vroeg da gewoon ik draag nog niet de hoofddoek.

SoulDiva
17-07-2003, 14:41

en een bandana mag zeker ook nie?

Pagina's : [1] 2