Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet iemand of de bosen lommermarkt nog open

LZN
27-10-2006, 14:30

salaam, Dames uit Amsterdam weten jullie of de man die sfifa verkoopt nog op zaterdag komt naar de boslommermakt graag jullie reacties diegene die dat weten wil namelijk morgen gaan en kom niet uit Amsterdam. Alvast bedankt.

Alhoceima_Angel
27-10-2006, 14:46
uhm....die marokkaanse man toch??? hij heeft meskien wat aan zn gezicht??? als dat m is.....dan komt ie er wel...bij bos en lommer...alleen hij is er niet elke dag.....want hij staat ook op andere markten....... ik weet niet waar hij op een zaterdag staat.....wat ik wel zeker weet is dat hij er op donderdag staat..... succes

lieve_meid
27-10-2006, 15:22
neee lieverd die markt is daar ook niet meer

taboharecht1
27-10-2006, 16:59
ik ben vorige week de hele week opzoek geweest naar hem en hij stond er ook niet wel jammer hij heeft zulke mooie sfiffa s die ik graag wil hebben en nu ik het zo nodig heb :(

Alhoceima_Angel
27-10-2006, 19:10

hey dames de bos en lommer markt is er nog wel hoor....alleen niet op dat pleintje zelf en niet op een maandag....... ze staan nu naast t pleintje zeg maar (als je in bos en lommer bent dan zie je de markt vanzelf)... en die man met die sfifa...die staat er ook...alleen nit altijd...hij heeft namelijk geen vaste plaats daar om te staan net als al die andere....hij staat ook op andere markten.....(in oost bijvoorbeeld..de Dappermarkt)..... ik was er donderdag en toen stond hij wel in Bos en Lommer.....het kan zijn dat ie er elke donderdag staat....maar dat weet ik niet zeker.... nou succes