Bekijk originele versie : Wat Moet ik doen!!!!! mij ma weet het!!
:schok: Ik heb is ene keer mn dagboek laten slingeren.. en mn ma vond het duidelijk wel intressant.. :boogie: ze las gellukig alleen het eerste blad.. waarop stond dat ik helemaal verliefd was op een jongen.. maar ik had geen relatie met hem..want ik heb geen behoefte aan een vriend.. maar mn ma vertrouwt me nu totaal niet meer.. Ik heb nie meer zoveel vrijheid als eerst.. Ik kan er nie meer tegen en was van plan om van huis weg te lopen.. maar waar kan naar toe gaan.. plies mensen help me want ik kan er niet meer tegen.... :huil: :huil: :huil:
Byeeeeeee :zwaai:.
MariamaMslma
11-07-2003, 12:32
Ach meid, niet zo dramatisch.
Gewoon effe lay low tot het overwaait :rolleyes:
BerberLayD
11-07-2003, 12:33
:eek:...jammer dat je moeder haar vertrouewen in je is verloren:jammer:...mijn pa en ma raden het me juist aan om m'n gevoelens in een dagboek te zetten,.ook al hadden ze het gelezen,..ze zouden niet het vertrouwen in me verliezen,..JUIST DAN NIET,..omdat ik het dan niet praktiseer en er aleenmaar van droom;)..dat maakt hun niet uit,..maar ik mag niet mijn gevoelens de ruinte geven en doen wat me hart zegt en wat haram is...:)
Oem_Lena
11-07-2003, 12:34
Origineel gepost door Darkangel269
:schok: Ik heb is ene keer mn dagboek laten slingeren.. en mn ma vond het duidelijk wel intressant.. :boogie: ze las gellukig alleen het eerste blad.. waarop stond dat ik helemaal verliefd was op een jongen.. maar ik had geen relatie met hem..want ik heb geen behoefte aan een vriend.. maar mn ma vertrouwt me nu totaal niet meer.. Ik heb nie meer zoveel vrijheid als eerst.. Ik kan er nie meer tegen en was van plan om van huis weg te lopen.. maar waar kan naar toe gaan.. plies mensen help me want ik kan er niet meer tegen.... :huil: :huil: :huil:
Byeeeeeee :zwaai:
van huis weglopen voor zo iets :rolleyes: praat met je moeder er over misschien begrijp ze het wel
Oem_Lena
11-07-2003, 12:52
hihihi bedankt voor jullie adviezen.. maar met mn ma praten !! :wow: dan kan ik net zo goed zelfmoord plegen :)
hoezo dat,je kan toch wel aan je ma uitlegen
Desiree_H
11-07-2003, 13:24
Je moeder weet vast hoe sterk de liefde kan zijn .... :Iluvu: als ze het echt heel erg zou vinden dat je ook maar ietsiepietsie met die jongen om zou gaan, en je familie ook daar helemaal niet tegen zou kunnnen..
Ja, dan kan ik de logica van je moeder wel begrijpen, ook al vind ik het erg oneerlijk van haar, en zou ik zoiets nooit doen als ik dochters zou hebben, maar ja, ik ben ook een hollandse .... ander cultuurtje :rolleyes:
Saidat0en
11-07-2003, 13:27
Waarom...??? Je moeder is toch ook weleens verliefd geweest..?
Vertel je moeder dat je geen vriend hebt en dat je ook geen behoefte aan een vriend hebt.. Dus dat ze nie bang hoeft te zijn..
Saïda :zwaai:
tariffst
11-07-2003, 14:10
Dat is nou het nadeel van een moeder die kan lezen
yasmineNR1
11-07-2003, 19:53
ooit gehoord van een dagboek MET SLOT ?? :jammer:
shining_diamand
12-07-2003, 10:22
el hamdoulillah dat je ma het vergeten is. Ik vind eerlijk gezegd dat het gewoon moet kunnen dat je verliefd bent of een vriend hebt. Ik bedoel, hoe wil je anders later trouwen?? Je moet toch diegen kennen of niet? El mohiem, ik heb een vriend en me ma is er een half jaar geleden achtergekomen. Dat was de periode van :zweep: , haha. Maar later is ze naar zijn ouders geweest om met ze te praten enzo, nu weet ze dat ik echt van hem hou en met hem verder wil, dus accepteert ze het. Ik mag nu gewoon met hem afspreken enzo en insallah gaan we volgend jaar verloven. Gelukkig heeft me ma me die vrijheid gegeven, maar dat komt omdat ze maatschappelijk werkster is en praat met veel marokkaanse meisjes. Daardoor weet ze hoe het af kan lopen als je totaal geen vrijheid krijgt, want mestal is het zo dat als je dingen mag, dat je dan geen geheimen hebt en niks stiekem hoeft te doen. Ewa gelukkig is dat nu bij mij zo. Ik ben het echt zat al dat stiekeme gedoe! xxx
LoVeLy_Mo
12-07-2003, 11:01
Jij bent de meest waardevolste bezit van je moeder...
Stel jij hebt een zeer waardevolle bezit, die je lief hebt, die je vertrouwt, die je niet uit het oog wilt verliezen, die bezit als ie niet voor je ogen is je druk gaat maken of die bezit in goede staat is, die bezit waar je eigenlijk niet zonder kan. Een bezit dat voor jou net als adem is....
En dan gebeurt het toch...je kan het niet geloven...je bent je bezit verloren...weet je hoeveel pijn dat doet ??
Vraag dat maar aan je bezorgde mama 2 jaar nadat je van huis bent weg gerend dan zal je een antwoord krijgen.....
yasmineNR1
12-07-2003, 13:16
darkangel, je doet de deur op slot en nog komt ze erin?? :maf: ajaaw jou moeder is schlimmmm, als ze het maar niet doorgeeft aan andere moeders, zoals de mijne :maf:
Daarom heb ik geen dagboek ;)
Ps: weglopen heeft geen zin, en is overbodig!
gekkie_tangawia
12-07-2003, 16:37
nummer 1: wat ben je voor looser als je een dagboek gaat bijhouden
nummer 2: eigen schuld wie laat het slingeren
nummer 3: je had er een slot op kunen doen ( hmara)
nummer 4: wat ben je voor mietje dat je voor zo iets gaat weglopen
and finally, the last but not least
nummer 5 : AANDACHT TEKORT!!!!!!!
veel succes,
met vriendelijke groet,
WE
p.s: je kan altijd nog in ene gekkenhuis opgevangen worden
( je dagboek zal geen last krijgen van andere, je kan daar gerust kunnen schrijven)
Desiree_H
14-07-2003, 13:35
Origineel gepost door gekkie_tangawia
nummer 1: wat ben je voor looser als je een dagboek gaat bijhouden
nummer 2: eigen schuld wie laat het slingeren
nummer 3: je had er een slot op kunen doen ( hmara)
nummer 4: wat ben je voor mietje dat je voor zo iets gaat weglopen
and finally, the last but not least
nummer 5 : AANDACHT TEKORT!!!!!!!
veel succes,
met vriendelijke groet,
WE
p.s: je kan altijd nog in ene gekkenhuis opgevangen worden
( je dagboek zal geen last krijgen van andere, je kan daar gerust kunnen schrijven)
wat een lief schattig meelevend meiske toch ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.