Bekijk originele versie : Trouwen
SoulDiva
11-07-2003, 12:50
Hey
Op welke leeftijd zijn jullie allemaal getrouwd? Hebben jullie jullie echtgenotes via jullie ouders leren kennen of via de harammanier?
For tha ladysss:doen jullie alles wat uw man u vraagt:ik bedoel dan als hij zegt:doe dit &dat, dat jullie dit dan doen
of zijn jullie meer onafhankelijker?
:zwaai:
www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina)
sorayaatje
11-07-2003, 23:28
hahah dame ik ben niet getrouwd maar ik wens je veel succes
Nadiaavecclasse
12-07-2003, 16:04
selem3liekoem wr wb
ik ben ook nog niet getrouwd dus ik kan alleen een beeld geven doe ik de toekomst zou willen zien maar Allahouelem wat mijn mektab is
de jongen met wie ik zou willen trouwen zou ik wel willen kennen als persoon voor hij mijn hand komt vragen maar niet als mijn voormalige vriend....en over de leeftijd zou ik het niet kunnen zeggen, ik zou in ieder geval niet willen trouwen voor mijn diploma, maar verloven zou geen probleem hoeven te zijn denk ik.......
ik ben getrouwd op mijn 21e
voordat we gingen trouwen waren we beste vrienden
Toen we er achterkwamen dat we meer gevoelens voor elkaar hadden zijn we gaan verloven,zo kregen zijn ouders en de mijne de kans om ons beter te leren kennen, want wij kenden elkaar immers al
en om je tweede vraag te beantwoorden.... ik vind dat je het voor je huwelijk al eens moet zijn over bepaalde dingen, maar als je beiden leeft volgens de Islam... dat kan het haast niet dat je man zegt doe dit en doe dat.... want een Islamitische vrouw hoort uit zichzelf al te weten wat wel en niet kan
ik denk dat zodra een man dit ziet bij een vrouw, hij vanzelf gaat zwijgen, omdat ie achter je staat in wat je doet!
Liefs Safia
Dat heb je heel mooi gezegd Safia21
Origineel gepost door noor4u
Dat heb je heel mooi gezegd Safia21
Dank je Meid! :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Moeslimma87
15-07-2003, 12:56
Origineel gepost door Safia21
ik ben getrouwd op mijn 21e
voordat we gingen trouwen waren we beste vrienden
Toen we er achterkwamen dat we meer gevoelens voor elkaar hadden zijn we gaan verloven,zo kregen zijn ouders en de mijne de kans om ons beter te leren kennen, want wij kenden elkaar immers al
en om je tweede vraag te beantwoorden.... ik vind dat je het voor je huwelijk al eens moet zijn over bepaalde dingen, maar als je beiden leeft volgens de Islam... dat kan het haast niet dat je man zegt doe dit en doe dat.... want een Islamitische vrouw hoort uit zichzelf al te weten wat wel en niet kan
ik denk dat zodra een man dit ziet bij een vrouw, hij vanzelf gaat zwijgen, omdat ie achter je staat in wat je doet!
Liefs Safia
Dat is hamdoelillah een mooie manier om aan jou
echtgenoot te geraken. alez met andere woorden gezegd.
Wens jou nog het beste allemaal
En Moge allah swt ons allen een praktiserende
moslim geven als partner om ons leven mee
te delen, amien ya rabb
Origineel gepost door Moeslimma87
Dat is hamdoelillah een mooie manier om aan jou
echtgenoot te geraken. alez met andere woorden gezegd.
Wens jou nog het beste allemaal
En Moge allah swt ons allen een praktiserende
moslim geven als partner om ons leven mee
te delen, amien ya rabb
Amin :goedzo:
Shoukran Hbiba!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.