Bekijk originele versie : Lui
Ik ben zoooo lui deze week, niet normaal, ben 24 uur op m.nl en andere sites... Mijn zoontje heeft psz-vakantie en ik heb ook 'vakantie'... heerlijk!
Alle boodschappen zijn allang in huis, huis is netjes en schoon en we doen niets anders dan dvd-tjes kijken en chillen op de bank. Ben nog nooit zo onverantwoord geweest voor een week... geen educatieve spellen, geen rondje speeltuin, geen activiteiten, maar gewoon ff niets...
Vanaf maandag is het weer gewoon, wat doen jullie anders in schoolvakanties???
M.
lekkerrrrr gewoon weer effe opladen voor de ritmische stress weer begint
geniet ervan want het is al weer bijna weekend
HoneyBee
27-10-2006, 12:26
Werken :moe:
saadia29
27-10-2006, 12:30
Deze week ook vakantie voor ons, maandag dus suikerfeest heel de dag bij familie. Dinsdag wilde ik met ze naar Pluk van de Petteflet in de meervaart, bleek het allang uitverkocht te zijn, dus maar naar TunFun bleek de deur dicht, gigantisch druk was het, maar gelukkig mochten we na even wachten erin, was echt niet normaal druk, zeker 300 kinderen binnen, maar ondanks de drukte hebben ze zich goed vermaakt, woensdag ingelaste pyama/popcorn/rommel dag, donderdag naar de Ikea en ze daar voor een uurtje in de ballenbak gedropt, ik boven aan de koffie en aan de wandel (:D), was er ook weer giga druk, eerst een uur in de rij gestaan, vaak denk ik dat ik als enige een 'verwaarloosde' moeder ben, maar als ik andere moeders ook uren in de wachtrij zie staan om hun kids te droppen, voel ik me begrepen en happy :p.
Vrijdag nu zijn ze met paps even naar het speeltuin en boodschapjes en strax naar oma.
Zaterdag wordt mijn dag, laat paps maar ze onder zijn hoede nemen, en zondag familie uitje naar Walibi!
Ohja en het allerbelangrijkst heb MNL écht niet verwaarloosd, ik zou niet durffffvvvvven :o
Ghatar_tangawia
27-10-2006, 12:32
Gisteren was ik lekker een dagje thuis en heel lui bezig! Lekker bijna niets gedaan.. uitgeslapen, tv gekeken..marokko.nl.. bellen met mijn man, moeder en vriendinnen! Dat was het :D
Moet er niet aan denken om elke dag zo een dag te hebben..
Deze week ook vakantie voor ons, maandag dus suikerfeest heel de dag bij familie. Dinsdag wilde ik met ze naar Pluk van de Petteflet in de meervaart, bleek het allang uitverkocht te zijn, dus maar naar TunFun bleek de deur dicht, gigantisch druk was het, maar gelukkig mochten we na even wachten erin, was echt niet normaal druk, zeker 300 kinderen binnen, maar ondanks de drukte hebben ze zich goed vermaakt, woensdag ingelaste pyama/popcorn/rommel dag, donderdag naar de Ikea en ze daar voor een uurtje in de ballenbak gedropt, ik boven aan de koffie en aan de wandel (:D), was er ook weer giga druk, eerst een uur in de rij gestaan, vaak denk ik dat ik als enige een 'verwaarloosde' moeder ben, maar als ik andere moeders ook uren in de wachtrij zie staan om hun kids te droppen, voel ik me begrepen en happy :p.
Vrijdag nu zijn ze met paps even naar het speeltuin en boodschapjes en strax naar oma.
Zaterdag wordt mijn dag, laat paps maar ze onder zijn hoede nemen, en zondag familie uitje naar Walibi!
Ohja en het allerbelangrijkst heb MNL écht niet verwaarloosd, ik zou niet durffffvvvvven :o
Hahahaa... geweldig!
hheerlijk toch marisah even zo lui te zijn....!
ik ben deze week begonnen met een nieuwe baan ..en tentamens dus had het juist vet druk..maar goed vanavond lekker met de dames op stap en heerlijk alle stress eraf dansen:D
saadia29
27-10-2006, 12:37
Over 4 maanden mag mijn jongste ook de ballenbak in bij de Ikea, heeeeeeeerlijk, ik zal er wekelijks voor een uurtje te vinden zijn :o
hahah saadia...dat doen men zussen ook.droppen die kids daar en zij gaan shoppen...en de kinderen zitten te smeken om naar de ikea te mogen...Beide blij :D
Ikea is toch ook geweldig!
hahah saadia...dat doen men zussen ook.droppen die kids daar en zij gaan shoppen...en de kinderen zitten te smeken om naar de ikea te mogen...Beide blij :D
Ikea is toch ook geweldig!
Vanaf 3 jaar toch? Mmm... nog 4 maandjes....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.